Olen ensisynnyttäjä, rv 31 ja sekoan tästä epätietoisuudesta! Kärähdin sokerirasituksesta 2h arvolla ja siitä asti olen seuraillut kotona sokereita, neuvolasta ei ohjattu muuttamaan ruokavaliota koska siinä ei kuulemma ole vikaa, paitsi liian pitkät ateriavälit. Arvot kotimittauksissa kahdesti ylittyneet aamiaisen jälkeen. Radi tuomiosta asti olen pelännnyt jättikokoista vauvaa jo geenien puolesta, koska minä ja vauvan isä ollaan molemmat pitkiä. Viime neuvolakäynnillä th totesi että sf-mitta on pysähtynyt, rv29 0 oli 24,5 ei muutosta reilu kahdessa viikossa. Lähdinkin siitä suoraan äitipolille tarkistuttamaan vauvan kokoa jota th epäili pieneksi joka ei sitten ollutkaan pieni vaan kuulemma keskivertoa reippaasti isompi 1445g! Uuden ajan painokontrolliin sain 3vk päähän. Vatsa on naurettavan pieni, aamuisin olematon. Oma painoni on noussut n.5kg, ennen raskautta olin ali/normaalipainon rajoilla. Onko pelkoni aiheellinen? Että saan tästä kasvatettua 5kg jättiläisen? Muilla samanlaisia ristiriitaisia kokemuksia? Kiitoksia Asiallisista vastauksista.
Ahdistus vauvan koosta
hermoraunio
0
187
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811