Häiriköivä lapsiperhe

Sartsa85

Meidän yläkertaan muutti pääsiäisenä lapsiperhe jossa on 3- ja viisivuotiaat sisarukset. Pystynkö soittamaan vuokranantajalle valituksen siitä että yläkerrassa lapset huutaa kitarisaväristen melkein joka ilta kymppiin asti? Hiljasuus kylläkin alkaa kymmeneltä tai yheltätoista mutta ihan sama, mun lapset menee joka ilta kasilta nukkumaan ja niin itsekkin. Mulla herätys 04:20 ni kyllä vituttaa sellanen mekkala ku koittaa nukkua. Nukun nykyään korvatulppa toisessa korvassa, toinen tyynyä vasten että herään herätyskelloon.
Eikä oo vara muuttaa omakotitaloon jos joku haluu sitä ehdottaa.

17

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisätyökannattaa

Kannattaa ottaa lisäksi toinen työ, näin voit hankkia ok-talon.

• kokeile-heippalappua

Jos heippalappu ei auta niin mikään ei auta.

• Paavali-setä

Nahkavyö=rauhallinen yö. Käy joulupukinasussa koputtamassa oveen ja annatkin remeliä koko porukalle.

• Järkikäteen

Kyllä saa välittää mutta valitusta ei oteta vakavasti koska kymmeneltä alkaa hiljaisuus.

• Hiljaa

Toihan on pientä meidän taloyhtiössä remontit aloitetaan ilta 10 . 4 tänä aamuna hiljeni . Eikä ensimmäinen kerta muuttanut noin 1 kk uudet asukkaat taas vaihteeksi. Isännöitsijälle viestiä laittaa kohta puolin. Rivitaloon olisin seuraavaksi muuttamassa.

• asumisrauha24_7

Siis, kun asut omakoti, rivi-tai kerrostalossa.
      Kotirauhan rikkomisesta on säädöksensä ja se ei todellakaan ala ehtoolla KLO: 22.00 vai ihan 24/7.
      Tuo muu on harhakuvitelmaa, jonka joku idoiva häirikkö on keksinyt omaksi ilokseen.

Jokaisella asukkaalla on velvollisuus asua niin, ettei se häiritse naapureita, eikä ole sidottuna mihkään kellon aikaan.
      (Esim; eräs koululainen kuvitteli, että omakotitalon pihalla saa päivälläkin soittaa naapureille musiikkia, mikä steroista irtoaa.) Ei tuli poliisit ja siihen loppui.

Vuokranantajan velvoite on lopettaa häiriköinti ja jos näin ei tapahdu. On reitit josta sen saa loppumaan ja häiriköivälle perheelle lähtöpassit.

• Taloyhtiön_Johtaja

Ei ole kotirauhan häirintää, jos lapset metelöi leikkiessään kerrostalossa, tai koira haukkuu silloin tällöin lyhyitä aikoja. Tai kävellään ns. kantapäillä asunnossa. Esimerkiksi... Ne ovat normaaleja elämän ääniä, jotka pitää kerrostalossa sietää.

• Nytnyppiipahasti

Suksi sinä niiden loppuun kaluttujen elämän äänien ja metelöivien, huonostikasvatettujen kakaroittesi kanssa jonnekin, missä ette pysty enää.
        häiritsemään ihmisiä.
        Mistä helvetistä teitä sikiää.
        "Minä, minä minä saan kävellä kantapäilla, mun äpärät saa metelöidä, ja kyllä mum rakki saa räksyttää, kun se haluaa."
        Sun kaltaises on roskasakkia. Ei mitään muuta.

• Valitsetaistelusi

Olisin todella varovainen. Lapseperheet ovat valtion suojeluksessa, vaikka mitä tekisivät. Mummut ymmärtää.

Itse olen päättänyt luovuttaa paikkakunnan kovaäänisimmän pikkutänttärän takia.

• perheen_äippä

hellanlettas...lapsista lähtee aina ääntä ja jos ei hermos kestä muuta landelle korpeen! lapsien pitää saada kiljua ja pomppia sekä leikkiä, aikuisena ehtii maata.

• Eiapinatarhalle

Niin. On kahdenlaisia lapsia. Niitä jotka kiljuvat ja pomppivat. Ja niitä, jotka osaavat käyttäytyä. Vähän niinkuin omat vanhempansa.

• HEKAPommi

Näinhän se on.

• geenivika
        HEKAPommi kirjoitti:

Näinhän se on.

Se on geeneissä.

• Varmaankin
        geenivika kirjoitti:

Se on geeneissä.

Totta, on hiljaisia pereheitä joissa lapset yleensä kasvatetaan ja sitten niitä toisia,..näyttäisi ja kuulostaisi, että meluaminen periytyy.

• Elämisenäänet

Lapsiperheet nauttivat jotain ihmeellistä pyhyyden statusta, jossa heidän "elämisen ääniinsä" ei saa puuttua. Jokaisen kerrostalostalkkerin takana on vuosia kestänyt piina, jonka ovat tuottaneet häiritsevät lapsiperheet. Lasten annetaan kirkua, hakata pattereita, kolistella, hakata pianoa, tömistellä ilman, että niihin puututaan. Laiskat vanhemmat tuijottavat apaattisena kännykän tai tietokoneen näyttöä, äiti istuu masentuneena nettifoorumeilla ja isä tuijottaa jalkapalloa telkkarista. Näillä elämänkoululaisilla ei ole harrastuksia, vaan kaikki aktiviteetti tapahtuu kodin seinien sisällä naapureitten kauhuksi. Lapsia ei viedä muskariin eikä vesijumppaan, ei edes puistoon. Tottakai näille olmeille ne kirkumiset ovat "normaaleja lasten ääniä", koska eivät ymmärrä, että lapset riehuvat tylsyyttään ja kirkuvat pitkästymistään. Suomessa jokaisella vanhemmalla on oikeus pilata lapsensa ja hyvällä mallilla näyttää hapattaminen olevan. Kerrostalojen seinät kätkevät sisäänsä pahoinvoivia taaperoita ja teinejä, joiden ainoa ilo on tietokone. Kaikki vaan siksi, että vanhemmat ovat itsekkäitä ja laiskoja.

• Kestettäväon

Tämä! Joo pitäisi vaan sietää lapsiperhe möykkää, sitten kun sanot asiasta niin olet katkera Vanhapiika/poika, joka ei kestä elämisen ääniä ja sitä et lapset on lapsia. Juu onhan ne, sit niistä kasvaa epäkunnioittavia mummojen potkijoita ja omaan napaan tuijottelijoita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe