moi. onko haapajärvellä kirpputoreja monta . olen kuullut tästä ukon kulmasta . onko millainen paikka . olen miettinyt varaisiko pöydän kun kesällä sinne päin tulen . kertokaa meneekö kaupaksi ,haiseeko , entä henkilö kunta . ei viitsi turhaa kantaa kamoja jos ei hyvä .
kirpputori
12
538
Vastaukset
- haavikas
Ei kannata siellä Haisee HOME, koko haapajärvi homeessa.
- Haisu
Elä puhu paskaa, sinä se haiset ja levität hajus siellä
- sholberi
Russakkatoreja, kirput liika pieniä ja vikkeliä kaupattavaksi.
- kirppiskiertäjä
itse nivalasta ja on ollut pöytä täällä ukon kulmassa . hyvin meni tavara kaupaksi . siisti paikka ja ei todella haise home hyvä ilma oli ja palvelu todella hyvä. kannattaa käydä muittenkin kirppari pitäjien katsomassa mallia .
- Valitettavaa
Valitettavasti Haapajärvellä ei olekaan enää muuta kuin kirpputoreja.
- Taloonjossasoitetaan
Henkilö kunta haisee eikä mene kaupaksi. Ei kannata mennö sinne et itsekkään mene kaupaksi. Haisee home koko haapajärvellä koulut on homeessa sokkari on homeessa kirjasto homeessa ja viimeisenä että abckin on homeessa. Yrittäjätalokin homeessa.
Tervetuloo taloon jossa soitetaan siel on ekisetä ja mä karhimasa hietavesku.- Homekorva
Saako homejuustoa kuiten pitsan päälle?
- Utelen
Vieläkö sillä paksulla pojalla on kirppis Haapajärvellä. Se oli aikoinaan tosi hyvä?
- AsemakadunUkki
Paksu poika lopetti :(
- Ihmejakumma
Ukon kulma lopettaa.ei kannattanut pitää.
- Chbk
Joo mutta jatkaja on jo! Nimi puuttuu eli kuka jatkaa
- mööpeli
Hyvä jos on löytynyt jatkaja, muutaman kerran olen asijoinut jahuomannut että on hyvä tarjonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657