Tarvitsen apua nopeasti!!

Ihastunut

Olen siis ihastunut yhteen tosi hyvään ystävääni joka on siis poika. Snäppäilemme joka ilta ja puhumme tosi paljon siitä miten paljon välitämme toisistamme niinkuin tällä tyylillä: Rakas oot mulle tosi tärkee, merkkaat tosi paljon en vois elää ilman sua yms❤❤&nbsp; Kun ollaan kaveri porukassa niin poika ei puhu kauheasti mulle eikä ota muhun juuri mitään kontaktia mutta kun ollaan kahdestaan jutellaan kaikista deepeistä jutuista ja silloin vaikuttaa selvästi kiinostuneelta. <br>
Tänä iltana juteltiin aika paljon ja sitten se vaan kysyi suoraan oletko ihastunut keheenkään. Sanoin että en juurikaan ja sitten sanoi että kaikilla on jokin jota ajattelee ennen nukkumaanmenoa. Sanoin että en ole ihastunut juuri kehenkään vaikka häntä kohtaan mulla onkin tunteita. Sitten kysyin häneltä ja sanoi tytön instagramin mutta en sitä edes tuntenut vaikka tunnen kaverini tosi hyvin mutta ovat nähneet jossain ja tutustuneet mutta eivät sen jälkeen nähneet. Kysyn teiltä nyt että onko poijalla tunteita mua&nbsp; mua&nbsp; kohtaan koska välillä se saattaa ignoorata mua esim livenä ja vaikuttaa siltä että se ei oo yhtään kiinostunut enenpää kuin kaverina, mutta välillä se saattaa olla ihan mussa kiinni et istutaan jossain ja halaillaa. Tää on sekavaa ://

5

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmottista

      Saattaahan se olla ihan yhtä epävarma sinusta kuin sinä siitä. Miksi sanot, ettet ole ihastunut, jos kumminkin olet? Eihän se poikakaan sitten uskalla sanoa, vaikka olisikin kiinnostunut. Jonkun pitää vain uskaltaa ensin, vaikka siinä voi joskus tullakin lunta tupaan. Ei se ole niin vaarallista.

    • ryysyliisa

      Tee jokin liike, vaikka tuntuisi vaikealta, et tosiaankaan halua jatkaa tuota 40 vuotiaaksi asti niinkuin minä joka oon tehnyt niin. Tee jokin rohkea liike ja toteuta sun hulluimmat ajatukset, et jää haikailemaan ainakaan sitä mitä jätit tekemättä nuorena!!!

    • Seujostelee

      niiden muiden seurassa. Anna täkyä sille koko ajan. Sano jotain kivaa sille, että se ei vain mukaile sua ujosteluleikissä.

    • Teen345

      Vaikuttaa, että ei ole ainakaan ihastunut suhun. Ihastuneen pojan tunnistaa heti:hän on lähelläsi, auttaa sua, tuijottelee sua, kiusoittelee tms. Voi olla, et hän viestittelee sun kanssa, koska on jännää että on joku jonka kanssa viestitellä, mutta ei halua kanssasi sen enempää. Varsinki jos puhuu muista tytöistä sulle. Vaikuttaa, et olet hänen back up tyttö. Hän heivaa sut pois heti kun ihastuu johonkin. Silti, ei me voida tietää. Toisaalta jos hän on epävarma poika, häntä saattaa ujostuttaa ja jännittää näyttää sulle tunteita. Sä et saa vastausta muuta kuin seuraamalla hänen käytöstään tai kysymällä suoraan, et lähtiskö hän jäätelölle sun kans kahdestaan.

    • JärkivsTunteet

      Varovaisia ihastumisiakin on, kun ei voi vielä toiseen luottaa ja pelkää epäonnistumista niin on varovainen etenemisessä. Mut hyvä muistaa, jutustelun syytä olla hyvämielistä, jos toinen loukkaa tai yrittää manipuloida, provosoida toista tai tehdä mustasukkaiseksi käytöksellään on syytä olla varautuneempi ja pitää toinen etäämpänä itsestä.

      Rakastunut/ ihastunut haluaa vain hyvää toiselle, vaikka epäonnistuisi asiassa niin toisen ei pitäisi alentua arvostelemaan toista. Minun vahva mielipide tällainen. Aikuinen käyttäytyy rehdisti ja toista kunnioittavasti, vaikka epäonnistuisi kanssakäymisessä toisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe