lastenvalvoja EI halunnut vahvistaa!?!?

Lastenvalvoja sanoi, että elatusapuni menee laskennallisesti liian pieneksi ja lastenvalvoja sitten sanoi, ettei vahvista jos se on alle elatustuen ja molemmilla vanhemmila elatuskykyä. Mihin lakiin tämä lastenvalvojan päätös perustuu, koska hän puhuu lasten oikeudesta? Oikeus terminä viittaa aina lakiin..
13459
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

mihinkään lakiin; sosiaalitoimi/ "lastenvalvoja" ei ole lapsia koskevissa sopimusasioissa asianosainen- ja sopimusosapuoli.

Lapsen vanhemmat yksinomaan yhdessä päättävät lapsiansa koskevat sopimusasiat- lastenvalvoja tai tuomioistuin ainoastaan vahvistuttaa vanhempien keskinäisen- ja vapaaehtoisen mahdollisen sopimuksen viranhoidossaan eli toimii ns. "kumileimasimena" viranhoidossaan.

Lastenvalvojalla ei ole oikeutta ottaa kantaa viranhoidossaan
vanhempien välisiin lapsiansa koskeviin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin mahdollisiin sopimusasioihin, ei oikeutta ottaa
kantaa mahdollisen sopimuksen sisältöön ja/ tai kieltäytyä
mahdollisen sopimuksen vahvistuttamisesta ja/ tai laatia ko.
sopimuksia vanhempien puolesta edes pyynnöstä.

Taltioi ihmeessä kaikki keskustelut nauhalle. Lastenvalvojalla
ei ole päätöksenteko-oikeutta- mikäli toisin toimii syyllistyy
lastenvalvoja viranhoidossaan perusteettomaan virkavelvollisuuksien vastaiseen menettelyyn eli rikokseen viranhoidossaan- mikäli sinulla on ko. lastenvalvojan
lausumasta esim. nauhoite/ sähköpostiviesti voit tehdä
asiassa tutkintapyynnön/ rikosilmoituksen poliisille.

Lapsia koskevat sopimusasiat kannattaa aina vahvistuttaa tuomioistuimessa tai mikäli asioi kunnan sosiaalitoimessa/ "lastenvalvojalla" ottaa aina asianajaja neuvotteluun
mukaan/ antaa asianajajan hoitaa asia, sopimuspaperit joko tuomioistuimessa tai lastenvalvojan kanssa lapsen edun
mukaisena ilman valehtelua- ja vieraannuttamista lapsen
edusta- ja olosuhteista "viranomais-" menettelyssä..

Äänestä
  • ei+perustu+en+tiedä.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+minä;+"lastenvalvoja+laski" +290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+360+eur/+kk/+lapsi+:))) +Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+eli+minut+määrättiin+suorittamaan omat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen++oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun. Lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itae+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,+koska+silloin+kun+vapaaehtoisissa+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli; ottaa+kantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöönKunnan+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien++lammas+välisiä pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+mahdollisia+sopimuksia+sopinuksien+sopinuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta, ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+kokonaan++ja/+tai+ä.Vanhemmat+ei+voivat+eivöt+sopimus+lammas++kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+erotilnteeasa+lammas+vahvistuttamisesta+puhdistuttmista+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnas.Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50, "ne"+lapsen+oikeasta+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"nelaativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä

Äänestä

Perustuu+tiedän.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+hänet+määrättiin+suorittamaan+omat+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuoden+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+häntä+vitutti+ja+tiedän+vituttavan+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeen+ja+katkera+on.+Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+"lastenvalvoja"+ei+ole+lapsia+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisissa+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+kantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöönviranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+välisiä+mahdollisia+sopimuksia+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,+ei+edes+vanhempien+pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+kokonaan+vahvistuttamatta+ja/+tai+tekemättä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäisen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuudet+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmilla+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedoista+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yhteistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lapsen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

Äänestä
  • ei+perustu+en+tiedä.+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+minä;+"lastenvalvoja+laski" +290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+360+eur/+kk/+lapsi+:))) +Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+eli+minut+määrättiin+suorittamaan lammasomat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun. Lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itae+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,+koska+silloin+kun+vapaaehtoisissa+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli; ottaa+lammaskantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöönKunnan+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+lammas+välisiä pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset mahdollisia+sopimuksia+sopinuksien+sopinuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta, ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+kokonaan+ja/+tai+ä.Vanhemmat+ei+voivat+eivät+sopimus+kyllä,+mutta+lammas+kieltäytyä+vanhempien+"mattojen+pesu"+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+erotilnteeasa+lammas+vahvistuttamisesta+"puhdistuttamista"+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnas.Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.aiheudu+lapsen+"elatuksesta"+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+"yhteisten"+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50, "ne"+lapsen+oikeasta+"siksi"+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"nelaativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+"astenvalvojan"+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä+lammas

Äänestä

Perustuu+tiedän,+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti+eli+sinä;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+sinut+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuoden+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+vitutti+ja+tiedän+vituttavan+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeen+ja+katkera+olet.Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+"lastenvalvoja"+ei+ole+lapsia+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisissa+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+lammas+oikeutta+ottaa+kantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöön+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+välisiä+mahdollisia+sopimuksia+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,+ei+edes+vanhempien+pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+kokonaan+vahvistuttamatta+ja/+tai+tekemättä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvojan+"matonpesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"matonpesu"+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäisen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttamista"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidos+saan.+Vanhempien+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuudet+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmilla+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedoista+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yhteistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lapsen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Lastenvalvoja+on+kyllä+lammas+kinnas+"matonpesu".Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

Äänestä
  • "ei"+perustu+en+tiedä.+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+lammas+;+"lastenvalvoja+laski"++2990+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+1190+eur/+kk/+lapsi+tuomioistuimessa+määrättiin+34360+eur/+kk/+lapsi+:)))++Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+eli+minut+määrättiin+suorittamaan+lammas,+mutta+kokonaan+vapaaehtoisissa+molemmat"ne+tietää"+eli+sopinuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,+ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+omat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun.+yhdessä+päättävät+Lapsen,++koska+silloin+kun++vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itae+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,++mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ottaa+lammaskantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöönKunnan+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+lammas+välisiä+pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+mahdollisia+sopimuksia+sopinuksien+ja/+tai+lammas.+Siksi+ei+aiheudu+lapsen+"elatuksesta"+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+"yhteisten"+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+lammas+Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.+lammasVanhemmat+ei+voivat+eivät+sopimus+kyllä,+mutta+lammas+kieltäytyä+vanhempien+"mattojen+pesu"+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+erotilnteeasa+lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50,+"ne"+lapsen+oikeasta+"siksi"+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"ne"+kyllä+en+tiedä+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+"astenvalvojan"+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä+lammasvahvistuttamisesta+"puhdistuttamista"+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnas.

Äänestä

• raamatulpäähän kirjoitti:

"ei"+perustu+en+tiedä.+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+lammas+;+"lastenvalvoja+laski"++2990+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+1190+eur/+kk/+lapsi+tuomioistuimessa+määrättiin+34360+eur/+kk/+lapsi+:)))++Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+eli+minut+määrättiin+suorittamaan+lammas,+mutta+kokonaan+vapaaehtoisissa+molemmat"ne+tietää"+eli+sopinuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,+ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+omat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun.+yhdessä+päättävät+Lapsen,++koska+silloin+kun++vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itae+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,++mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ottaa+lammaskantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöönKunnan+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+lammas+välisiä+pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+mahdollisia+sopimuksia+sopinuksien+ja/+tai+lammas.+Siksi+ei+aiheudu+lapsen+"elatuksesta"+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+"yhteisten"+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+lammas+Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.+lammasVanhemmat+ei+voivat+eivät+sopimus+kyllä,+mutta+lammas+kieltäytyä+vanhempien+"mattojen+pesu"+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+erotilnteeasa+lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50,+"ne"+lapsen+oikeasta+"siksi"+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"ne"+kyllä+en+tiedä+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+"astenvalvojan"+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä+lammasvahvistuttamisesta+"puhdistuttamista"+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnas.

Perustuu+tiedän,+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti+eli+lammas;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+sinut+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuoden+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+vitutti+ja+tiedän+vituttavan+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeenkin+ja+katkera+olet.Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+lastenvalvoja+ei+ole+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisissa+mahsdollisissa+lapsiaan+koske+vissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+lammas+kantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöön+ja/+tai+laatia+mahdollisia+vanhempirn+välisiä+lapsiaan+koskevia+sopimuksia+vanhempien+puolesta,+ei+edes+pyynnöstä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvojan+"matonpesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"matonpesu"+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäisen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttamista"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidos+saan.+Vanhempien+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuudet+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmilla+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedoista+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yhteistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvi+tyksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lapsen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Lastenvalvojalla+on+oikeus+lampaaseen.+Lastenvalvoja+on+kyllä+lammas+kinnas,++pesusieni,+soikko,+kuutio,+"matonpesu".Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

Äänestä

Perustuu+tiedän,+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti+eli+lammas;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+sinut+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuoden+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+vitutti+ja+tiedän+vituttavan+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeenkin+ja+katkera+olet.Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+lastenvalvoja+ei+ole+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisissa+mahsdollisissa+lapsiaan+koske+vissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+lammas+kantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöön+ja/+tai+laatia+mahdollisia+vanhempirn+välisiä+lapsiaan+koskevia+sopimuksia+vanhempien+puolesta,+ei+edes+pyynnöstä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvojan+"matonpesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"matonpesu"+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäisen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttamista"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidos+saan.+Vanhempien+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuudet+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmilla+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedoista+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yhteistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvi+tyksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lapsen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Lastenvalvojalla+on+oikeus+lampaaseen.+Lastenvalvoja+on+kyllä+lammas+kinnas,++pesusieni,+soikko,+kuutio,+"matonpesu".Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

ei+perustu+en+tiedä.+lammas.+Vanhemmat+ei+voivat+eivät+sopimus+kyllä,+mutta+lammas+kieltäytyä+vanhempien+"mattojen+pesu"+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ero+tilanteessa+lammas+Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.vahvistuttamisesta+"puhdistuttamista"+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnas.Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+minä;+"lastenvalvoja+laski"++290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+360+eur/+kk/+lapsi+:)))++Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+"+lammas+eli+"pitaleipä"eli+minut+määrättiin+suorittamaan+lammas.+Osta+sinappia.+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,+koska+silloin+kun+vapaaehtoisissa+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ottaa+lammaskantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältööni.+Oma+sisältö.omat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun/laatikko.+Kunnan+vai+"kannan"+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+lammas+välisiä+pyynnöstä.+Vanhemmat+.+Lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itse+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan++yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+pitaleipä.mahdollisia+sopimuksia,+sopimuksien+ja+koskien+myös++sopimuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,++ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+kokonaan+ja/+tai+lammas.aiheudu+lapsen+"elatuksesta"+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+"yhteisten"+lasten+yhteishuollosta,+lapsentuomioistuimen+tai+kunnan+"astenvalvojan"+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä+lammas++lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50,+"ne"+lapsen+oikeasta+"siksi"+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"nelaativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko

Äänestä

ei+perustu+en+tiedä.+lammas.+Vanhemmat+ei+voivat+eivät+sopimus+kyllä,+mutta+lammas+kieltäytyä+vanhempien+"mattojen+pesu"+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ero+tilanteessa+lammas+Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.vahvistuttamisesta+"puhdistuttamista"+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnas.Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+minä;+"lastenvalvoja+laski"++290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+360+eur/+kk/+lapsi+:)))++Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+"+lammas+eli+"pitaleipä"eli+minut+määrättiin+suorittamaan+lammas.+Osta+sinappia.+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,+koska+silloin+kun+vapaaehtoisissa+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ottaa+lammaskantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältööni.+Oma+sisältö.omat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun/laatikko.+Kunnan+vai+"kannan"+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+lammas+välisiä+pyynnöstä.+Vanhemmat+.+Lapsen+molemmat+vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itse+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan++yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+pitaleipä.mahdollisia+sopimuksia,+sopimuksien+ja+koskien+myös++sopimuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,++ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+kokonaan+ja/+tai+lammas.aiheudu+lapsen+"elatuksesta"+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+"yhteisten"+lasten+yhteishuollosta,+lapsentuomioistuimen+tai+kunnan+"astenvalvojan"+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä+lammas++lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50,+"ne"+lapsen+oikeasta+"siksi"+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"nelaativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko

Perustuu+tiedän,+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti+eli+lammas;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+"pitaleipä"+eli+lammas+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyn+tikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuo+den+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+se+vitutti+ja+tiedän+vitutta+van+muuten+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeenkin+ja+katkera+olet+las+tenvalvojan+äidin+lammas.+Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamis+oikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molem+mat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+lasten+valvoja+ei+ole+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisis+sa+mahsdollisissa+lapsiaan+koskevissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+lammas+kantaa+mahdollisen+oman+sopimuksen+sisältöösi+ja/+tai+laatia+mahdollisia+vanhempien+välisiä+lapsiaan+koskevia+sopimuksia+vanhempien+puolesta,+ei+edes+pyynnöstä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvojan+"maton+pesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"ma+tonpesu"+pitaleipä+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäi-sen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttami+sta"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidossaan.+Vanhempi-+en+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuu-det+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.+Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempi+en+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmil+la+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedois+ta+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yh-teistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lap-sen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Lastenvalvojalla+on+oikeus+lampaaseen.+Lastenvalvoja+on+kyllä+lammas+kinnas,+lam-mas,+pesusieni,+soikko,+kuutio,+"matonpesu".+Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

Äänestä

"ei"+perustu+en+tiedä.+lmmas.+Meillä+hoidossa+yh-teistyössä++en+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaasopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttami+sta"+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+n+huomioon+myös+lapsen+kyky+jlastenvalvojan+edun+vastaisena+viranan.+Vanhempi-puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+a+mahdollisuu-det+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.+Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempi+en+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmil+la+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedois+ta+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksink/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+1190+eur/+kk/+lapsihakijana+oli+vieraannuttaja+isä+eli+lammas+;+"lastenvalvoja+laski"+2990+eur/+kkinnas+lastenvalvojan+"maton+pesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"ma+tonpesu"+pitaleipä+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäi-sen+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+tuomioistuimessa+määrättiin+34360+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähi-isä+eli+minut+määrättiin+suorittamaan+lammas,+mutta+kokonaan+vapaaehtoisissa+molemmat"ne+tietää"+eli+sopinuksia+ja+viranhoidossaan+vanhempien+puolesta,+ei+edes+vanhempien+pyynnöstä,+sillä+vanhemmat+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+tuomioistuimessa/+lastenvalvojalla+vai+jätetäänkö+ne+omat+ja+hänen+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minua+vitutti+ja+en+tiedä+ja+katkera+olen+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisin+osittain+hakemukseni/+jutun.+yhdessä+päättävät+Lapsen,+koska+silloin+kun+vanhemmat+yhdessä+vanhempien+kahdenvälisiä+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+päättävät+itae+,+koska+huoltoa,+asumista/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäisiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molemmat+vanhemmat,+mahdollisissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ottaa+lammaskantaa+mahdollisen+sopimuksen+sisältöönKunnan+sosiaalitoimissa+koskevissa+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lastenvalvojan+ei+siten+oikeutta+viranhoidossaan,+ei+oikeutta+laatia+vanhempien+lammas+välisiä+pyynnöstä.+Vanhemmat+yhdessä+päättävät+vahvistetaanko+ko.+sopimukset+mahdollisia+sopimuksia+sopinuksien+ja/+tai+lammas.+Siksi+ei+aiheudu+lapsen+"elatuksesta"+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.Ensin+sovitaan+ja+sitten+väännettään+lapsen+edun+mukaisena+vanhempien+"yhteisten"+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+lammas+Vanhempien+elatusvastuun+ei+en+tiedä.+lammaskinnas+lastenvalvojan+"maton+pesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"ma+tonpesu"+pitaleipä+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäi-sen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttami+sta"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidossaan.+Vanhempi-+en+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuu-det+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.+Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempi+en+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmil+la+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedois+ta+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yh-teistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksinVanhemmat+ei+voivat+eivät+sopimus+kyllä+en+tiedä+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+"astenvalvojan"+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+ei.+kyllä+lammasvahvistuttamisesta+"puhdistuttamista"+lapsen+edun+vastaisena+viranhoidossaan+ja+kinnaskyllä,+mutta+lammas+kieltäytyä+vanhempien+"mattojen+pesu"+välisen+keskinäisen,+koska+laativat+sopimuksen+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät"ne"+halutessaan+vahvistettavaksi.+Lastenvalvoja+erotilnteeasa+lammas+ja+hänen;+asumisesta+molemmilla+50/50,+"ne"+lapsen+oikeasta+"siksi"+tuomioistuimessa.+Lapsella+on+oikeus+lampaaseen+ja+"ne"+.

Äänestä
  • Perustuu+tiedän,+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti+eli+lammas;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+"pitaleipä"+eli+lammas+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyn+tikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuo+den+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+se+vitutti+ja+tiedän+vitutta+van+muuten+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeenkin+ja+katkera+olet+las+tenvalvojan+äidin+lammas.+Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamis+oikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molem+mat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+lasten+valvoja+ei+ole+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisis+sa+mahsdollisissa+lapsiaan+koskevissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+lammas+kantaa+mahdollisen+oman+sopimuksen+sisältöösi+ja/+tai+laatia+mahdollisia+vanhempien+välisiä+lapsiaan+koskevia+sopimuksia+vanhempien+puolesta,+ei+edes+pyynnöstä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvojan+"maton+pesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"ma+tonpesu"+pitaleipä+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäi-sen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttami+sta"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidossaan.+Vanhempi-+en+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuu-det+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.+Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempi+en+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmil+la+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedois+ta+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yh-teistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lap-sen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Lastenvalvojalla+on+oikeus+lampaaseen.+Lastenvalvoja+on+kyllä+lammas+kinnas,+lam-mas,+pesusieni,+soikko,+kuutio,+"matonpesu".+Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

Äänestä

190+eur/+kk/+lapsi-+tuomio-istuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa- lisäksi+vieraannuttaja+"lähiäiti"+eli+"pitaleipä"+eli+lammas+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyntikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+Vieraannuttaja+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuoden+elatus+tuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+se+vitutti+ja+tiedän+vituttavan+muuten+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeenkin+ja+katkera+olet+vieraannuttaja+las+tenvalvojan+vieraannuttaja+äidin+lammas.+Lapsen+huoltoa,+asumista+/+tapaamisoikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimus+asiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+sopimusasioita,+joista+lapsen+mo-lemmat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+las-tenvalvoja+ei+ole+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoi+sissa+mahdollisissa+lapsiaan+koskevissa+sopimusasioissa+asianosai+nen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+lammas+kantaa+mahdollisen+oman+sopimuksen+sisältöösi+ja/+tai+laatia+mahdollisia+vanhempien+välisiä+lapsiaan+koskevia+sopimuksia+vanhempien+puolesta,+ei+edes+pyynnöstä.+joiden+johdosta+keskinäi+siä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimus+on+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+e"elatusapu+arvio".+lammas.Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko,+ei,+mutta.joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatus+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+vieraannuttaja+lastenvalvojan+"matonpesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+vieraannuttaja+lastenval-voja+"matonpesu"+pitaleipä+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäisen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdis-tuttamista"+vieraannuttaja+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viran-hoidossaan.+Vanhempien+salaattia,+mutta+"tielaitos"+elatusvastuun+tiedän.++Niisti+eilen+kovaa.+Lammas.+Vanhempien+elatus+vastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuudet+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,

Äänestä
  • Perustuu+tiedän,+lammas.+Meillä+hakijana+oli+vieraannuttaja+äiti+eli+lammas;+"lastenvalvoja+laski"+290+eur/+kk/+lapsi-+äiti+haki+oikeudessa+190+eur/+kk/+lapsi-+tuomioistuimessa+määrättiin+60+eur/+kk/+lapsi+:)))+Sitä+saa+mitä+tilaa-+lisäksi+"lähiäiti"+eli+"pitaleipä"+eli+lammas+määrättiin+suorittamaan+lammas+omat+oikeudenkäyn+tikulunsa-+ja+minun+oikeuskuluista+60%+hakijana,+koska+hävisi+osittain+hakemuksensa/+jutun.+"lähiäiti"+menetti+lisäksi+1,5+vuo+den+elatustuet/+avut+hakijana-+ja+sinua+se+vitutti+ja+tiedän+vitutta+van+muuten+vieläkin+yli+10+vuoden+jälkeenkin+ja+katkera+olet+las+tenvalvojan+äidin+lammas.+Lapsen+huoltoa,+asumista/+tapaamis+oikeutta,+tiedoksisaantoa,+elatusta+ym.+koskevat+sopimusasiat+ovat+yksinomaan+vanhempien+kahdenvälisiä+lammas+keskinäsiä-+ja+vapaaehtoisia+mahdollisia+sopimusasioita,+joista+lapsen+molem+mat+vanhemmat+yhdessä+päättävät.+Kunnan+sosiaalitoimi/+lasten+valvoja+ei+ole+vanhempien+välisissä+keskinäisissä-+ja+vapaaehtoisis+sa+mahsdollisissa+lapsiaan+koskevissa+sopimusasioissa+asianosainen-+ja+sopimusosapuoli;+ei+siten+oikeutta+ottaa+lammas+kantaa+mahdollisen+oman+sopimuksen+sisältöösi+ja/+tai+laatia+mahdollisia+vanhempien+välisiä+lapsiaan+koskevia+sopimuksia+vanhempien+puolesta,+ei+edes+pyynnöstä.+Vanhemmat+laativat+itse+mahdolliset+sopimuksensa+ja+esittävät+ne+halutessaan+joko+tuomioistuimen+tai+kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvojan+"maton+pesu"+vahvistettavaksi.+Kunnan+lammas+kinnas+lastenvalvoja+"ma+tonpesu"+pitaleipä+ei+voi+kieltäytyä+vanhempien+välisen+keskinäi-sen+sopimuksen+vahvistuttamisesta+lapsen+edun+"puhdistuttami+sta"+lastenvalvojan+edun+vastaisena+viranhoidossaan.+Vanhempi-+en+elatusvastuun+tiedän.+Vanhempien+elatusvastuun+laajuutta+arvioitaessa+otetaan+huomioon+myös+lapsen+kyky+ja+mahdollisuu-det+itse+vastata+elatuksestaan+sekä+seikat,+joiden+johdosta+vanhemmille+ei+aiheudu+lapsen+elatuksesta+kustannuksia+tai+ne+ovat+vähäiset.+Ensin+sovitaan+lapsen+edun+mukaisena+vanhempi+en+yhteisten+lasten+yhteishuollosta,+lapsen+asumisesta+molemmil+la+50/50,+lapsen+oikeasta+nimestä,+lapsen+koulu-+ja+yhteystiedois+ta+puhelinnumeroineen+lapsen+molemmille+vanhemmiille-+eikä+vieraannuteta,+manipuloida,+vainota+lapsia+omasta+isästään-+ja+suvustaan+tarkoitushakuisessa+"viranomais.-"+menettelyssä+yh-teistyössä+vietaannuttaja+"äidin"+kanssa;+perättömin+selvityksin,+lausumin+mm.+tuomioistuimessa+lapsen+olosuhteista+"viranomais-"+menettelyssä-+elatus+suoritetaan+ainoastaan+käytännössä+lap-sen+luonapidon+aikana+suhteessa+50/50.+Lastenvalvojalla+on+oikeus+lampaaseen.+Lastenvalvoja+on+kyllä+lammas+kinnas,+lam-mas,+pesusieni,+soikko,+kuutio,+"matonpesu".+Voidaan.+Lapsella+on+oikeus+vanhempaansa-+ja+vanhemmalla+oikeus+perhe-elämäänsä+omien+lapsiensa+kanssa-+perusoikeudet/+perustuslaki.+Tiedän;+voidaan+antaa-

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

MattiSydänLaki kirjoitti:

Lastenvalvoja sanoi, että elatusapuni menee laskennallisesti liian pieneksi ja lastenvalvoja sitten sanoi, ettei vahvista jos se on alle elatustuen ja molemmilla vanhemmila elatuskykyä. Mihin lakiin tämä lastenvalvojan päätös perustuu, koska hän puhuu lasten oikeudesta? Oikeus terminä viittaa aina lakiin..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu