" NaturaMed Pharma
Jussi
NaturaMed Pharma vaikuttaa aivan huijariyritykseltä. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN ko. yritykseltä!"
Sain yllättäen paketin jotain.
Sisältöä en tiedä, en ole tilannut sieltä mitään.
Osaoitetietoni ovat kalastaneet Facebookin kautta, siellä oli joku n.s. arvonta, joka herättikin lopussa suuret epäilykseni, vaikka se oli K-kaupan tai Prisman nimissä mukamas.
Siinä luki, että on otettava yhteyttä asiakaspalveluun. Otin heti, netistä löytyi, mutta palautusosoite viipyy vielä.
Tunnetteko tapauksen?
Natura Med Pharma -huijariyritykseltä vaikuttaa!
10
909
Vastaukset
- Asiakaspalautus
Eikö asiakaspalautus tarkoita sitä, että et juuri sitä erää ota vastaan, niin kuin kirjakerhossa. Jos haluat erota puljusta niin sinun pitää sanoa jäsenytesi irti. Että et enää tulevaisuudessa halua mitään pakettia. OLKAA VAROVAISIA LUONTAISTUOTELÄÄKKEIDEN KANSSA, voivat olla myrkkyä ( esim. kiinalaisista luontaistuote lääkkeistä on löytynyt). Kyllä siitä luontaistuotteista pitää olla luotettavaa tietoa kuka ja missä valmistettu ja mitä sisältää. ÄLÄÄÄ SYÖKÖ PASKAA :(
- Oikeusministeriin
yhteys, tuo on HUIJAREIFIRMA!
- Norjasta
Miksi pitää pyörittää firmaa pitkin Eurooppaa: Tsekeissä, ruotsissa ja suomessa. Kusetusta ja vastuunvälttelyä.
- Näin-on-
Tuo firma on huijari joka yrittää rahastaa vanhoja.
Äitini on kuitenkin terävä-älyinen ihminen, ainoa nyt oli se K-kaupan "arvonta", johon osoitetiedot antoi.
Tuolla firmalla ei ole laillista oikeutta ottaa jäseneksi ihmisiä ilman heidän lupaansa,eikä lähetellä heille pakettejaan suurten laskujen kera.
Niitä lähetyksiä ei pidä palauttaa, jos ei itse ole liittynyt jäseneksi.
Viekää paketit poliisille jonka tehtävä on selvittää tämä rikollinen toiminta ja lopettaa se. - Jonni675840
mulle tuli tänään postissa kirje naturamed pharmalta. oli oikein asiallinen ja siisti kirje, vaikutti todella arvokkaalta yritykseltä.
kyse oli markkinointikyselystä. ja jos vastaan kyselyyn (noin 10 aika mitätöntä kysymystä..) saan 30 pvän omega3 -kapselit ilmaiseksi, ilman postikuluja. ja osallistun samalla thaimaan 2viikon lomamatkan arvontaan.
täytin kyselyn, suljin kirjekuoreen ja ajattelin käydä tutustumassa naturamed pharmaan netissä. ja googlettamalla löysin tämän sivuston. ja varmaan voitte arvata mitä sitten tein. revin kirjeen ja heitin roskiin!
jos en olisi käynyt lukemassa taustatietoa naturmed pharmasta, olisin varmaan tullut kusetetuksi samalla tavalla kuin vuosi sitten...:
minulla on kokemusta varsin hyvin tällaisista yhtiöistä. kuten NATURPOST. voisin sanoa että siinä vasta kusetusfirma!
tilasin sieltä 30pvän ilmaisen tuotepakkauksen l-argiini ruusunjuuri-tuotetta. ja tiesin kyllä, että minun täytyy perua tuote jos en halua sitä jatkossa. lopetin tuotteen syömisen n. 2kk päästä terveydellisistä syistä.
jouduin 3 kk "taistelemaan" etteivät he lähettäisi minulle l-argiini ruusunjuuri -tabletteja. palauttaessani tuotteen, jota en halunnut enää saada postitse, laitoin mukaan lapun jossa kerroin peruvani tilauksen kokonaan.
eipä tuo tilaus katkennut, tuli lisää ja lisää.. koskaan en heitä tavoittanut, aina oli vastaaja tai myöhästyin soittoajankohdasta.
päätin vaan sitkeästi lähettää tuotteet avaamattomina takaisin.
sitten tuli perintätoimistolta kirje. Tuotteista jotka olin palauttanut!!!
soitin ja soitin ja soitin naturpostiin ja lopulta tavoitin heidät. kerroin asian ja kerroin palauttaneeni tuotteet.. ja yllätyksekseni huonoa suomea puhuva nainen sanoi: "minä kirjoitan tänne että tuotteet on palautettu ja sinun ei tarvitse maksaa laskua".
kysyin vielä useaan otteeseen, että EIHÄN minulle tule enää laskuja tai paketteja. hän sanoi että jos tulee, laita postissa takaisin tulemaan. lopulta hän sai minut sitten vakuuttuneeksi (vielä kyllä epäilin asiaa).
varmistin vielä kuukauden päästä soittamalla heille, että asia varmasti on selvä.
mutta eipä ole tullut enää karhukirjeitä tai paketteja.
silkkaa kusetusta! joku toinen hyväuskoinen hälmö olisi varmaan maksanut ne laskut.. ja sillähän ne tienaa..- TIETÄÄKÖ_K-kauppa
tai Prisma, senkin nimi siinä tuli esiin välillä myöhemmin?
Tietääkö K-kauppa, miten tämä niin sanottu "arvonta" Facebookissa on alkanut?
Niin kuin suurin osa luontaistuotteista - Vitaepro vai mikä se olikaan, lupaa vaikka sun mitä, mutta ainakaan minulla tai miehelläni ei mitään vaikutusta ollut...ehkä me nyt sattumalta sitten kuulutaan siihen 20 % joille tuo aine ei jostain kumman syystä tehoa - hahaha.
Älkää ihmiset uskoko näitä "luontaistuotteita", lääkkeet tehoaa ja niitä on tutkittu aivan toisin kuin suurimmaksi osaksa selluloosaa sun muuta sementtiä sisältävät luontaistuotteet.- Huijarifirmat
Hyvä tietää, näin olen arvioinutkin tuon firman.
- Anonyymi00010
kun aloin maksaa aloin epäillä.Ei löydy osoitetta.Sekavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1745008- 151630
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621595Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211451Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91303Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931056Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491050Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297942- 181901
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757