Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.

184

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En taida. En ole tehnyt mitään niin suurta yksittäistä virhettä, ja pienimpiä ei kannata märehtiä yhtään kauempaa - mokailu on vaan inhimillistä ja opettavaista. Jos joku toiminta on sulkenut yhden tien, samalla on auennut monta uutta.

xLiner

• Anonyymi

Kadun paljonkin, päivittäin.
      Ymmärrän, etten saa menetettyä takaisin. Kuinka raskaasti olenkaan maksanut monen sukupolven tekemiä virheitä. Itkenyt. Surrut. Todella ollut pahoillaan.
      Kuitenkin ihmettelen, että olen saanut moninkertaisesti takaisin sen, mitä olen toisille antanut niin aineellisesti kuin aineettomasti. Se on välillä kummallista. Annat 20 euroa jollekin kadun kulmassa ja saat viikon päästä 250 takaisin yllättävältä taholta. Näitä on ollut paljon. Lukuisia esimerkkejä siitä, että on olemassa Voima ja lainalaisuus. Siunaus.

• Hyvä antaa vähästäkin, paha ei anna paljostakaan.

• Anonyymi

En kadu kuin asioita, joissa en ole osannut ottaa toista osapuolta riittävästi huomioon eli kadun lyhytnäköisyyttäni. Mihin joskus olen elämänivarrella sortunut. Pyrin parempaan huomioimiseen, eipä siinä muu auta.

Jasu

• Hyvin muotoiltu tämäkin.

• Anonyymi

Kadun että olen joskus luottanut mieheen alusta asti täysin, huomatakseni vain että minua on vain huijattu rakkaudessa.

• Juu, pelaavat ihmiset pitää siivota pois ihmissuhteista.

• Anonyymi

Ei kannata varattuihin kajota,ainakaan hetero miehiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata varattuihin kajota,ainakaan hetero miehiin!

Mut siis gubbe et homojen kaa voi kaveeraa?🥱

• Anonyymi

Oliko kyseessä palstaäijä ihan virallinen rakkaushuijaus- ei manolitoa näkyny kentällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kyseessä palstaäijä ihan virallinen rakkaushuijaus- ei manolitoa näkyny kentällä?

He is stuck at oil field or with Angela only 10

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He is stuck at oil field or with Angela only 10

Työm ja perheen yhdistäminen on kyl varmaa ihan pits. He is sinkkudaddy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työm ja perheen yhdistäminen on kyl varmaa ihan pits. He is sinkkudaddy

Ny se juusto miettii, missä minä missä me. Is this cruelty?

• Anonyymi

Kadun, kuka ei kadu?

• Onhan se katumuksen hetki, kun huomaa, että on valinnut ihan väärät lottonumerot.

• Anonyymi

Tjaa, kaikki virheitä tekee, mutta niistä voi oppia...seuraavalla kerralla kaduttaa vähemmän 😛

• Niin kai.

• Anonyymi

Jos näin kerran koet?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos näin kerran koet?

Tuumin etten itseäni esiintuo tässä ketjussa, tässä lienee nyt kuitenkin jatkokeskustelun paikka, oletan niin?

• Anonyymi

Olen ennenkin vastannut tähän, enkä edelleenkään kadu mitään. Kuten Edith Piaf. Ranskaksi se kuulostaa kyllä paremmalta.

- Sheena

• Sulla on hyvä muisti, ite joskus toistam itseäni.

• Anonyymi

La pua on ranskaksi persaus, herttaista eikö?

• Anonyymi

Miksi niin kadut ikävässä kirjoittamista? Oli niin ikävää?

- Sheena

• No voi sen niinkin muotoilla. Ikävää ikävättä.

