Uusimmat uutiset onecoinista

adafsgsh

15

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampiumpio

      Ei hätää! Kiinasta on miljoona jäsentä mukana! Kohta aukeaa kauppa paikat! 400% varmasti ei ole huijausta.

    • COINIjailrock

      No oikeastaan tuntuikin jo vähän oudolta kun ei mitään oikeustoimista ole kuulunut. Melkein tuli sellainen kuva, että kultainen ympyrä saattaisi sittenkin olla laillista.

    • ManneRuja

      Mitä hyvää tuossa on?
      Ei mustalaiselta rahoja takaisin saa, istuu tuomionsa ja nauttii sen jälkeen maneista.
      En usko että manne Rujaa tuomiota saa, on se sen verran oppinut huijari.

      • ManiVeska

        Minä ainakin uskon että ruja tulee vielä takaisin ja palauttaa kaikkien rahat! Ruja on kirjoittanut monta kryptokirjaa ja on tohtori. Varmana ei ole manit veskassa!


    • Hiihaa, minä yritän nyt vaihtaa onecoinini Zimbabwen dollareiksi ja Venezuelan Bolivareiksi, koska uskon että ne ovat tulevaisuuden maksuvaluutta, Onecoin on kuollut. Sillä ei tee enää mitään. Mutta katsotaan jos joku Venezuelassa tai Zimbabwessa ottaisi onecoineja vastaan.

      MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • Mrtaala

        Kallis on. Itse ostin tuollaisen about 8 v sitten ja maksoin jotain 5-10 euroa.


    • ihmettelijä

      Miten on mahdollista, että maailmalla otetaan koinisteja kiinni minkä ehditään? Suomessa, joka sentään kuuluu OC-kärkimaihin, ei tapahdu mitään.

      • FaktaaVälillä

        Suomessa myytiin vain koulutusta.


      • MiksiNäin

        Jostain syystä Wincapitasta kyllä tuomioita jaettiin mutta siitä ternimaitokapseli kusetuksesta ja Onecoinista ei tuomittu tai tuomita ketään.


      • COINIjailrock

        Niin, onhan se vaikeaa kun on tosiaan vaan myyty koulutusta virtuaali valuuttoihin ja niiden käyttöön liittyen, mutta kyllä kai jonkun pitäisi tehdä ensin rikosilmoitus ennen kuin poliisi alkaa mitään tutkimaan. Tuurin videossa on mielestäni kyllä mainittu että ne jotkut jutut mitä koulutuspaketin mukana tulee, muuttuu kolikoiksi ja taidettiin siinä myös mainita kolikon arvo euroina. No sillä ei saa pääjehuja kiinni, vain yksittäisen markkinointimiehen ja ehkä katsomollisen opetuslapsia.


      • FaktaaVälillä
        COINIjailrock kirjoitti:

        Niin, onhan se vaikeaa kun on tosiaan vaan myyty koulutusta virtuaali valuuttoihin ja niiden käyttöön liittyen, mutta kyllä kai jonkun pitäisi tehdä ensin rikosilmoitus ennen kuin poliisi alkaa mitään tutkimaan. Tuurin videossa on mielestäni kyllä mainittu että ne jotkut jutut mitä koulutuspaketin mukana tulee, muuttuu kolikoiksi ja taidettiin siinä myös mainita kolikon arvo euroina. No sillä ei saa pääjehuja kiinni, vain yksittäisen markkinointimiehen ja ehkä katsomollisen opetuslapsia.

        Muuten Onecoinia verrattiin Bitcoiniin eli Onecoinin serveri oli (mukamas) lohkoketjussa. Ihan tohtoritasolla rujautettiin lausuma, meillä on KYC, Bitcoini jää siksi toiseksi.
        Exeltaulukko "louhinnnasta" saa pääjepet kiinni.


      • FaktaaVälillä kirjoitti:

        Muuten Onecoinia verrattiin Bitcoiniin eli Onecoinin serveri oli (mukamas) lohkoketjussa. Ihan tohtoritasolla rujautettiin lausuma, meillä on KYC, Bitcoini jää siksi toiseksi.
        Exeltaulukko "louhinnnasta" saa pääjepet kiinni.

        Niinhän ne julistivat, bitcoin jää toiseksi. Toisin kävi.

        Mutta eipähän ole enää coinistejakaan puolustelemassa. Ovat nielleet tappionsa. Näyttäisi voimallisesti siltä ettei minun tosiaankaan tarvitse syödä sitä hatullista! Coinismi on kaatunut!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    • PajanRuska

      Juuri tuo louhintasimulaattori tulee olemaan avaintodiste. Onko muuten Rujasta mitään havaintoa pitkiin aikoihin? Onko betonikengät jalassa?

    • zzfdfsfdsfsf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe