Oikein on? Sellasia 40-45v vapaita miehiä. Löytääkö niitä muualta kuin baareist?
Missä niitä vapaita uusia autotehtaalaisia miehiä
13
730
Vastaukset
- Kunnarihomerun
Oletko nimimerkki itsiko?
- Tsinkkunainen
Itsiko? Siis mikä?
- Snikapoika
Anna sun fb
- Tsinkkunainen
Ei oo.
- Fbfb
Tsinkkunainen kirjoitti:
Ei oo.
Anna sit kun numero whatchap ihan mitä vaan
- Tsinkkunainen
Tuskin.Kelpuutan vain suomalaisen.
- Testopaukutus
Lihaksikas Tyämiäs orhi valmiina siittämään
- Fbfb
Olen mies ja mulle kaikki käy miehet naiset..... kirjoitelkaa facebook
- paikkakuntalainen
Joko kaikki paikkakuntalaiset on käyty läpi vai? Uusia elättäjiä hakemassa?
- Tsinkkunainen
Tarkoititko minua? Tuskin kaikkia olen läpi käynyt...enkä etsi elättäjää,ihan itse rahani tienaan.Lapsiakaan ei ole niin en etsi heillekään uutta isää enkä elättäjää.
- Anonyymi
paikkakuntalainen kirjoitti:
Ei sitä kukaan huoli nurkilta ,nää yh. tiedetään ja aina joku tekosyy klempata mies,wdellinen oli pitempään jopa jonkin vuoden mut tais rahat loppua,tai löysi paremman horon
- Anonyymi
paikkakuntalainen kirjoitti:
Se joutu saalistaan jo tosi kaukana ja piilottaan kersat ja varmaan äidilleen,kuinka kauas aikot lähteä itään päin 150km ja enempi💯🚙
- Anonyymi
ei sinne pääse töihin heterot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399