Päivän murhe Skodasi kanssa?

Marijukkapalmu

Mulla ei nyt murhetta kahteen viikkoon. Olen nimittäin pysytellyt pois Skodani ratista. Säätilakin suosii hölskymättömiä ovia! Ihanaa, t. Marjukka

27

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarkasmi.sakari

      Lukea tätä palstaa. Jos ajaisin Seatilla ei TSI ja DSG kiinnostaisi ketään hajoamismielessä.

      Eiku mulla onkin Tojo Aygo.

    • ongelmakohta.löytyi

      Aloittajalle: malttaisitko pysyä poissa suomi24-palstalta pari viikkoa?

    • itäsnaapuris

      Skoda voiman pesä korjaa sitä koko kesä.

    • VeljenBroidiKyykkis

      Eikös ne Tojot olleet niitä vähänajettuja ja kestäviä?
      Kas, kun ei ajo-ominaisuudet oikein miellytä, niin tulee vähän/ollenkaan ajettua.

      • Sarkasmi.sakari

        Tojo-kuskit on paljon etätöissä ja kulkee muuten töihin bussila. Lomalle pääsee junalla ja lentokoneella.


      • näin.se.vaan.on
        Sarkasmi.sakari kirjoitti:

        Tojo-kuskit on paljon etätöissä ja kulkee muuten töihin bussila. Lomalle pääsee junalla ja lentokoneella.

        Yhtä paljon ne on kortistossa eivätkä tarvitse työmatkilua millään vehkeellä.Lomamatkoistakin voi toki haaveilla.


    • taas.saa.maksaa

      Meidän Superbista katoaa turbosta ahtopaineet. Vain reilut 50tkm ajettu.... :-(

      • Sarkasmi.sakari

        Ja mielestäsi turbo on kulutusosa, jonka korjauksen artisti maksaa/50 tkm?

        Niin niin, takuun ja virhevastuu ei koske Skodaa, kaikki valehtelevat. Apinatkin hermostuu.

        Tee kuten minä, vaihda Toyota Aygoon, aitoon länsiautoon!


      • Mistäs tuon tiedät?


    • liibalaaba

      Malttaisitko pysyä poissa suomi24-palstalta pari viikkoa?

    • kyykänä

      Kori mätä 3 vuotta vanhasta okusta

      • en.tajua

        Miten metalli ja muovi mätänee? Eloperäisen aineksen mätäneminen, ok.


    • diibadaapa

      Edelleen toivon, että häpeäisit itseäsi sen verran, että menisit pariksi viikoksi pois palstalta.

    • wvgolf

      Paljonko uus turbo maksaa tsi koneeseen? Paljonko uus akku maksaa hybridiin?

    • rattia.vemputtaen

      Kyllä sivutuuliherkkyys tuossa meidän ocuttimessa oli päivän suurin harmi. Pulkka souti koko kaistan leveydeltä edes takas. Miten tuohon voikin tuuli noin ottaa, vaikka on tommoinen sämpylä.

      • Avtoingenjör

        Yläpainoinen itätoleranssinen kori, kallistuskeskiö korkealla, vesimomentti ovissa aiheuttaa painonsiirron heittelyä molekyylinopeudella.


      • olen_oikea_insinööri
        Avtoingenjör kirjoitti:

        Yläpainoinen itätoleranssinen kori, kallistuskeskiö korkealla, vesimomentti ovissa aiheuttaa painonsiirron heittelyä molekyylinopeudella.

        Kirjoittaja on trolli, joka ei tee mitään muuta kuin notkuu suomi24-palstalla vuorokauden ympäri ja kirjoittelee typeryyksiä. (gör ingenting)


      • ruotsinopettajasi
        olen_oikea_insinööri kirjoitti:

        Kirjoittaja on trolli, joka ei tee mitään muuta kuin notkuu suomi24-palstalla vuorokauden ympäri ja kirjoittelee typeryyksiä. (gör ingenting)

        ingentingen , tappisilmä


    • bemar1

      Mulla ei ole koskan ollut ongelmia skodan kanssa. Paitsi silloin kun ovat tientukkeena liikenteessä

    • Neljäpyörääjaloota

      Pikkumoottoriset rumanpunkerot skeidat hajoilevine dsg lootineen, venyvine jakoketjuineen, öljyä syövine koneineen, maalikuplien ruostuttamine korineen, täyttävät vaihtoautohallit Suomen suurimpana ympäristöongelmana.
      Skeidat joita juuri kukaan muu halua kuin entiset tulipalokommunistit idän ihannoiman aatteen sokaisemana.

    • En.ymmärrä.miksi

      Miksi me skodan omistajat emme saa olla rauhassa,miksi meitä aina kiusataan ja väheksytään.
      Eniten harmittaa liikenteesä se,että vaikka ajan skodallani sallittua nopeutta tai jopa ylikin.niin aina on takaa tulevan ajettava skodastani ohi.onko skoda niiin punainen vaate kaikille länsiautoilijoille että se on ohitettava aina,mersu kuskit pahimpia.

      • peiliinkatsomisen.paik

        Johtuu siitä että jotkut teistä koko ajan "kyykytätte" muita. Fiksutkin skoda kuskit tulevat leimatuiksi joidenkin pölhökustaiden takia.


    • Ladankohtalo

      Kukapa haluaa öljyn käryä haistella,tarttuu käry sisäilman suodattimeenkin
      Ja skodaahan pidetään itäautona,eli ohi vaan niinkuin ladoistakin.

    • Ryyppäämisen.iloa

      Syy aloittajan ajamattomuuteen on selvillä. Kahden viikon ryyppyputki.

    • Ryssäntekele

      Simpli kleeveri varusteet ovat skeida-kääkille hyvä juttu. Skeidan mennessä rikki voi kätevästi ottaa sateenvarjon ja lähteä romun vierestä livohkaan vaikka sataisi.
      Sateenvarjo sopii myös konepellin tikuksi. Kyllä itäblokin slaavi-insinööri on sitten viisas.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      364
      8336
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2334
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1702
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1314
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1302
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      352
      1148
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1015
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe