itsetunto romahti narsistin jälkeen..

ruusuinen

hmm.. olen tässä pohdiskellut millä saa itsetunnon kuosiin kun romahdin ihan täysin narsistista erotessani.
tajusin kuinka mitätön ja esineellinen olin hänelle ..täysin nurkkaan heitettävissä ja vaihdettavissa heti uuteen.
olen lukenut paljon aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja yritän saada pääni ruotuun pikkihiljaa mutta helppoa ei juuri nyt ole omien tunteiden kanssa..ravistelee tunteet hurjasti..
epärehellisyys satutti.ja se ettei toinen puhunut totta asioista.
syytän itseäni tällä hetkellä rankasti myös omasta sinisilmäisyydestäni ja nyt nään kovin selvästi kaiken mitä silloin epäilin.
tiedän sisimmästäni olevani todella vahva vaikka nyt tuntuu että olen hiiren kokoinen ja huono ja epäonnistunut. narsisti porskuttaa eteenpäin vauhdilla eikä pätkääkään varmaan enää mieti miten hän toimi, välillä koittaa lähteekseen napata mutta nyt olen vetänyt rajan.
ei enää. sorruin muutaman kerran eromme jälkeen.
nyt teen selviytymistyötä ja ajatustyötä. kertokaa omia kokemuksianne itsetunnon rapistumisesta ja sen noususta ymmärryksen jälkeen.

17

551

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo.höperö

Hehee! Siinäpä sinulle pohdiskelua loppuelämäksesi! Muuta ei sinun luuserielämässäsi tapahdukkaan. Terveisiä vaan; ja oikein "kaksin kourin".

• katkeruuttanäkyvillä

No ei sullakaan näy hyvin menevän.

• ggefge

Tiedättekö kun nimimerkki Tollo.höperö istui kadulla sammakko pään päällä, ohikulkija kysyi "mistä toi on tuohon tullut?" Sammakko vastasi: "Emmä tiedä, peräpukamasta se alkoi"

HAHAHAHAHAAAAAAAAA!

• Näköjään

Näköjään kesälomat taas alkaneet höyrypäillä. Joka kesä sama juttu.

• Tollo.höperö
        ggefge kirjoitti:

Tiedättekö kun nimimerkki Tollo.höperö istui kadulla sammakko pään päällä, ohikulkija kysyi "mistä toi on tuohon tullut?" Sammakko vastasi: "Emmä tiedä, peräpukamasta se alkoi"

HAHAHAHAHAAAAAAAAA!

Ggefge meni baariin. Apina istui hartioilla. Baarimikko kysyi, että mistä tuo tullut?
        Apina vastasi: en tiedä, mutta pikku näppylästä se alkoi...

• Tänäänollohöperöi

Tollo.höperön kannattaa opetella kirjoittamaan ennen kuin julkaisee mitään, edes anonyymisti netissä. Vaikka on vasta 12- vuotias, on tarpeeksi iso oppimaan esimerkiksi, että "tapahdukkaan" on virheellinen muoto. Ko. sana kirjoitetaan yhdellä k- kirjaimella. Tollohöperön elämässä on ehkä tapahtunut kaikenlaista mutta ei ahkeraa äidinkielen opiskelua.

• Tollo.höperö

Mä olenkin tosi hyvä algeprassa ja geonemetriassa!

• Ei kai siinä muu auta ku mennä eteenpäin elämässäsi ja unohtaa koko narsisti. Jos todellakin olet vahva sisimissäsi niin tämän ei pitäisi sinulle olla vaikeaa

• Herodess

Itsetunto ei nouse muuten kuin tekemällä itsellesi jotakin sellaista, josta olet ylpeä. Itsetunto ei nouse sille että teet toisille ja saat heiltä kehuja. Itsetunto rakentuu sisältäpäin eikä ulkoapäin. Tee sellaisia ratkaisuja jotka koskevat sinua itseäsi, ja vahvistavat sinua sisältäpäin. Karista kaikki ulkoiset kunniamerkit pois siitä että olet palvellut niin hyvin muita ja keskity tekemään hyödyllistä itsellesi, josta saavutuksesta olet ylpeä. Mieti mitä kaikkea olet jo sellaisita tehnyt ja ota niistä jo itsellesi kunnia.

• Tollo.höperö

Hehee! Tuolla aplla ei ole ikinä ollut ollut mitään itsetuntoa! Sehän on iänkaiken kolunnut huussien alustoja!
        Etsinyt sieltä innoituksia elämäänsä.
        Turha on toivonsa!
        Joka p*skassa möyrii, se p*skasta juttelee!
        Hyi hyi

• Ironista

"Joka p*skassa möyrii, se p*skasta juttelee!" Niin ironista että ei edes naurata.

• apkirjoittaa

Nähtävästi narsistista eronsa jälkeisestä ajasta.
      Totuus monessa asiassa on tyrmäävää.
      Narsistin luoma harha on todella kaiken peittävää.
      Kun sen takaa löytää todellisuuden se hämmentää.

• Juoksejokuuseen

No mitä hulluja!
        Mitään narsisteja ei ole olemassakaan!
        Kunhan vaan surkimukset itkee, koska ovat epäonnistuneet elämässään.
        Työnnetään oma epäonnistuminen toisten niskoille.
        He hee!
        Voi mitä höperöjä!

• ettunnista
        Juoksejokuuseen kirjoitti:

No mitä hulluja!
        Mitään narsisteja ei ole olemassakaan!
        Kunhan vaan surkimukset itkee, koska ovat epäonnistuneet elämässään.
        Työnnetään oma epäonnistuminen toisten niskoille.
        He hee!
        Voi mitä höperöjä!

Ehkä olet itse.
        Kun on elänyt nassen kanssa
        tietää sen oleva totta.

• Vorwärts

Jaaha, nyt on taas bipohäiriöisillä maniat alkaneet. Ei kuitenkaan välitetä noista trolleista.

Lue ajatuksella Sam Vakninin healingeagle. Löytyy googlaten.
      Me olemme samassa liejussa kiusaajan kanssa, mutta sillä erotuksella että me kykenemme muuttumaan. Paksunahkaiset narsistit ei muutu, vaan ovat kehityskelvottomia loppuunsa asti.
      Erityisen tarkkaan Vaknin kuvaa, että narsisti on aiheuttanut "väärää kasvua", eli kun sen tunnistaa, oma itse voi olla aika heiveröinen, mutta kiusaajalla ei ole sitä ominta itseä ollenkaan. Ala vahvistaa omaa sisintäsi, kuvittele joku suoja.
      Ei haittaa vaikka oma ääni värisee, se on kuitenkin oma ääni. Olet jo hyvässä alussa.

• eimitäänhätääsitten

Hyvä tilannehan sinulla sitten on. Ei ole kun yksi tie jäljellä. Se on eteenpäin ja ylöspäin. Eli vähän niinkun pörssikäyrä, joka nousee.

• Tollo.höperö

Pyydän anteeksi asiattomia kirjoituksiani. Minulla on sairaus jonka takia en aina hallitse puheita. Nimim. Juoksejokuuseen ja Tollo.höperö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1324
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1221
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1195
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      947
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      82
      832
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      122
      577
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe