Miksi hoitajat antavat maksaa yksityisten pienempää palkkaa kuin kunnalliset. Mehiläinen maksaa Raumalla lähihoitajille 1850e kuussa ilman lisiä, kun taas Eurajoen kunta yli 2200e kuussa ilman lisiä. Miksi hoitajat niin lampaita etteivät mene lakkoon. Kaikenmaailman lomarahaleikkaukset ja työajan pidennykset on hyväksytty. Ahtaajat ovat koviksia. He ei hyväksy mitään leikkauksia He saavatkin aina vain palkankorotuksia, vaikka tienaavat muutenkin 2 vuorotyössä 5000e kuussa brutto. Ovatko hoitajat lampaita?? mehiläisen toimitusjohtaja tienasi 10 miljoonaa euroa, kun pari vuotta sitten mediverkko ja mehiläinen yhdistyivät. Eli mediverkon toimitusjohtajasta tuli mehiläisen toimitusjohtaja fuusion myötä. Olettteko hoitajat munattomia!!??
yksityiset terveysjätit
17
424
Vastaukset
- Haloooo
Eurajoki maksaa KAIKILLE TYÖNTEKIJÖILLE 10% parempaa palkkaa kuin vastaavassa työssä muissa kunnissa. Koska Eurajoella kunnanhallitus ja valtuusto täynnä kunnan työntekijöitä. Miks äänestätte niitä??
- menkääjolakkoon
Sopiva liksa hoitajille olisi vähintäin sama peruspalkka ilman lisiä kuin paperi ja satamatyöntekijöille maksetaan.
- Lampaisiinkyllästyny
Samaa mieltä. Ihan ääliömäistä. Johtajat eivät usein tiedä mitään koko alasta ja tuijottavat vain lukuja. On se perkele ettei ämmät osaa puolustaa itteensä. Pelätään kaikkea ja työpaikan menetystä.
- Ihmettelijä
Onneks kumminkin o joku ko o vähästäki katteelline. Taitaa ol mitäs ko tarttee hammee.
- Hameheikki
Mitäs kateutta tässä näet?
- ihmettelijä
No kun mul meni vain sormi suuhun. Olen vajakki.
- lirpunlärpyn
Taidat ihmettelijä todella olla vajakki ja luvialta kotosin... mitäs sitä palkkaa pyytämään ku on nii kommee et voi vähemmälläkin olla.
- lirpunlärpyn
Ilmeisesti kirjoittaja on mies tai sitten tosi valveutunut nainen. Siinä on vaikea edustaa jotain mielipidettä jos ämmien saatavat muuttuvat annettaviksi heti kun joku työnantajan (miespuolinen) edustaja vain vilahtaakin paikalle. Voi sitä lässytyksen, nuoleskelun ja suoranaisen flirttailun määrää!
Eikähän ne yksityiset ole tyhmiä, valitsevay kenttäedustajiksi ja juoksupojikseen juuri tällaisia lipeviä jätkiä jotka jaksaa pelata mukana ja nauravat selän takana nuoleskelevia ämmiä. Kun tyyppi on hävinnyt sama natkutus ja kitinä jatkuvat taas. - Ymmärrätää
Yksityiset JÄTIT vievät verorahat ja tavalla tai toisella raha menee ulkomaille. Ei hyvä.
- Hullunhommaa
Lisäksi yksityiset ottavat kaiken sairaanhoidon ilmaiseksi yhteiskunnalta. Yksityisessä hoitokodissa asuva on samassa asemassa kuin kotona asuva henkilö, eli kaikki, siis aivan kaikki sairaanhoito on hankittava julkisista hoitolaitoksista. Eli yksityisyrittäjä kerää maksut ja voitot vain ja ainoastaan jonkinlaisesta perushoidosta ja nauraa koko matkan pankkiin mennessään.
- shuxxi
Turhaa murehtimista
- Murrr
Sotea ei tule!
- Hoitsut
Hoitsuna olen kyllä tyytyväinen, että saan työskennellä ylipäätään Eurajoella!
- Eivoiollatottkaan
Ohhoh. Jopas jotakin. Oot kyllä tyypillinen lammas.
- Khgjhfk
Eiköhän se ole niin, että nimenomaan liian harvalla hoitajalla on munat!
- Potilas
Hoitajat kyllä ovat palkkansa ansainneet!
- sarlund
Mua kiihottaa11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021