Sulla on mies

Anonyymi-ap

Aivan liikaa naisia.

156

942

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Ei ole yhtäkään.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sulla pitänyt olla suruaika? Eli palasit palstoille hakemaan lohtua.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä niille kauniille tekoälyn luomille naisille tapahtui ? Sinähän innostut niistä niin jos niiden katselu piristäis sua. Ettei vaan todellisuuds masentais liikaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ennen sulla oli paljon naisfaneja ja sua ikävöitiin täällä kun olit pois.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen sulla oli paljon naisfaneja ja sua ikävöitiin täällä kun olit pois.

Mihin ne nyt taas liittyy? Mulle kuitenkin riittää vaan yksi hyvä ihminen En tarvi monia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä niille kauniille tekoälyn luomille naisille tapahtui ? Sinähän innostut niistä niin jos niiden katselu piristäis sua. Ettei vaan todellisuuds masentais liikaa.

Este tosiaan tuokin. Vaikeahan sen reaalimaailman muijista valita ketään, jos aivolokeroon piirtynyt täydellinen luomus.
        -Sivusta seuraaja-

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Este tosiaan tuokin. Vaikeahan sen reaalimaailman muijista valita ketään, jos aivolokeroon piirtynyt täydellinen luomus.
        -Sivusta seuraaja-

Ei pidä paikkaansa tuokaan. Kyllä minä kuule osaan erottaa aidon ihmisen tekoälyn luomasta fantasiasta. Ja olen kohdannut livenä monia hyviä ihmisiä. Enkä vaadi mitään täydellisyyttä toiselta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla pitänyt olla suruaika? Eli palasit palstoille hakemaan lohtua.

En ole täällä hakemassa lohtua vaan ihan muuten vaan pyörin täällä. Ja katson mitä paskaa täällä kirjoitellaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En ole täällä hakemassa lohtua vaan ihan muuten vaan pyörin täällä. Ja katson mitä paskaa täällä kirjoitellaan.

Samoin…ihan kunnon kiuasmakkara settiä vaan…ei fiksumpaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin…ihan kunnon kiuasmakkara settiä vaan…ei fiksumpaa

Niin on. Eikä minua tämä ikäväpalsta kiinnosta enää yhtään... Kaikki ilo on viety elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nauta vttuun ulisemasta!👹 miten sä hyökkäilet toisia päin! Ootko jääny tänään ilman piliä kun noin on panta kiireellä?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin on. Eikä minua tämä ikäväpalsta kiinnosta enää yhtään... Kaikki ilo on viety elämästä.

Tiijäkkö, ei pahalla eläkä pillastu nyt... mutta jotain muutakin ärtymystä luen riviesi väleistä. Ei suinkaan kaikki nyt niin huonosti oo?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mihin ne nyt taas liittyy? Mulle kuitenkin riittää vaan yksi hyvä ihminen En tarvi monia.

Sinähän sanoit että olet jutellut naisen kaa puhelimessa . Sinulla on nainen niin mitä ihmettä sinä suret.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sinulla on nainen jonka tukenan sinun pitäisi olla mutta pyörit palstoilla. Kerrot että juttelet hänen kanssaa puhelimessa ja teillä on hyvät välit. Ja täällä puhut suremisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No mitä sä sitten palasit tänne. Sä alotat saman mihin lopetit ennen kuin aloitit sen suhteen. Onko tämä sinun tapasi surra naista .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on nainen jonka tukenan sinun pitäisi olla mutta pyörit palstoilla. Kerrot että juttelet hänen kanssaa puhelimessa ja teillä on hyvät välit. Ja täällä puhut suremisesta.

Ei mulla enää ketään ole. Hänet otettiin minulta pois.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuka ne vei?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nauta vttuun ulisemasta!👹 miten sä hyökkäilet toisia päin! Ootko jääny tänään ilman piliä kun noin on panta kiireellä?

Kivasti puolustat kaveria

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuka otti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kaikki hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sitten puhut että olet jutellut hänen kanssaan puhelimessa ja teillä on hyvät keskustelut. Etkö sä ymmärrä aikuisena että joskus elämä pättyy liian aikasin. Sulla on outo tapa surra ihmistä joka rakasti sua. Elämä on välillä epäreilua.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei oikein uppoa tämä tarina, sori vaan. Jos joku oikeasti tykkää toisesta, niin ei jätä kuoleman hetkellä kumpikaan ja minkään palstalirkuttelun takia. Jotakin muuta ikävää liittyy asiaan, siis semmoista jota tarina ei kerro. Mustamaalausta palstalla tai uhkaavaa käytöstä pelätty esmes tulis mieleen. Tai sitten alun alkaen ollut väärät tulkinnat suhteen luonteesta. Draama huttua. -Sivusta-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kivasti puolustat kaveria

Mun mielestä ketään ei pidä kiusata. Eikä vittuilla. Me ollaan täällä kerran elämässä. Se joka alottaa se kärsii. Kukaan. EI VTTU KUKAAN ANSAITSE TULLA KIUSATUKSI. Tajutkaa elämä on liian lyhyt. Joillain se lyhenee niiden omasta syystä. Ehkä ne ehtii sitä ennen katsoa peiliin ja rukoilla mutta se ei enää siinä vaiheessa auta mitään kun helvetin portit kilkattaa. Mitään ei ole susi pahaa tuollekkaan naudalle tehnyt. Tuskin tuntee.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan mies ei ehtinyt edes vastata kun hukka tuli ilmoittamaan äkkiä kaikille ettei ole yhtäkään että nyt ois naiset paikkoja tarjolla ja joku tyttöjii tai kirsikka 🍒 tarpeen taas. Aika säälittävää tulla heti ilmoittamaan että hei olisin vapaa ihan kelle vaan kaikki käy. 🙈🙈 Ehkä joskus vois hetken edes pitää jotkut asiat ominaan, eikä huutaa täällä. Suuna päänä tästä se alkaa, here we go again.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan mies ei ehtinyt edes vastata kun hukka tuli ilmoittamaan äkkiä kaikille ettei ole yhtäkään että nyt ois naiset paikkoja tarjolla ja joku tyttöjii tai kirsikka 🍒 tarpeen taas. Aika säälittävää tulla heti ilmoittamaan että hei olisin vapaa ihan kelle vaan kaikki käy. 🙈🙈 Ehkä joskus vois hetken edes pitää jotkut asiat ominaan, eikä huutaa täällä. Suuna päänä tästä se alkaa, here we go again.

