Voimakas ahdistus

Kemiläinen

Olen siinä pisteessä, että en voimakkaitten ahdistusoireiden takia jaksa käydä koulua loppuun. Miten ootte selvinneet tälläisessä tilanteessa? Mulla on ollut useita eri hoitosuhteita psygologien kanssa, mutta niistä ei oo merkittävästi apua ollu. Vituttaa joutua jättämään koulu kesken, kun sitä ei olis enää kun puol vuotta jälellä. En tosin jaksa tätä 24/7 pahaaoloa pitempään. Osaako kukaan sanoa saako kelalta mitään rahaa tässä tilanteessa vai pitääkö muuttaa sillan alle asumaan? Kiitän vastauksista jo etukäteen

2

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsynytvaan

Moi!
      Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa jo 2 kertaa, meneillään kolmas kerta. Tai no en minä koulua ole lopettanut, keskeyttänyt vaan aina puoleksi vuodeksi ja yhdellä kerralla vuodeksi.
      Eli älä hätäile, jokin keino varmasti löytyy :)

Tekstistäsi paistaa kyllä ahdistus läpi, joten toivon hartaasti että saat siihen apua!
      Ensinnäkin, oletko kertonut tilanteestasi kenellekään koulun henkilökuntaan kuuluvalle?
      Hoidetaanko ahdistustasi mitenkään?
      Mitä opintoja käyt?

Ei tarvitse vastata jos ahdistaa liikaa, mutta ajattelin että lähes saman kokeneena voisin jotenkin saada sinut uskomaan, että ei ole mitään hätää. Että keinoja kyllä löytyy!
      Jos nyt vähän avaan omaa tilannettani, niin itselläni siis neurologinen sairaus joka tuonut mukanaan ahdistus- ja masennusoireita. Diagnoositkin löytyy, terapiaa ei vain vielä ole keretty aloittamaan. Sairaanhoitajan juttusilla kyllä käyn ja sekin on jo tyhjää parempi.

Kirjoittele jos siltä tuntuu. :)
      Joka tapauksessa hae apua ongelmaasi, uskon että opintojasi voidaan lykätä ja hoitaa sinut ensiksi kuntoon! Tsemppiä!

• Huovat.naurut

Voi tuota ap: tä! Hehehhee älä enää heehhhhehh.kerro lisää hheeehheehhheh vitsejä kun kohta voi hheeehhheheheeheh menee kuset hheehheehh hjoussuunheehhheehhehehee lopetaheehheheehhejo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4288
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2964
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2653
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2217
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      442
      1833
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      73
      1325
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1297
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      60