ahdddöööuu

fduitr

Vai alkaa timo suhonen taas eduskunta vaali ehdokkaaksi ei tule menemään läpi on liian lipevän olonen poika ja taitaa olla kova ajamaan vaan omaa etuaan ..

21

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiffar

      Timo on järki kaveri,kun tuntee hänet. Turha tuntemattoman kytätä kuvien perusteella.

      • sepposavontieltä

        Sossuilla riittää pelkkä pyrkyryys, tiedot, taidot ovat sivuseikkoja.


    • Timoaäänestän

      Kaikesta ollaan kateellisia. Voi voi. Varmaan oma elämä teillä surkeaa ja yksinäistä.

      • äänestäjä1

        Eikös se riitä,kun yksi töppö on jo tästä kylästä siellä sekoilemassa. Mitähän tää on saanut aikaan, ei mitään kuin omaan pussiin palkan .


      • lämiskä
        äänestäjä1 kirjoitti:

        Eikös se riitä,kun yksi töppö on jo tästä kylästä siellä sekoilemassa. Mitähän tää on saanut aikaan, ei mitään kuin omaan pussiin palkan .

        Demareilla on aina käsi toisten taskuissa .


    • sivistymätön

      Kelpaa hyvin eduskuntaa napin painajaksi, ei muuhun.

      • makkaraajalippuja

        Eduskuntaan valmistautuminen onnistuu nyt parhaiten uuden duunin myötä!
        Teollisuusliitto ry Savo-Karjalan aluetoimisto
        Kauppakatu 48 2. krs, 78200 VARKAUS


      • TimonTukijoukoissa

        Äänestän Timoa👍


    • Kangaslamminkipinä

      Äänestäkää Ikonen eduskuntaan, lakia ja järjestystä,eikä mitään liittoorderia
      Rinne on jo siellä vastahankaamassa itselleen valtaa .vähät työttömistä.luuletteko että Rajamäki ajaa muutakuin omaa etua.Muistakaa juosta äänestäjien perässä mahdollisimman iso karkkipussi kourassa.Ruotimon silta ja Sairaala kusevat jo

      • Ikonen on täysi kusipää ja toisten riistää. Kokemusta on. Rahaa kyllä haluaa mutta ei tee mitään sen eteen kun ei riitä ammattitaitoa.


    • Valintatehty

      Suhista minäkin äänestän. En Ikoa.

      • Neitikesäheinätossu

        Ääni menee kankkulan kaivoon kuin makkara ja mehu suuhun.


    • Minunvalinta

      Tässä sama kuin uskonasioissa . Toista ei voi yrittää manipuloida. Äänestän Timo Suhosta,kuten ennenkin.

    • Ääni-Jaakolle

      Jaakko Ikoselta hyvä kirjoitus aamun lehdessä.

      • Joo, ossoohan se Jaakko kirjottoo, paitsi että ei välttämättä oo ite niitä luatinna. Kun vuan näkyä tosielämässä? Mutta kun ei näy.


    • persutuurnille

      Suattaa piästäkkii, kaapuntivualeissa eläkeläeset iänestää sossuja, vaekka eläkeläiste terveeven hoeto Varkaavessa on persiestä. kuoloovat puolenkymmentä vuotta aikasemmin ku ne joilla on rahhoo mennä yksitysliäkärii.
      Tässä puoluveessa riittää vähemmättii evväät Arkatian mäjelle.

    • Pärjäänomillain

      En oo tainnu ko kerran elämässä äänestää. Enkä äänestä enää. Turhoo touhua. Ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        En minäkään.pakko aina valehdella että äänestin,kun alkavat muuten vinkua!


    • Ainakin miljoona kertaa luotettavampi kuin " lakimies" Ikonen.

      • Anonyymi

        Demareiden listoilla monta pyrkyriä. Vanhentuneita mielipiteitä. Ei eläkeläisiä valtuustoon.


    • Rahaliikuttaa

      Sama siellä on kuka siellä on ryhmäkurissa on napinpainajana Nuoret on ammattiiliitot unohtaneet.Ei joku 25tonen jaksa 70-80luvun ammatiyhdistysretoriikkaa kuunnella.Ytk:hon liittyy saa ansiosidonnsaisen ilman pakkosyöttöä.Sopivat paikallisesti ilman Helsingin 200000€=vuodessa absaisevia Herroja

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe