Eli ajattelin hommata skootterin, jos pääsen vakiokuukausituloiseen työpaikkaan. Omistan B-kortin ja olen ennen 85-vuotta syntynyt, joten en tarvitse mopokorttia, ja ajatelin, että keväästä syksyyn voisii saada skootterista ihan mukavan harrastuksen.
Olen katsellut moottoripyöräliikkeiden tuotekatalogeja, mutta minkälaisiin asioihin kannattaisi kiinnittää huomiota ensiskootteria hankkiessa? Automaattivaihteiston haluaisin ja sähköä mahdollisimman paljon, että pääsee korjaamaan sähkölaitteita, jos jokin menee rikki.
Varmaan hoidan sitten syyshuollon ainakin aluksi samassa paikkaa, josta ostaisin pyörän ja säilyttäisin vartioidussa tilassa talven yli pyörää liikkeessä, jotta se taas keväällää on ajokunnossa.
Ja sitten vielä, minkähintaisia vakuutukset skootteristille on, joka on iältään 35. En ole koskaan ostanut vielä mistään liikennevakuutusta.
Ensiskootterin hankinnasta?
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063