Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
Pääsit koskettamaan
76
1691
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi että kosketin. Olen katunut sitä jo yli vuoden. Koska minulle kävi samoin.
- Anonyymi
Siksi on vain vaikea päästä sinusta yli. Kosketinko minä sinua? Olen pettynyt että asiat meni välillämme näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi on vain vaikea päästä sinusta yli. Kosketinko minä sinua? Olen pettynyt että asiat meni välillämme näin
Kosketit toki. Minäkin olen pettynyt siihen miten asiat meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketit toki. Minäkin olen pettynyt siihen miten asiat meni.
Jos kosketus jäi mieleesi yhtä syvästi kuin minuun, miten sinä näet tämän kaiken nyt? Olen pettynyt siihen, miten asiat välillämme menivät, ja siksi on niin vaikea päästä sinusta yli. Mitä meidän kokemuksistamme jää jäljelle, kun yritämme käsitellä tätä ilman, että satutamme itseämme tai toisiamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kosketus jäi mieleesi yhtä syvästi kuin minuun, miten sinä näet tämän kaiken nyt? Olen pettynyt siihen, miten asiat välillämme menivät, ja siksi on niin vaikea päästä sinusta yli. Mitä meidän kokemuksistamme jää jäljelle, kun yritämme käsitellä tätä ilman, että satutamme itseämme tai toisiamme?
Siitä jää vain himmenevät muistot, koska emme enää näe toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko nähdä?
En ole varma. Aina sattuu niin pitkään sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, että ilman kohtaamisia muistot himmenevät. Silti minulle jäi jälki, jota on vaikea unohtaa. Miten sinä koet sen, mitä me jaoimme, onko se sinulle pelkkä muisto vai jotain, mikä vaikuttaa yhä sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuiko se vasta tullut pieni kohtaaminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sattuu?
- Anonyymi
Että te viitsitte leikkiä kirjoittavanne Juuri Sen Oikean Tyypin™ kanssa, aikuiset ihmiset... 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, että ilman kohtaamisia muistot himmenevät. Silti minulle jäi jälki, jota on vaikea unohtaa. Miten sinä koet sen, mitä me jaoimme, onko se sinulle pelkkä muisto vai jotain, mikä vaikuttaa yhä sinuun
Kyllä se edelleen vaikuttaa. Mutta en osaa sanoa, millä tavoin. Hyvin vai huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, että se sattuu sinulle pitkään. Minulle on kuitenkin vaikeaa olla kokonaan etäällä. Kaipaan sitä yhteyttä, joka meillä oli. Miten sinä itse haluaisit käsitellä tätä, jotta molemmat selviäisimme tästä paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin aika uupunut sen jälkeen. Itketti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, että se sattuu sinulle pitkään. Minulle on kuitenkin vaikeaa olla kokonaan etäällä. Kaipaan sitä yhteyttä, joka meillä oli. Miten sinä itse haluaisit käsitellä tätä, jotta molemmat selviäisimme tästä paremmin?
En tiedä. Ehkä kaksi vaihtoehtoa. Että emme näe emmekä tapaa enää juuri koskaan, ainakaan tarkoituksella. Tai sitten jonkinlainen työ/kaveruusyhteys. Että opimme tuntemaan toisemme riittävästi ja pidämme säännöllisen yhteyden. Normalisoimme tilanteen, tunteemme ja kaveruutemme. Olemme osa toistemme elämää siinä muodossa kuin se on mahdollista.
- Anonyymi
Koska ajattelin että se oli yhden aikakauden loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelin että se oli yhden aikakauden loppu.
Jatkan vielä. En kirjoita muihin aloituksiin kuin tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Ehkä kaksi vaihtoehtoa. Että emme näe emmekä tapaa enää juuri koskaan, ainakaan tarkoituksella. Tai sitten jonkinlainen työ/kaveruusyhteys. Että opimme tuntemaan toisemme riittävästi ja pidämme säännöllisen yhteyden. Normalisoimme tilanteen, tunteemme ja kaveruutemme. Olemme osa toistemme elämää siinä muodossa kuin se on mahdollista.
Ei me voida olla muuta kuin latautuneita jos me nähdään. Ollaan ihan täynnä kiihkoa ja niin paljon tunteita toisimme kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me voida olla muuta kuin latautuneita jos me nähdään. Ollaan ihan täynnä kiihkoa ja niin paljon tunteita toisimme kohtaan.
Sitten on varmaan parempi ettemme enää näe. Se hajottaa ainakin minua liikaa. Eikö sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on varmaan parempi ettemme enää näe. Se hajottaa ainakin minua liikaa. Eikö sinua?
Pelottaa ne tunteet. En voi hallita niitä. Mutten halua menettää sinua ❤️ toisaalta herään eloon kun sain nähdä sinua. Tunnen itseni prinsenssaksi tai yritän leikkiä sellaista kun olen muutoin kaukana prinsessasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko antaa aikaa? Tuntuu että hermosto hiukan lepää kun ei jatkuvasti kohtaa. Olen päättänyt että en voi pakottaa niitä tunteita pois itsestäni.
Aikaa tässä on toki jo kulunut melko paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sattuu?
Onko hänellä liian iso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa ne tunteet. En voi hallita niitä. Mutten halua menettää sinua ❤️ toisaalta herään eloon kun sain nähdä sinua. Tunnen itseni prinsenssaksi tai yritän leikkiä sellaista kun olen muutoin kaukana prinsessasta
No kyllä mieskin voi olla prinsessa. 🩷 Minä taas naisena en ole koskaan halunnut enkä osannut olla prinsessa. Se meissä on mm. erilaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä mieskin voi olla prinsessa. 🩷 Minä taas naisena en ole koskaan halunnut enkä osannut olla prinsessa. Se meissä on mm. erilaista.
Raisanako kirjoitat nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raisanako kirjoitat nyt
En tunne ketään Raisaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko antaa aikaa? Tuntuu että hermosto hiukan lepää kun ei jatkuvasti kohtaa. Olen päättänyt että en voi pakottaa niitä tunteita pois itsestäni.
Aikaa tässä on toki jo kulunut melko paljon.Joo, ei mitään tarvitse päättää nyt. Enkä minä ainakaan osaisikaan. Aika haipakkaa ollut tässä tämä vuosi etenkin. Vaikka kyllä tämä pidempään on ainakin itsellä kestänyt. Ennen viime vuoden syksyä se vain oli jotenkin kevyempää ja enemmän iloa tuottavaa. Nyt se on ollut aika tummaa ja syvissä vesissä kahlaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko nähdä?
Kirjoitan kuin hänelle. Haluaisin nähdä sinut enemmän kun mitään muuta. Välillä näen sinut vilaukselta ja saat kaipaamaan sinua lisää. Olet mielessäni ,vaikka siitä on jo aikaa kun olemme olleet samassa 'tilassa''. Vanhemmalle miehelle. -n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin aika uupunut sen jälkeen. Itketti.
Olen oma itseni ja hän myös.
Kaksi silloin kriisissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kääntynyt mun luo et tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa lopun ikää. Jälki on pysyvä kuin taisteluissa lokasntuneeilla
Sillä erolla että jälki on sydämessä .
Ja mieskin tietää ja tunsi sen kyllä . Kumpaankin satui nii että sydämessä tuntui.
Kummankin verenkierto sekoili.
Minun sydämeni ei ole vieläkään kunnossa täysin .
Naiselta miehelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä juuri miikää ollaan kavereita juttu ei onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan kuin hänelle. Haluaisin nähdä sinut enemmän kun mitään muuta. Välillä näen sinut vilaukselta ja saat kaipaamaan sinua lisää. Olet mielessäni ,vaikka siitä on jo aikaa kun olemme olleet samassa 'tilassa''. Vanhemmalle miehelle. -n
Perätilassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa valehdella. Et tarttunut koskaan ehdotuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa valehdella. Et tarttunut koskaan ehdotuksiin.
Koin että ei hän voi minua haluta.. Ei tosissaan tarkoita. Olin hölmö. Olisin halunnut tulla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kääntynyt mun luo et tullut?
Sun puheet ei rohkaisseet siihen. Muutenkin olin henkisesti jotenkin loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain teinit ei hallitse tunteitaan, voi hyvää päivää taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että te viitsitte leikkiä kirjoittavanne Juuri Sen Oikean Tyypin™ kanssa, aikuiset ihmiset... 😂
Jonnekin ne tuntee täytyy purkaa, ku ei uskalla sille puhua, jonka kautta sen tuntemuksen koki 🤗🫣😘
- Anonyymi
Kyllä aika pyyhkii muistot.
- Anonyymi
Miten pääsi koskettamaan?
- Anonyymi
Huulilla, sitä osaa😘
- Anonyymi
On se kumma miten kuvakin koskettaa, vaikka en miestä tunne sen tarkemmin.
- Anonyymi
Ehkä sinun ei tarvitse unohtaa häntä. Itse en unohda rakasta miestä.
- Anonyymi
Haluisin tavata sinut jota kosketin. Ymmärrän sen että tein sen ehkä väärällä hetkellä. Mutta minun oli pakko päästää se ulos.
- Anonyymi
Olisi se ihana tuntea sisällä
- Anonyymi
Ei ole vääriä hetkiä, vain oikeita ❤️ se oli parasta ☺️
- Anonyymi
Muna? Kananmuna?
- Anonyymi
JÄNNÄ HOMMA ETTÄ JUURI MINUN KAIKKI KIRJOITUKSET ON TAAS PYYHITTY
- Anonyymi
Varmaan siksi, koska ne ei liity ikävään mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi rakkauden tunnustus?
- Anonyymi
Voi anteeksi mies että vahingossa hipaisin. Ei tule toistumaan.
- Anonyymi
Ei se mitään - ei kerennyt ottamaan eteen
- Anonyymi
Toivottavasti tulet hipaisemaan toisenkin kerran. Muistan kyllä missä tilanteessa hipaisit minua. m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulet hipaisemaan toisenkin kerran. Muistan kyllä missä tilanteessa hipaisit minua. m>n
Minäkin olen hipaissut erästä, siitä on vähintäänki jo sata vuotta 😔 Ikävä... 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen hipaissut erästä, siitä on vähintäänki jo sata vuotta 😔 Ikävä... 🥺
Niin pitää ollakin. m>n
- Anonyymi
Oliko vain hänellä niin iso että ylettyi pohjaan saakka ja osui lantionpohjan g-pisteeseen.
Jotkut naiset tosiaan tarvitsee tuollaisen ärsykkeen että "saavat"- Anonyymi
Naisen anatomiaan tutustuminen voisi olla paikallaan.
- Anonyymi
Hyvä jos näin kävi.
- Anonyymi
Luultavasti kosketin sisintäsi hyvällä mielellä.
Lämmöllä ja sisaruksen väleillä.- Anonyymi
😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😆
Vain hyvää mieltä ja myötätuntoa ja välittämistä jaoin.
- Anonyymi
Suo anteeksi, että se siinä rynkytyksessä lipsahti välilihan mauttomalle puolelle, en arvannut että se järkytti sinua.
- Anonyymi
Tuskin se lammas siitä järkyttyi!
- Anonyymi
Olen kai joku härö, kukaan ei ole pystynyt unohtamaan ja kaikki halunneet takaisin pienten ojahyppelyiden jälkeen. *pus
- Anonyymi
nauroin aivan katketakseni.....mistä ihmiset löytääkin aiheen ja tässäkin jutussa monta sivusta kirjoittajaa. Tosi tarina varmaan alussa mutta loppua kohti meni jonnekkin. Ihmiset eivät kohtaa sitä jota haluaisivat se on ikävämpi homma
- Anonyymi
Yritä unohtaa, se on parasta, lopulta löydät uuden jonka voit sit taas unohtaa kyl se siitä.
- Anonyymi
Aivan perusasioita että kieli laitetaan.. oma asias jos homojen kans vehtaat
- Anonyymi
Just just, varmaan sama gigolo, joka koskettaa jokaikistä naista hyvin syvältä 🤔 Ja on sen vuoksi itsekin tosi syvältä.
- Anonyymi
Nimi kiitos?
- Anonyymi
Parempi laittaa nimi koska muut voisi varoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi laittaa nimi koska muut voisi varoa.
Ikinä en kenenkään nimeä tänne tuossa mielessä laittaisi. Jokainen tekee, mitä haluaa, ei ketään voi kontrolloida.
-16:18:47 - Anonyymi
Itselleen voi vakuutella mitä vaan että alkaa inhoamaan toista.
- Anonyymi
Joskus haukutaan ihmistä joksikin hyväksikäyttäjäksi vaikka hän olisi ihan oma itsensä liikoja yrittämättä. Pitäisikö hänen kadota kuin tuhka tuuleen. Muistakaa kuitenkin et vain live merkitsee.
- Anonyymi
Joku g piste varmaa
- Anonyymi
Unohda vaan,löydät vielä ihmisen joka koskettaa sitäkin paremmin, joten no worries dude.
- Anonyymi
Aina löytyy joku joka tekee höpömpää.
- Anonyymi
Pitää kiinni kauniista muistosta ja hetkestä…
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447626
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/653933Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka583790Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu583657- 963496
- 543107
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod442898Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302514IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2042041- 501620