• Anonyymi

Typeriä sanomisia kadun.
      Kadun auton ostoa, jossa tulin narratuksi. Joskus vielä nousee mieleen ja hetken harmittaa, lähes hävettää kuinka toinn pääsi naureskelemaan blondin ymmärtämättömyyttä, miksen huomannut tehdä sitä ja sitä että olisin varmistanut asian. Ei kuitenkaan isoista rahoista kysymys ettei mennyt leike leivän päältä.
      Kadun joitakin tekemisiä tai tekemättä jättämisiä, jossa olisin voinut auttaa.
      Jotakin kohtaan olen ollut ahne ja ominut vähän enemmän kuin olisi voinut puolittaa tasan. Hävettää.
      Mutta enemmän pidän näitä opettavasina virheinä, ei satu samaa toistamiseen kun muistaa edellisen töppäyksen. Eivät ne mieltä alinomaa jäydä eikä mielenterveyttä horjuta, siinäpähän mukana keikkuvat elämän kokemuksina. Ei päse ylpistymään ja luulemiaan itseään oikein hyväksi ihmiseksi.
      Vastapainoksi onneksi paljon sellaista mistä voin olla hyvilläni.

• Kyllä jos palstoilla tai palstalla kirjoittaa, niin ei varmasti pääse ylpistymään.

• Anonyymi

Et sitten puolittanut varastamaasi,täällä ei eletä kommunismissa,elikkä toisen oma,ei ole sinun pätkääkään,kuitenkin veit kaiken,minkä irti sait!maksun aika tulee vielä!

• Anonyymi

Toki.
      Mutta eipä niitä tekemättömäksi saa.

Ei muuta ku leluja tilaukseen ja kohti uusia kokemuksia ;)

-keinovaginamies-

• Heh, hyvä asenne sulla.

• Anonyymi

Välillä katuu kun illemmalla tekee esim joulutorttuja tai kääretortun ja päättää syön sen aamulla aamukahvin kanssa ja illalla nälkä niin syökin ne jo illalla ja aamulla harmittaa ettei kahvin kanssa jäänyt yhtään joulutorttua ja aamulla maistuis joulutorttu

• Anonyymi

Niin silloin miettii miksi en jättänyt aamuksi yhtään

• Pitää tehdä sellainen satsi, että riittää aamuksikin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pitää tehdä sellainen satsi, että riittää aamuksikin.

Oliskin niin helppoo ja jos parisuhteessa pystyiskö kukaan tekeen semmoista satsii et riittäis illaksi aamuksi päivällä ja illaksi ja taas tehdään uusi satsi kun kaksi syöjää niin niitä kuluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliskin niin helppoo ja jos parisuhteessa pystyiskö kukaan tekeen semmoista satsii et riittäis illaksi aamuksi päivällä ja illaksi ja taas tehdään uusi satsi kun kaksi syöjää niin niitä kuluu

Pitää ottaa sellainen vaimo joka osaa ajoissa jemmata aamua varten edes yhden miehelleen. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ottaa sellainen vaimo joka osaa ajoissa jemmata aamua varten edes yhden miehelleen. <3

Tuo olis hyvä mutta yksin syötynä ei niin hyvää vaan haluais antaa sen naiselleen mutta jos laittanut useampia jemmaan niin aamulla kummallekkin yhtä monta niin maistuu silloin parhaimmalta eli kumpikin saa

• Anonyymi

Testailen ensin tuleeko viesti läpi ennen kuin kirjoitan mitään pidempää. Harmittaa, kun viestit häipyvät saman tien..

• Ei ole uutta sekään..

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ole uutta sekään..

Eilen kaikki kirjoittamani viestit hävisivät samaan tien. En ole koskaan kirjoittanut mitään asiatonta tms, joten tuntui kovin erikoiselta. Viestit poistuivat niin nopeasti, että kyseessä todennäköisesti oli jokin bugi.

Mutta vastatakseni kysymykseesi niin en koe katumisesta olevan mitään hyötyä, sillä olen toiminut aina parhaani mukaan sen hetkisten tietojen, taitojen ja kykyjeni puitteissa. Toivoisin, että olisin joitain asioita tehnyt elämässäni eri tavalla tai valinnut toisin, mutta jossittelu ei muuta mitään. Tärkeintä on mielestäni oppia ja kehittyä ihmisenä, jotta osaa väistää samat asiat myöhemmin.

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Eilen kaikki kirjoittamani viestit hävisivät samaan tien. En ole koskaan kirjoittanut mitään asiatonta tms, joten tuntui kovin erikoiselta. Viestit poistuivat niin nopeasti, että kyseessä todennäköisesti oli jokin bugi.

Mutta vastatakseni kysymykseesi niin en koe katumisesta olevan mitään hyötyä, sillä olen toiminut aina parhaani mukaan sen hetkisten tietojen, taitojen ja kykyjeni puitteissa. Toivoisin, että olisin joitain asioita tehnyt elämässäni eri tavalla tai valinnut toisin, mutta jossittelu ei muuta mitään. Tärkeintä on mielestäni oppia ja kehittyä ihmisenä, jotta osaa väistää samat asiat myöhemmin.

Aletheias

En tajua miten osaatkin olla aina niin fiksu.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tajua miten osaatkin olla aina niin fiksu.

Voi kiitos ❤️ En kyllä aina ole, mutta yritän parhaani 😊

Aletheias

• Anonyymi

Joitakin siltojen polttamisia. Sellaisia, mitä ei ollut syytä polttaa mutta kun oli levoton kulkija. - cu-

• Ja ilmeisesti et pysty / halua alkaa rakentamaan niitä uudelleen? Sanon vain, kun itse olen joskus kokenut uudelleenrakentamisen.

• Anonyymi

Eittämättä palstailu on tuonut runsaasti negatiivisia aaltoja irl-puolelle. En ole koskaan kirjoittanut tunnisteilla ikävä-osioon tai muillekaan palstoille vaan ennemminkin yleisellä tasolla keskusteluun osallistuen. Kuitenkin tosielämän puolella kohtaan hyvin usein veetuilua palstakommenteista.

Kyllä minuakin eittämättä kylmäisi, jos luulisin jonkun tutun kirjoittavan perääni mankuvia viestejä tai toisaalta haukkuvia kommentteja, jos irl suhtautuu neutraalista tai ilahtuneesti kohdatessa.
      Kieltämättä välittyisi voimakkaasti mielikuva kaksinaamaisuudesta tai pakkomielteisyydestä.

En tiedä mitä olet ikävälle kirjoittamut, sillä olen lukenut S24:ää vasta muutaman viikon ajan.
      Kaipa jokainen toisinaan tekee ja ilmaisee jotain mitä ei myöhemmin haluaisi sanoa.

• Ei ehkä niinkään mitä olen kirjoittanut, vaan millaista kohtelua olen saanut.

Ehkä paras neuvoni asiassa on tämä: Kierrä ikävä kaukaa.

Olisin toivonut, että minulle olisi sanottu noin silloin aikanaan.

• Anonyymi

ja sinä et voi olettaa että kuolemansairas roikkuu palstoilla kirjoittelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hän haluaa olettaa koska vihaa niin paljon. Häntä ei kiinnosta järki eikä kenenkään kärsimys vaan viha ja oma oikeutus jostain syystä vihata häntä ja hänen ihmisiään jotka oli hänen elämässä. Oliko kateutta vai mustasukkainen vai mistä kyse. Hyvin erikoista. Yhtä aikaa rakastaa ja inhota jotain noin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hän haluaa olettaa koska vihaa niin paljon. Häntä ei kiinnosta järki eikä kenenkään kärsimys vaan viha ja oma oikeutus jostain syystä vihata häntä ja hänen ihmisiään jotka oli hänen elämässä. Oliko kateutta vai mustasukkainen vai mistä kyse. Hyvin erikoista. Yhtä aikaa rakastaa ja inhota jotain noin paljon.

Kyllä sen olen huomannut. Sudella on paljon vihaa sisällään.

• Anonyymi

” Se, että sinä haluat rakentaa minusta jonkin vihatarinan, kertoo enemmän sinusta kuin minusta.” Saattaahan se gubbe ”heistäkin” kertoa jos ovat vaan syleile tätä minun vihaa joojoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen olen huomannut. Sudella on paljon vihaa sisällään.

Sinä taas yrität selostaa aamuyön tunneilla vaihteeksi jostain tämän guben susiäijähahmom kautta. Tuoretta. tättähäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niit kutsutaan huuhaagubbe kai in celeiks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Last ruin on air? Hih

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ehkä niinkään mitä olen kirjoittanut, vaan millaista kohtelua olen saanut.

