moi. onko haapajärvellä kirpputoreja monta . olen kuullut tästä ukon kulmasta . onko millainen paikka . olen miettinyt varaisiko pöydän kun kesällä sinne päin tulen . kertokaa meneekö kaupaksi ,haiseeko , entä henkilö kunta . ei viitsi turhaa kantaa kamoja jos ei hyvä .
kirpputori
12
634
Vastaukset
- haavikas
Ei kannata siellä Haisee HOME, koko haapajärvi homeessa.
- Haisu
Elä puhu paskaa, sinä se haiset ja levität hajus siellä
- sholberi
Russakkatoreja, kirput liika pieniä ja vikkeliä kaupattavaksi.
- kirppiskiertäjä
itse nivalasta ja on ollut pöytä täällä ukon kulmassa . hyvin meni tavara kaupaksi . siisti paikka ja ei todella haise home hyvä ilma oli ja palvelu todella hyvä. kannattaa käydä muittenkin kirppari pitäjien katsomassa mallia .
- Valitettavaa
Valitettavasti Haapajärvellä ei olekaan enää muuta kuin kirpputoreja.
- Taloonjossasoitetaan
Henkilö kunta haisee eikä mene kaupaksi. Ei kannata mennö sinne et itsekkään mene kaupaksi. Haisee home koko haapajärvellä koulut on homeessa sokkari on homeessa kirjasto homeessa ja viimeisenä että abckin on homeessa. Yrittäjätalokin homeessa.
Tervetuloo taloon jossa soitetaan siel on ekisetä ja mä karhimasa hietavesku.- Homekorva
Saako homejuustoa kuiten pitsan päälle?
- Utelen
Vieläkö sillä paksulla pojalla on kirppis Haapajärvellä. Se oli aikoinaan tosi hyvä?
- AsemakadunUkki
Paksu poika lopetti :(
- Ihmejakumma
Ukon kulma lopettaa.ei kannattanut pitää.
- Chbk
Joo mutta jatkaja on jo! Nimi puuttuu eli kuka jatkaa
- mööpeli
Hyvä jos on löytynyt jatkaja, muutaman kerran olen asijoinut jahuomannut että on hyvä tarjonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078