Olen ensisynnyttäjä, rv 31 ja sekoan tästä epätietoisuudesta! Kärähdin sokerirasituksesta 2h arvolla ja siitä asti olen seuraillut kotona sokereita, neuvolasta ei ohjattu muuttamaan ruokavaliota koska siinä ei kuulemma ole vikaa, paitsi liian pitkät ateriavälit. Arvot kotimittauksissa kahdesti ylittyneet aamiaisen jälkeen. Radi tuomiosta asti olen pelännnyt jättikokoista vauvaa jo geenien puolesta, koska minä ja vauvan isä ollaan molemmat pitkiä. Viime neuvolakäynnillä th totesi että sf-mitta on pysähtynyt, rv29 0 oli 24,5 ei muutosta reilu kahdessa viikossa. Lähdinkin siitä suoraan äitipolille tarkistuttamaan vauvan kokoa jota th epäili pieneksi joka ei sitten ollutkaan pieni vaan kuulemma keskivertoa reippaasti isompi 1445g! Uuden ajan painokontrolliin sain 3vk päähän. Vatsa on naurettavan pieni, aamuisin olematon. Oma painoni on noussut n.5kg, ennen raskautta olin ali/normaalipainon rajoilla. Onko pelkoni aiheellinen? Että saan tästä kasvatettua 5kg jättiläisen? Muilla samanlaisia ristiriitaisia kokemuksia? Kiitoksia Asiallisista vastauksista.
Ahdistus vauvan koosta
hermoraunio
0
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681