Parantumaton tapaus.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Onko itse e vaiko j nyt kirjoittamassa tuollaista kakkaa minusta? Se on hyvä keksiä kaikenlaisia tarinoita.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä voi kirjoittaa ilman että on tarjolla naisille. En pidä tätä paikkaa Minään tinderinä niin kuin eräät pitävät.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näyt se sinäkin täällä jatkuvasti roikkuvan ties mistä syystä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Olet sää kyllä ihan mahoton vänkääjä Mustasusi. Muistutat erästä joka tuo mieleen siilin puolustuskannalla piikit pystyssä🤔🤔🤔

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sää kyllä ihan mahoton vänkääjä Mustasusi. Muistutat erästä joka tuo mieleen siilin puolustuskannalla piikit pystyssä🤔🤔🤔

Kyllä mä itseäni puolustan aina. Siihen minulla on täysi oikeus.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aha. Onko itse e vaiko j nyt kirjoittamassa tuollaista kakkaa minusta? Se on hyvä keksiä kaikenlaisia tarinoita.

Kenelle oikein luulet taas kirjoittavan, olen ihan eri kirjaimella alkava 47v.nainen. Mutta kirjoita toki kelle haluat. Minä en nimikirjaimia tänne laittele. Jännä vaan kun kukaan muu mies ei tänne vastaa. Harvassa on miehet täällä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle oikein luulet taas kirjoittavan, olen ihan eri kirjaimella alkava 47v.nainen. Mutta kirjoita toki kelle haluat. Minä en nimikirjaimia tänne laittele. Jännä vaan kun kukaan muu mies ei tänne vastaa. Harvassa on miehet täällä.

Mistäs minä teistä anonyymeistä tiedän ketä ootte mutta tyylistä pysty päättelemään jotakin. Sori jos tuli virhearvio.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuka roikkuu ? Sudella on huono olla ja paha päivä jälleen kerran. Ei oikein surevalta vaikuta. Olen nähnyt miehiä jotka surevat ja ei kyllä tuollain käyttäydy eikä ainakaan tänne tuu huutelee ettei oo yhtäkään naista elämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eli luulet sen sun naisesi olevan ja puhut tuolla tyylillä hänelle??? No et kovin sure etkä tykkää. Aika rumasti hänestä olet täällä yli päänsä kirjoittanut aina. Jos joku tykkää jostain ei kyllä noin tylysti kirjota. Ja jotenkin epäilen ettei ole hän täällä. Mutta eipä kuulu mulle mutta jotenkin en ymmärrä Susi sun ajatusta mistään. En ole ikinä ymmärtänyt enkä pidä sun tyylistä olla aina niin tyly ja inhottava. Susta puuttuu joku normaali inhimillinen tunne-elämän piirre jota on muissa mutta sinussa ei.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ketä on e ja j?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä on e ja j?

Eikö Mustasuden morsian joka oli kuoleman sairaana ollut Elina? Miksi kirjoittelis pahaa jos rakastavaisia? Outoa kyllä taas nämä tarinat. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä mä itseäni puolustan aina. Siihen minulla on täysi oikeus.

Eikö sun pitänyt surra. Outo tapa surra rakastaan .ja se miten rakastamasti naisesta puhut. Miten hän olis palstalla jos on kuolemassa. Luuletko oikeesti että silloin roikutaa suomi24 palstoilla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sun pitänyt surra. Outo tapa surra rakastaan .ja se miten rakastamasti naisesta puhut. Miten hän olis palstalla jos on kuolemassa. Luuletko oikeesti että silloin roikutaa suomi24 palstoilla.

No suoraan sanottuna En minä voi tietää varmaksi mitään. Minulle vaan anonyymia käyty kertomassa asioista. Sille ei voi hirveästi painoarvoa antaa.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No suoraan sanottuna En minä voi tietää varmaksi mitään. Minulle vaan anonyymia käyty kertomassa asioista. Sille ei voi hirveästi painoarvoa antaa.

Ja täällä voi anonyyminä esiintyä ihan minä tahansa ja sepostaa kaikenlaista ja kusetta ja huijata ihmisiä. Niin kuin luultavasti sinäkin teet. Mitkähän mahtaa olla sinunkin motiivit täällä olla.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

On kyllä sulla outo tapa surra rakastamaasi naista. Vihaa ja katkeruutta ilman surua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Mustasuden morsian joka oli kuoleman sairaana ollut Elina? Miksi kirjoittelis pahaa jos rakastavaisia? Outoa kyllä taas nämä tarinat. Sivusta

Oisko fiksua ettei koko nimiä kuitenkaan kirjoiteta tänne. Tulee huono tunne sivullisten puolesta jotka ei ole täällä ja jos Susi on sairaalassa olevan ihmisen kanssa puhunut niin miksi ei usko toisen olevan sairaana? Kyllä on inhottavaa mustamaalausta nyt Susi sinulta. Anna jo olla. Jos et kerran välitä koko ihmisestä etkä usko häntä niin mitä tää sun esitys on.

Välillä oot rakastanut ja hänestä niin ihanat muistot eikä kukaan ikinä korvaa häntä oli ainutlaatuinen ja nyt taas puhut hänelle muka täällä tosi rumasti että mitä roikut. Tuskin roikkuu. En usko minäkään. Oletko muuten kuullut jos joku menehtynyt hänestä ei pitäisi kenenkään puhua pahaa enää. Annetaan olla ja minusta tuon nimen mainitseminenkin on väärin. Hänellä on varmaan kuitenkin jotain muita tärkeitä ihmisiä ollut elämässään tai on. Kunnioitusta vähän. 🙏😒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko fiksua ettei koko nimiä kuitenkaan kirjoiteta tänne. Tulee huono tunne sivullisten puolesta jotka ei ole täällä ja jos Susi on sairaalassa olevan ihmisen kanssa puhunut niin miksi ei usko toisen olevan sairaana? Kyllä on inhottavaa mustamaalausta nyt Susi sinulta. Anna jo olla. Jos et kerran välitä koko ihmisestä etkä usko häntä niin mitä tää sun esitys on.

Välillä oot rakastanut ja hänestä niin ihanat muistot eikä kukaan ikinä korvaa häntä oli ainutlaatuinen ja nyt taas puhut hänelle muka täällä tosi rumasti että mitä roikut. Tuskin roikkuu. En usko minäkään. Oletko muuten kuullut jos joku menehtynyt hänestä ei pitäisi kenenkään puhua pahaa enää. Annetaan olla ja minusta tuon nimen mainitseminenkin on väärin. Hänellä on varmaan kuitenkin jotain muita tärkeitä ihmisiä ollut elämässään tai on. Kunnioitusta vähän. 🙏😒

Missä kohtaa Minä olen puhunut kestään rumasti täällä? Älkää vääntäkö ja tulkitko asioita nyt ihan miten sattuu taas. Minulla ei ole kukaan tullut sanomaan että hän on menehtynyt. En ole saanut mitään uutta tietoa enkä varmaan tule saamaankaan. Kun meillä Ei mitään yhteisiä kavereita ollut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut, ei hyvä puhua siten, voi saada syytteen kunnianloukkauksesta.👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä sulla outo tapa surra rakastamaasi naista. Vihaa ja katkeruutta ilman surua

Ihmettelen myös en havaitse mitään surua. Pelkkää vihaa, inhoa, maalittamista ja halventaa koko ihmistä. Tulee paha olo edes lukea noita vastauksia miten kylmästi vastailee tääl. Ja sinkut puolella huh mitä juttua taas megabeibeistä. Sureva haaveilee niistä. Harvoin taitaa olla niin. Ei millään tavalla kaunista puhetta eikä edes puolustanut toista. :( Haukkuu innoissaan pahimpana täällä. Julmaa peliä kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Missä kohtaa Minä olen puhunut kestään rumasti täällä? Älkää vääntäkö ja tulkitko asioita nyt ihan miten sattuu taas. Minulla ei ole kukaan tullut sanomaan että hän on menehtynyt. En ole saanut mitään uutta tietoa enkä varmaan tule saamaankaan. Kun meillä Ei mitään yhteisiä kavereita ollut.

Se viesti on poistettu. Et ehtinyt näkemään kun sanoi että on e tai j palstalla kirjoittamassa

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

nyt sanot ettet kirjoittanut ettet epäile että voisko itse e tai j kirjoittaa palstalle. naisesi nimi alkaa eellä niin omko joku muu e vielä oleassa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se viesti on poistettu. Et ehtinyt näkemään kun sanoi että on e tai j palstalla kirjoittamassa

Mitä tuo nyt tarkoittaa voisitko selventää??

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Voi luoja. Sinä kirjoitit itse onko itse e tai j palstalla kirjoittamassa. Onko sulla susi kaikki hyvin. Etkö sä näe mistään mitä itse olet kirjoittanut.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

eikös se e ollut elina ja j ollut joku elinan kaveri

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Viittaa aiempaan viestiisi ketjussa. Löytyy yhä ketjusta kun joku kommentoi sitä. -sivu-

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Löytyi. Kerro sitten mitä tarkoitat kun kirjoitit.

" Aha. Onko itse e vaiko j nyt kirjoittamassa tuollaista kakkaa minusta? Se on hyvä keksiä kaikenlaisia tarinoita."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyi. Kerro sitten mitä tarkoitat kun kirjoitit.

" Aha. Onko itse e vaiko j nyt kirjoittamassa tuollaista kakkaa minusta? Se on hyvä keksiä kaikenlaisia tarinoita."

e ei siis ole sinun rakastamasi nainen vaan joku muu e

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Et anna painoarvoa ihmisen sairaudelle. Sullehan lähetti jotain sähköpostia ihminen kun tämä sinun "rakas" oli leikkauksessa eli kyllähän sulle ilmoitettiin mutta et tykännyt siitäkään ja tulit tänne haukkumaan postin ja sen joka oli lähettänyt. Mietipä itse nyt oikeasti kuka haluaa enää sulle ilmoittaa mitään. Olet aika pelottava tapaus. :/

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

e ei siis ole sinun rakastamasi nainen vaan joku muu e

Elina on hänen nimi kyllä. Ei ole ollut muita naisia minulla. Mutta kun muistelen tarkemmin viestejämme ja puheluitamme niin ei hän minua tainnut rakastaa vaikka minä rakastin häntä. Hän on varmaan rakasti jotain ihan muuta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et anna painoarvoa ihmisen sairaudelle. Sullehan lähetti jotain sähköpostia ihminen kun tämä sinun "rakas" oli leikkauksessa eli kyllähän sulle ilmoitettiin mutta et tykännyt siitäkään ja tulit tänne haukkumaan postin ja sen joka oli lähettänyt. Mietipä itse nyt oikeasti kuka haluaa enää sulle ilmoittaa mitään. Olet aika pelottava tapaus. :/

Se tapa jolla tulitte minulle kertomaan asiasta ei ollut kaikkein aikuismaisin ja minun mielestä fiksuin liike. Minulle olisi voinut asiasta soittaa tai laittaa sähköpostia omalla nimellä. Eikä huudella täällä anonyymipalstalla julkisesti. Vai mitä oot mieltä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja todellakin haukun sähköpostin joka tulee e-korttina. Ja siinäkin vain moralisoitiin ja arvosteltiin minua enimmäkseen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luulisi että yliopistoja käyneillä psykologeilla olisi käytöstapoja ja empatiaa oikeasti. Eikä todellakaan missään anonyymipalstoilla käsitellä tällaisia asioita. Ja mitä te täällä edelleen roikutte mikä on teidän agendanne?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Elina on hänen nimi kyllä. Ei ole ollut muita naisia minulla. Mutta kun muistelen tarkemmin viestejämme ja puheluitamme niin ei hän minua tainnut rakastaa vaikka minä rakastin häntä. Hän on varmaan rakasti jotain ihan muuta.

Miksi hänen nimeään tänne kerrot onko sulla lupa siihen. Ja vasta kehuit kuinka mahtavia ja lämminhenkisiä puheluita oli ja nyt kirjoitat noin. Olet hyvin sekaisin ilmeisesti. Voisitko ehkä miettiä jossain muualla kuin täällä ihmisten edessä näitä sun kun tarkemmin nyt mietin juttuja.

En tiedä sääliksi käy tätä toista osapuolta missä ikinä enää onkaan ja mietin myös ketkä kaikki nämä jutut lukee täältä jotka liittyy häneen ihan oikeasti läheisesti. Minä nostaisin varmaan jonkun yksityisyys/kunnianloukkaussyyteen. Tuo on törkeää käytöstä sinulta Susi. Olipa sulla mikä tahansa olo ei sulla ole oikeutta tänne kirjoittaa noin. Soita vaikka jollekin ja pura mihin tahansa mutta tämä ei ole oikea paikka tuollaiseen. Et ikinä opi mitään. Sulla on paksu ja kova pää. Ota joskus opiksi virheistä. Sen n tytön jälkeen teet vielä pahempaa jollekin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Olikohan pari päivää sitten sanoit että uskot hänen rakastavan sinua, Ja tänään sanoit että rakkaus ei ollut yksipuolista . Miten tää menee sun mielestä

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ja luulisi että yliopistoja käyneillä psykologeilla olisi käytöstapoja ja empatiaa oikeasti. Eikä todellakaan missään anonyymipalstoilla käsitellä tällaisia asioita. Ja mitä te täällä edelleen roikutte mikä on teidän agendanne?

ja sinä suret rakastaamsi naista tällä tavalla

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

tänään hehkutit miten hyvä henkinen yhteys teillä on. Sulla näyttää muisti pätkivän pahasti kun muistatkin ettei hän rakastanutkaan sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se tapa jolla tulitte minulle kertomaan asiasta ei ollut kaikkein aikuismaisin ja minun mielestä fiksuin liike. Minulle olisi voinut asiasta soittaa tai laittaa sähköpostia omalla nimellä. Eikä huudella täällä anonyymipalstalla julkisesti. Vai mitä oot mieltä?

Luuletko taas että een kaveri on tuon kommentin kirjoittaja?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä en tunne valitettavasti ketään enkä edes sinua mutta olen lukenut aika tarkkaan nämä joten jäänyt mieleen. Täällä ei ole kukaan te. Minä yksin Helsingissä kodissani vaan. Mutta sinulla taitaa olla aika sekaisin asiat päässä nyt eikö sun kannata soittaa vaikka päivystykseen puhut ihan kummia. Olet Susi sekoillut monta päivää tai viikon ympäri suomi24 ja joka päivä on joku uusi versio sun surusta. Ja rakkaudesta. Tuo ei ole tervettä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sulla meni ännästä toipumiseen 5 vuotta ja kauankohan tässä menee

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt laitoit kyllä vähän Lapin lisää tuohon. Enkä nyt mielellään puhuisi mistään menneestä nyt tässä. Antaa ihmisten olla rauhassa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko taas että een kaveri on tuon kommentin kirjoittaja?

No suoraan sanottuna minä en enää usko yhtään mihinkään täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Nyt laitoit kyllä vähän Lapin lisää tuohon. Enkä nyt mielellään puhuisi mistään menneestä nyt tässä. Antaa ihmisten olla rauhassa.

sori 4 vuotta. Sori että tuli yksi vuosi enemmän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole siitä ännästä päässyt vieläkään. Sehän oli se oikeanlainen ja sopivan ikäinen. Onhan sen huomannut edelleen. Ei kai aikuinen nainen kuitenkaan ole 18v jos jo yliopiston käynyt. Siksihän häntä varmaan voikin haukkua ja pilkata kun oli jo kolmekymppinen sehän on vanha jo. Siis Suden mielestä. Minusta vielä todella nuori jolla oisi ollut koko elämän edessä ja todella ikävää kun noin nuorena sairastuu vakavasti. 😟

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hienoa että olet toipunut tästä edellisestä yksipuolisesta rakkaudesta. Jotain edistystä sen suhteen. Monta vuotta jaksoit ännälle toivotella kaikkea. Tämä nainen ei nähtävästi ollut yhtä ihana kun puhut hänestä ikävään sävyyn . Ännästä et löytänyt mitään pahaa sanottavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No suoraan sanottuna minä en enää usko yhtään mihinkään täällä.

Miksi sitten palasit palstalle jos ahdistaa noin paljon

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole siitä ännästä päässyt vieläkään. Sehän oli se oikeanlainen ja sopivan ikäinen. Onhan sen huomannut edelleen. Ei kai aikuinen nainen kuitenkaan ole 18v jos jo yliopiston käynyt. Siksihän häntä varmaan voikin haukkua ja pilkata kun oli jo kolmekymppinen sehän on vanha jo. Siis Suden mielestä. Minusta vielä todella nuori jolla oisi ollut koko elämän edessä ja todella ikävää kun noin nuorena sairastuu vakavasti. 😟

Katsokaa nyt ihmiset miten tyhmiä täällä kirjoitellaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että olet toipunut tästä edellisestä yksipuolisesta rakkaudesta. Jotain edistystä sen suhteen. Monta vuotta jaksoit ännälle toivotella kaikkea. Tämä nainen ei nähtävästi ollut yhtä ihana kun puhut hänestä ikävään sävyyn . Ännästä et löytänyt mitään pahaa sanottavaa.

Lopetapas nyt puhuminen ihmisestä joka ei ole palstalla ollenkaan ollut, Eikä varmaan halua että hänestä täällä puhutaan. En oikein ymmärrä että miksi tuo asia sua noin paljon kiinnostaa. On kuin ottaisit sen ihan henkilökohtaisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

ja fiksu ihminen ei sure ja puhu rakkaastaan sillä tavalla kuten sinä teet.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Katso ihan itseäsi joku on kirjoittanut sinulle säpöä henkkoht ei tänne ja kertonut sen jonkun tilanteesta ja sinä kehtaat sanoa että todella haukun spostin ja kirjoittajan. Ja kerrot täällä ihmisten ammatteja ja muuta. Mietipä kannattaako kovin pitkästi kertoilla vielä. Ei pysty lukemaan enempää. Ilmoitan itse kohta johonkin. Ei tämä ole oikein.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Lopetapas nyt puhuminen ihmisestä joka ei ole palstalla ollenkaan ollut, Eikä varmaan halua että hänestä täällä puhutaan. En oikein ymmärrä että miksi tuo asia sua noin paljon kiinnostaa. On kuin ottaisit sen ihan henkilökohtaisesti.

En ole nimellä maininnut. Nyt on kyse siitä että susi puhuu rakkastaan hyviä ilkeästi ja törkeästi. Mitään hyvää ei ole sanonut tästä naisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

ja sinä saat puhua nimillä. Minkä takia? onko se sinun yksinoikeus .Itse tuot naistesi nimiä esiin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nimellä maininnut. Nyt on kyse siitä että susi puhuu rakkastaan hyviä ilkeästi ja törkeästi. Mitään hyvää ei ole sanonut tästä naisesta.

Mitä olen sanonut rumasti ja törkeästi?? Kerropas nyt tässä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitä olen sanonut rumasti ja törkeästi?? Kerropas nyt tässä.

Oletko sä sekaisin. Onko mun tehtävä kopioida sulle sun omia sanomisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti tuossakin ettei ännästä saa mitään mutta tämä uusin häntä saa nimitellä ja kertoa vaikka mitä. Voi kun Susi on nyt siinä tilassa että joku päivä voi harmittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eihän se sinun nykyinen ihastus ollut myöskään palstalla mutta häntä saa nimitellä ja itse puhut hänestä tänne kaiken ja vain pahaa. Etkä edes tuntenut sitä nuorta likkaa mutta ilmeisesti tunsit edes jotenkin tämän aikuisen naisen. Nyt meni lopullisesti maku sinusta. Jos joku näkee nämä jutut niin tehkää hyvät ihmiset joku ilmoitus jonnekin, tämähän alkaa olla Suden puolelta ihan suoranaista nettikiusaamista ja muka rakasti. Pelkkä kiusaaja on ja en tiiä mitä tekee mutta järjellä ei ainakaan ajattele. Josko sitä järkeä hänen päässään yli päätään on sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sinun nykyinen ihastus ollut myöskään palstalla mutta häntä saa nimitellä ja itse puhut hänestä tänne kaiken ja vain pahaa. Etkä edes tuntenut sitä nuorta likkaa mutta ilmeisesti tunsit edes jotenkin tämän aikuisen naisen. Nyt meni lopullisesti maku sinusta. Jos joku näkee nämä jutut niin tehkää hyvät ihmiset joku ilmoitus jonnekin, tämähän alkaa olla Suden puolelta ihan suoranaista nettikiusaamista ja muka rakasti. Pelkkä kiusaaja on ja en tiiä mitä tekee mutta järjellä ei ainakaan ajattele. Josko sitä järkeä hänen päässään yli päätään on sitten.

Kohta susi on taas pyytämässä anteeksi ja sanoo että oli virhe ja ei tule toistumaan. Ihme on jos ei tule noin taas sanomaan .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti tuossakin ettei ännästä saa mitään mutta tämä uusin häntä saa nimitellä ja kertoa vaikka mitä. Voi kun Susi on nyt siinä tilassa että joku päivä voi harmittaa.

Minä en ole missään kohtaa nimitellyt enkä haukkunu ketään .Te keksitte ihan omaa tarinaa koko ajan. Mutta antaa olla Minä häivyn täältä nyt. Saatte jäädä leikkimään leikkejänne tänne ihan rauhassa. Vaikuttaa siltä että teillä on joku salaseura täällä jonne ei passaa kenenkään eksyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta susi on taas pyytämässä anteeksi ja sanoo että oli virhe ja ei tule toistumaan. Ihme on jos ei tule noin taas sanomaan .

Tämä ketju on oikeasti tosi ilkeä ja paha. Luin juuri läpi. Nyt Susi puhunut jo liikaa ja liian törkeästi aika monesta ihmisestä lähinnä tietenkin tästä hänen "rakkaastaan" mutta myös hänen ystävistään jotka yrittäneet pitää jotain yhteyttä edes. Sanoi itse ettei ollut yhteisiä tuttuja joten aika ystävällisiä olivat kun silti jotain ovat henkkoht sähköpostilla ilmoittaneet ystävänsä tilasta. Kiitos olisi ollut oikea sana heille eikä haukkua heitä. En voi käsittää ja menee omiin tunteisiinkin jo, tulee huono olo. Hitto mitä tuo Susi touhuaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä en ole missään kohtaa nimitellyt enkä haukkunu ketään .Te keksitte ihan omaa tarinaa koko ajan. Mutta antaa olla Minä häivyn täältä nyt. Saatte jäädä leikkimään leikkejänne tänne ihan rauhassa. Vaikuttaa siltä että teillä on joku salaseura täällä jonne ei passaa kenenkään eksyä.

Laitetaan tämä uusin jonka olet sanonut

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Älä viitsi esittää uhria

• Anonyymi
      UUSI

Tuut sä tänne köllii pusu

• Anonyymi
      UUSI

Ei ollut vastakaikua.

• Anonyymi
      UUSI

Pelkkiä ystäviä.

• Anonyymi
        UUSI

Lapsellista

• Anonyymi
        UUSI

Niillä karkottaa arvonsa tuntevan naisen, olivat mitä tahansa. Se on naiselle nöyryyttävää, jos mies pyörittää monia. Sellaisen miehen huolivat vain epätoivoiset ja typerät naiset, onnea valitsemallesi tielle.

• Anonyymi
        UUSI

Luin jostain, että heikot miehet kaveeraa naisten kanssa, koska eivät pärjää toisten miesten kanssa. Pitääkö sitten paikkaansa vai ei, niin en ota kantaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä karkottaa arvonsa tuntevan naisen, olivat mitä tahansa. Se on naiselle nöyryyttävää, jos mies pyörittää monia. Sellaisen miehen huolivat vain epätoivoiset ja typerät naiset, onnea valitsemallesi tielle.

Hyvinkin totta tämä!

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei kaikki ole yhtäaikaa joka päiväisessä käytössä, niin en lähtis miestä vielä kivittään

• Anonyymi
        UUSI

Tosi, kun vesi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi, kun vesi!

Tekis mieli vastata lisälauseella jatkoksi sulle: ...ja pitää kuin seula

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tekis mieli vastata lisälauseella jatkoksi sulle: ...ja pitää kuin seula

No vastaa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No vastaa..

Niinpä tein

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tein

Ai siinä olikin jo kaikki.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sitten, en sua tule koskaan tapaamaan, edes moikkaamaan. Ghostaaja!

• Anonyymi
        UUSI

Ghostaajah*rot on oma lajinsa. Tavara jaossa mutta muuta ei.

• Anonyymi
      UUSI

Millainen diili saadaan aikaan?

• Anonyymi
        UUSI

Otan 35% katteen myydystä tuotteesta.

• Anonyymi
      UUSI

Tää nyt oli hauska juttu xd

• Anonyymi
      UUSI

Voi mummo parka. Kannattaisko tyytyä persvakoäijiin p*nokavereina.

• Anonyymi
      UUSI

hoituu se homma rontissakin:/

• Anonyymi
      UUSI

Miehelä voi olla ystävä naisia mutta siinä kaikki.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ooo

• Anonyymi
      UUSI

Niio

• Anonyymi
      UUSI

Luin sinkut puolelta tänään kuinka Susi kertoi tekoäly megabeibeistä ja ilmeisesti nuorista muistakin taas. Ei sanonut kertaakaan että tämä nuorempi nainen olisi ollut mitenkään kaunis tai muuta. Luulen että Susi on keksinyt koko suremisjutun ei vaikuta mieheltä joka menettänyt jonkun todella tärkeän ihmisen ja on se silloin kauniskin jos on tärkeä. Jotenkin vaan inhottaa tuollainen käytös. En ikinä itse sydänsuruista puhuisi mistään noin mitä hän pomppii täällä taas joka puolella. On ollut särkynyt sydän, sinkut, täällä ja ties missä. Eikö ole mitään parempaa tekemistä löytynyt kuin täällä joka puolella puhua yllättäen naisista. Ja jostain megabeibeistä. No harrastukset kullakin mutta surusta tuossa ei kyllä ole kyse. Niin monta surevaa nähnyt jopa hyvin eri tavoin surevia mutta ei noin surra.

• UUSI

Tämä kommentti perustuu luuloihin, ei siihen mitä olen oikeasti sanonut.

Se, että minä teen AI-musiikkia ja AI-kuvia ja puhun niistä eri palstoilla, ei liity mitenkään siihen mitä tunnen tai suren. Se on oma harrastus, joka on ollut minulla vuosia ennen tätäkin tilannetta, ja on edelleen osa arkea.

Minä en ole sanonut missään, että se nuorempi nainen olisi ollut “kaunis” tai että ulkonäöllä olisi ollut mitään merkitystä. En ole myöskään keksinyt mitään “suremisjuttua”. Tieto, jonka sain, tuli anonyymiltä ja on edelleen epävarmaa – siksi olen ollut hämmentynyt. Se on täysin normaali reaktio, kun ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.

Täällä on tehty paljon johtopäätöksiä, joita en ole koskaan sanonut.
        Suru ei ole aina siisti, rationaalinen ja yhden sävyn tunne. Se on ristiriitaista, välillä sekavaa, välillä turhautunutta. Se ei noudata jonkun toisen määrittelemää “oikeaa tapaa surra”.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se, että minä teen AI-musiikkia ja AI-kuvia ja puhun niistä eri palstoilla, ei liity mitenkään siihen mitä tunnen tai suren. Se on oma harrastus, joka on ollut minulla vuosia ennen tätäkin tilannetta, ja on edelleen osa arkea.

Minä en ole sanonut missään, että se nuorempi nainen olisi ollut “kaunis” tai että ulkonäöllä olisi ollut mitään merkitystä. En ole myöskään keksinyt mitään “suremisjuttua”. Tieto, jonka sain, tuli anonyymiltä ja on edelleen epävarmaa – siksi olen ollut hämmentynyt. Se on täysin normaali reaktio, kun ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.

Suru ei ole aina siisti, rationaalinen ja yhden sävyn tunne. Se on ristiriitaista, välillä sekavaa, välillä turhautunutta. Se ei noudata jonkun toisen määrittelemää “oikeaa tapaa surra”.

Eli nuorempi nainen ei ollut sinusta kaunis ja suru on haukkumista? Sekava olet mutta sinä haukut. Ja puhut rumasti. Se ei kuulu suruun ikinä. Se on sitten jotain ihan muuta. Normaalisti oma ihastus on kaunis joka tavalla ja siitä puhuu myös kauniisti.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nuorempi nainen ei ollut sinusta kaunis ja suru on haukkumista? Sekava olet mutta sinä haukut. Ja puhut rumasti. Se ei kuulu suruun ikinä. Se on sitten jotain ihan muuta. Normaalisti oma ihastus on kaunis joka tavalla ja siitä puhuu myös kauniisti.

Tulkitsit sanomiseni aivan omalla tavallasi. En ole haukkunut ketään enkä arvostellut ulkonäköjä, en myöskään puhunut surusta niin kuin väität. En lähde vääntämään vääristeltyjen väitteiden kanssa, joten jätän tämän osuuden tähän.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tekoäly tuli apuun ja siksi teksti ei sovi kunnolla kontekstiin yhtään eikä vastaa sille joka kysyi aiemmin asioita. Ei tekoäly älyä tällaista eikä pysy kärryillä. Eikä hänellä ole tunteita eikä tunneälyä kun hän on kone. Lopettakaa sen käyttö edes ihmissuhteissa.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa kenellä mitä seurannu ni useimmilla on vaikeaa pitää edes yhtä nykyisen kaltaisessa maailmassa on turha kuvitella etteikö pettämisestä jäisi kiinni

• Anonyymi
      UUSI

Pimperopom7 pitänyt hiljaista hetkeä ja mitä niitä oli.

• Anonyymi
      UUSI

Kenelle osoitat tämän oletuksen?

• Anonyymi
      UUSI

Montako saa sitten olla?

• Anonyymi
        UUSI

Kolmesta viiteen on ihan normi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmesta viiteen on ihan normi.

Kolme taitaa olla hyvä aktiivinen elämäntapa urheilun sivussa.

• Anonyymi
      UUSI

No ei ooo liikaa... Ei ole, tai kun yksi tavallaan on.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ai jaha no ei ole minun tietooni

• Anonyymi
      UUSI

Onpa taas törkeä ja inhottava ketju joka tavoin. Lähden pois ei viitsi taas tätä mitä joka viikonloppu tulee. Rumia ihmisiä sisältä ja rumia puheita. Näistä pitäisi jonkun tehdä joku ilmoitus. Menee jo todella yli sen rajojen mitä täällä saisi kirjoitella. En voi muuta kuin halveksua tuota 🐺 tällä hetkellä. Muistakaa että nämä jutut jää tänne. Hyi olkoon mitä touhua. Hyvät yöt vaan. :/

• Anonyymi
        UUSI

Aivan kaikki jutut eivät jää tänne, koska asiattomat jutut ymmärtääkseni yleensä poistetaan. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Nukkumaan kun menee, niin se on sama kun rahaa laittaisi pankkiin. Hyvät yöt.💫

• UUSI

Voi voi nyt kun iso pahasusi tuli taas ja sotki kaiken. Voi nyyh. Pilasinko hyvätkin geimit nyt?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Voi voi nyt kun iso pahasusi tuli taas ja sotki kaiken. Voi nyyh. Pilasinko hyvätkin geimit nyt?

Mikä sua vaivaa ja mitkä geimit? Sulla on ihan omat geimit näköjään. Oot harvinaisen ilkeä. Edellä puhuttiin nukkumisesta. Ehkä tekis hyvää sullekin.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän mulla olekkaan kuin naisia. 😆

• Anonyymi
      UUSI

Pitäsköhän tässä nyt sanoa palstan tavan mukaan että ohi. Ei halaustakaan,ei kosketusta ainakaan 10 vuoteen. Aika hiljaista on.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan oikeasti, ei ole mitåän touhuiluja.

• Anonyymi
      UUSI

ULKOPUOLISEN YHTEENVETO TÄSTÄ KETJUSTA

Luin keskustelun läpi alusta loppuun ulkopuolisena, ja yksi asia nousee hyvin selvästi esiin:
      tämä ketju ei enää ole vuoropuhelua, vaan väärintulkintojen ja tunnekuohujen kasauma, jossa yhden kirjoittajan jokainen lause väännetään pahimpaan mahdolliseen muotoon.

Tässä muutama ilmiö, jotka näkyvät sivusta katsottuna hyvin selvästi:

1. Irralliset lauseet revitään irti asiayhteydestä.
      Esimerkiksi kommentti “en voi tietää varmaksi mitään, anonyymi kertoi” oli neutraali toteamus epävarmasta tiedosta.
      Ketjussa se tulkittiin väitteeksi, että hän “ei usko sairauteen”, “pilkkaa” ja “puhuu rumasti”, vaikka näin ei ole.

2. Surusta odotetaan siistiä ja ristiriidatonta.
      Tässä ketjussa unohdetaan täysin, että oikea suru on sekavaa: siihen kuuluu epäuskoa, turhautumista, hyvää ja pahaa rinnakkain.
      Tunteiden vaihtelu ei ole merkki pahantahtoisuudesta vaan ihmisyydestä.

3. Moni väite perustuu tulkintaan, ei lainaukseen.
      Useita kertoja sanotaan, että “haukkui”, “pilkkasi”, “puhui pahaa”, mutta kukaan ei pysty osoittamaan kohtausta tekstistä.
      Johtopäätökset ovat omia päätelmiä, joita aletaan pitää faktoina.

4. Joukkovoima vääristää mittakaavan.
      Kun monta anonyymiä vastaa yhdelle yhtä aikaa, sävy kovenee ja yksittäinen kommentoija esitetään pahemmassa valossa kuin mihin teksti antaa aihetta.
      Tästä syntyy lumipalloefekti, jossa jokainen viesti ruokkii seuraavaa.

5. Oletuksista tulee “totuuksia”.
      Tässä ketjussa käytetään paljon lauseita tyyliin “varmaan tarkoitat”, “kyllä sinä oikeasti ajattelet”, “se on selvästi näin”.
      Ne eivät perustu faktaan, vaan kirjoittajan omaan tunnetulkintaan.

6. Keskustelija vastaa puolustautuen, mikä on inhimillistä.
      Mutta puolustautuminen tulkitaan automaattisesti “vihaksi” tai “toisten syyttelyksi”, vaikka se on täysin normaalia, kun useampi ihminen käy päälle samaan aikaan.

7. Tämä ketju ei enää kuvaa todellisuutta, vaan ryhmän rakentamaa tarinaa.
      Kun porukka päättää, että joku on “syyllinen” tai “epänormaali”, kaikki hänen sanansa luetaan sen linssin kautta.
      Tämä ei ole analyysiä, vaan sosiaalipsykologinen ryhmäilmiö.

• Anonyymi
        UUSI

Susi vaihtoi itsensä anoksi ja otti tekoälyn käyttöön. Niin läpinäkyvää. Joo joo. Uskomaton tyyppi. Oksettava suorastaan. Kukaan muu tuota ei ole tehnyt kuin hän ja AI. Ja se on totuus.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Susi vaihtoi itsensä anoksi ja otti tekoälyn käyttöön. Niin läpinäkyvää. Joo joo. Uskomaton tyyppi. Oksettava suorastaan. Kukaan muu tuota ei ole tehnyt kuin hän ja AI. Ja se on totuus.

Entäpä sitten. Tämä on tekoälyn vastaus, mutta teitä ei asian sisältö koskaan kiinnosta, vaan pelkkä lynkkaaminen ja vttuileminen. Se on ainoa mikä teitä täälä kiinnostaa ja nettikiusaaminen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Entäpä sitten. Tämä on tekoälyn vastaus, mutta teitä ei asian sisältö koskaan kiinnosta, vaan pelkkä lynkkaaminen ja vttuileminen. Se on ainoa mikä teitä täälä kiinnostaa ja nettikiusaaminen.

Onko sulla dementia. Sinä olet haukkunut rakastamaasi naistasi ja kehtaat puhua nettikiusaamisesta. Sinä kerrot täällä nimiä ja ammatteja ihan miten lystäät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla dementia. Sinä olet haukkunut rakastamaasi naistasi ja kehtaat puhua nettikiusaamisesta. Sinä kerrot täällä nimiä ja ammatteja ihan miten lystäät.

Voihan tuon ikäisenä jo hyvinkin dementoitua tai sitten on vaan paha.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan kertonut hänen ammattiaan.Te näette omia kuvitelmianne ja väitätte niitä faktoiksi. Minä en ole rikkonut kenenkään yksityisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan tuon ikäisenä jo hyvinkin dementoitua tai sitten on vaan paha.

Ja aina muistaa jankuttaa ettei koskaan kirjoita ilman nikkiä. No sekin on nyt todistettu että kyllä kirjoittaa. Ja aika useinkin tekee sitä. Dementia vai paha. Sen tietää hän itse tai lääkäri.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En ole koskaan kertonut hänen ammattiaan.Te näette omia kuvitelmianne ja väitätte niitä faktoiksi. Minä en ole rikkonut kenenkään yksityisyyttä.

miten yliopistoja käynneillä psykologeilla on tämän asian kanssa tekemistä kun puhut heidän empatiasta. Miten se liittyy tähän ketjuun?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aina muistaa jankuttaa ettei koskaan kirjoita ilman nikkiä. No sekin on nyt todistettu että kyllä kirjoittaa. Ja aika useinkin tekee sitä. Dementia vai paha. Sen tietää hän itse tai lääkäri.

Ai että kun on nyt ihana lyödä lyötyä. Nyt jäi kiinni susi anonyymikirjoittelusta ihan!
        Jos laitan tekoälyllä tehdyn kommentin ketjuun, ei tarkoita että täällä tehtailen toinen toistaan typerämpiä aloituksia anonyyminä. Sen osaa kyllä ihan jotkut muut.
        Minä en liity tämän palstan horinoihin millään tavalla. Oli kyllä virhe tulla tänne tänä ilanakin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

mikö psykologi juttu sitten oli?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mikö psykologi juttu sitten oli?

Ei ole hänen ammattinsa kuitenkaan. Se ei tänne kuulu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

miten yliopistoja käynneillä psykologeilla on tämän asian kanssa tekemistä kun puhut heidän empatiasta. Miten se liittyy tähän ketjuun?

Ei mitenkään liity muuten kuin haluaa halventaa ilmeisesti sen naisen ammattitaustaa. Muuta en keksi.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miten ne psykologin empatia liittyi sitten mitenkään mihinkään

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään liity muuten kuin haluaa halventaa ilmeisesti sen naisen ammattitaustaa. Muuta en keksi.

Niin muuta et keksi, kuin negatiivista ajattelua ihan kaikesta mahdollisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ai että kun on nyt ihana lyödä lyötyä. Nyt jäi kiinni susi anonyymikirjoittelusta ihan!
        Jos laitan tekoälyllä tehdyn kommentin ketjuun, ei tarkoita että täällä tehtailen toinen toistaan typerämpiä aloituksia anonyyminä. Sen osaa kyllä ihan jotkut muut.
        Minä en liity tämän palstan horinoihin millään tavalla. Oli kyllä virhe tulla tänne tänä ilanakin.

Sinä olet liittynyt tämän palstan horinoihin aika vahvasti viimeiset 4-5 vuotta. Enemmän näkyvillä kuin kukaan muu ehkä tällä puolella ainakin. Nyt oikeasti sulla on joku tukos aivoissa tai ihan vaan tahallinen muistinmenetys.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Olet ennenkin maininnut tuosta ammatista hänen kohdallaan muistan sen.

• UUSI

Aina löytyy joku, joka haluaa keksiä omia tarinoitaan ja julistaa ne totuudeksi.
      Tämä palsta elää luuloista, ei faktoista.

Jos kirjoitan nimelläni, se on ongelma. Jos kirjoitan ilman nimeä, sekin on ongelma.
      Te ette oikeasti etsi totuutta vaan syyllisiä.

• Anonyymi
        UUSI

Voitko kertoa miten se yliopistoja käynyt psykologi liittyy suhun? ja ylipäänsä siihen teidän suhteeseen

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa miten se yliopistoja käynyt psykologi liittyy suhun? ja ylipäänsä siihen teidän suhteeseen

En minä aio kertoa sinulle enää yhtään mitään. Kyllä tämä oli nyt tässä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En minä aio kertoa sinulle enää yhtään mitään. Kyllä tämä oli nyt tässä.

Taisi olla psykologi koska et sä niin sekasin voi olla että alat puhumaa psykologien empatiasta kesken kaiken. Koska ketju ei edes kösittele aihetta. Sinähän olet sanonut että nainen oli terveydenhuoltoalalla

• Anonyymi
      UUSI

Yksi päällä yksi kaapissa yksi pesussa

• Anonyymi
      UUSI

Jos olisi vaikka miljoona naista netissä, painaako ne juuri ajatuksia enempää, kapea-alaista pinnan katselua ilman henkilöön kohdistuvaa tutustumista.

• UUSI

Ei kyse ole määrästä vaan yhteydestä.

Yhteen ainutlaatuiseen ihmiseen tutustuminen merkitsee enemmän kuin “miljoona vaihtoehtoa”.

Todellinen yhteys ei ole pintaa, eikä sitä voi korvata numerolla.

Silloin kun tuntee jotain aitoa, muilla ei ole merkitystä — eikä niiden kuulukaan olla.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Yhteen ainutlaatuiseen ihmiseen tutustuminen merkitsee enemmän kuin “miljoona vaihtoehtoa”.

Silloin kun tuntee jotain aitoa, muilla ei ole merkitystä — eikä niiden kuulukaan olla.

Oliko tekoälyn antama kommentti

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Yhteys etäyhteyden kautta vaatii kuitenkin lähes yli-inhimillistä aitoutta, rehellisyyttä ja luotettavuutta, joka on harvinaista. Eri asia on tietenkin livessä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      150
      11375
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8092
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5864
    4. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      10
      4616
    5. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      161
      4564
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4321
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4183
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3467
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80