Ei se gubbe aina mee, joskus on vaa seurattava vierestä, että kyllä tuo vaan on tyhmä ku tupakki kun paviaanit koijaa toisiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se gubbe aina mee, joskus on vaa seurattava vierestä, että kyllä tuo vaan on tyhmä ku tupakki kun paviaanit koijaa toisiaan

Minä hjälp minä kirjoitan note ym @force. No that’s just an organized criminal activity tool

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hjälp minä kirjoitan note ym @force. No that’s just an organized criminal activity tool

Tittelinkipeys on tuhon tie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tittelinkipeys on tuhon tie

Pillowtalk and pinky promised like kiddos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillowtalk and pinky promised like kiddos

Promises* You are still zeros as a person

• Anonyymi

Kunnioitatko noin yli päänsä vakavasta sairaudesta kärsiviä tai jotka ovat kuolleet tai kuolemassa. Siihenkin liittyy joku oikeudenmukaisuus mielestäni enkä tarkoita ketään erityisesti vaan ihan yleisesti. Vai onko tämä vain itseesi liittyvää siltä vaikuttaa nimittäin. Joskus sitä pitäisi tuntea toisiinkin. Ihan vinkiksi.

• Anonyymi

joko olet saanut töissä naistyökavereilta huomiota eli juttelevatko he sinulle kun aikasemmin olet puhunut kun sua ei huomioida työpaikalla ja sekin on palstan vika

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ehkä niinkään mitä olen kirjoittanut, vaan millaista kohtelua olen saanut.

Näillä palstoilla kirjoittaessa olisi hyvä muistaa ettei suhtautuminen ja kohtelu liity persoonaan tai sinuun ihmisenä vaan siihen, etä moni purkaa omaa pahaa oloaan , suruaan ja vihaansa vastatessaan kommentteihin ja silloin nuo reaktiot eivät liity millään tavoin alkuperäisen kommentin kirjoittajaan.

Suurinta osaa viesteistä ei ole suunnattu tunnisteilla kenellekään ja ne saa omia kuka kokee viestin tippaakaan osuvan itseensä.

Se kyllä pitää paikkansa ettei näistä palstailuista suurella todennäköisyydellä seuraa mitään hyvää tai elämää rikastuttavaa.

• Anonyymi

Kadun sitä että yritin olla kuin muut, mutta en ole sitä koska olen erityispiirteinen! Se on pysyvä piirre ja oireet voivat vahvistua, jos joutuu kokemaan vaikeita asioita vuosien ajan, niin kuin minulle kävi!

• Anonyymi

I developed sick sense of humor and they tend not to take it like adult

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I developed sick sense of humor and they tend not to take it like adult

En kehannu kirjoittaa että mies ja toisinpäin sama homma eniveis et

• Anonyymi

Kadun hetkeä jolloin ihastuin edeltävään. Olisi pitänyt pitää omista arvoista kiinni.

• Anonyymi

• Anonyymi

So you were a latin king and she was a SD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So you were a latin king and she was a SD

This comment is not changing no out comes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

This comment is not changing no out comes

But some might change the shirt or

• Anonyymi

Miksi pitää turvautua johonkin tekoäly listoihin joissa saa juuri sitä tekstiä mitä sieltä haluaa. Voisi edes ihan omilla aivoillaan kirjoittaa niin kuin muutkin täällä.

• Anonyymi

Jaa että lopeltako tämä sinun toinen hahmo kirjoittelee jtn raamaa, multinikkiäijä eli AP? Uffaffaa medbörjäre😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että lopeltako tämä sinun toinen hahmo kirjoittelee jtn raamaa, multinikkiäijä eli AP? Uffaffaa medbörjäre😏

Kertokaa toki esim, että mitä tämän juuston länkytyksessä on ensinnäkään seurattavaa. Koske myös gallupaloitusta

• Anonyymi

En nyt tiedä onko mitään elämää mullistavaa jota katuisin. Virheitä toki tehnyt. Mut niistäkin oppinut. Sekä mitä tulee tuohon ikävään. Siellä paljon ihmisiä joilla paha olla, mt-ongelmia, päihdeongelmia ja varmasti ihan ongelmia ymmärtämisen suhteen sekä trolleja hakevat vain huomiota. Tähän kun suhteuttaa ne tekstit voi ajatella asiaa etteivät edes käsitä mitä tekevät jostain pahasta olosta se kumpuaa.

• Anonyymi

No olipa koskettavaa, monologisetä eli älöittäjä

• Anonyymi

Oisin voinu sanoa muutamalle jo aiemmin, että heitä sinäki jo helevettiin

• Anonyymi

Kadun. Nyt on syvät vatsalihakset kondiksessa nauramisesta, ulkoiset ei niinkään. Vielä.

• Harhainen ja toisten elämille naurajat löysivät paikalle. En seuraa ketjua enää.

• Anonyymi

Tajuan nyt satuttaneeni naista pahasti, enkä tuolloin tehnyt asialle mitään. Kadun etten pyytänyt anteeksi.

• Anonyymi

Nytkö vasta tajusit?
        Taitaa mennä ohi kuitenkin, koska näin että tiesi toimineensa väärin. Ei ehkä kaikkea ymmärtänyt, mutta rankimman ainakin.

• Anonyymi

Mitä pitäis katua eikö ole helpompaa elää niin ettei itse tee mitään sellaista mitä joutuisi katumaan

• Anonyymi

Kadun että Elämäni rakkautta kävin vanhempiensa kotoa kysymässä humalassa . Siihen käytännössä menetin upean kaunokaisen . Eihän sitä huppelissa ja ikävässä itteensä hallinnut .. Tanskan tuliaiset vaikuttivat .

• Kadun joitain asioita. Virheistä otetaan oppia, jotta sama ei toistu tulevaisuudessa. Tärkeintä on kuitenkin oppia antamaan itselleen anteeksi. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta menneisyyden traumojen siirtäminen nykyhetkeen vain ja ainoastaan tuhoaa nykyisyyden ja sitä päätyy toistamaan virheitään.

• Anonyymi

Kiitos Palstakamu hyvästä kirjoituksestasi . Alkuun pakko oli hyväksyä ettei hulluksi olisi tullut . Mutta pieleen pahasti meni tuo että liikaa töissä faijan puljussa aikaa meni . Ja oletin etten menetettyä ihanaa tyttöä takaisin saa . Töppäsin pahasti . Ja silloin ei kännyköitä ollut . Vanhempiensa luona 16.v tyttö hyvin kehittynyt vielä tuolloin asui . Eli toivon menetys tapahtui . Tapahtui tuollainen että minua useat tytöt ahdisteli . Mutta vain tämä kyseessä oleva oli ainoa kiinnostuksen kohteeni . Myöskin tällä hetkellä . ( helppoahan tuo nykyään on kun kaikilla omat kännykät )

• Anonyymi

Kyllä kadun ja suuresti, että olen tehnyt valintoja joissa lopputuleman aon se, että yritetään kerta toisensa jälkeen minut yritetään saada ohjattua kierrätyskeskuksen työkokeiluun tai burger king/hese linjoille työnhaun suhteen. On se hemmetti ettei ruuan laitosta työn meinaa päästä eroon ja joka kerta, kun yrittää työllistyä niin työ on mielenkiinnotonta puurtamista, joka ei anna itselle mitään muuta kuin vitutuksenja ahdistuksen siitä, että missä kohtaa löytää mielekkään työn ja työyhteisön, jossa tiimityöllä on merkitystä. Tai ehdotukset vapaaehtoistyöstä ja kelpaat - jos - teet - ilmaiseksi - mentaliteetista.

Seurtaavassa työssä sekä tiimi, työn mielekkyys ja palkka saavat olla kohdillaan.

Sama ihmissuhteissakin. Olen kurkkuani myöten täynnä "jakakaa yhteisiä ikäviä kokemuksia"- ihmissuhteita ja tätä rämpimistä. Samoin henkisyys hymistely. Ei nappaa reiki tai elämän merkityksen etsiminen uskonnosta tai henkimaailmoista.

• Anonyymi

En kadu, koska toimin juuri niin kuin halusin, eli en sanonut yhtään sanaa stalkkerille!

• Anonyymi

Riippuu siitä, mikäli kysymyksen synonyymi kuuluisi = tekisitkö elämässäsi jotain toisin, mitä olet tehnyt. Voi todeta, että kadun. Muuten en.

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1358
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      318
      612
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe