Oikein on? Sellasia 40-45v vapaita miehiä. Löytääkö niitä muualta kuin baareist?
Missä niitä vapaita uusia autotehtaalaisia miehiä
13
800
Vastaukset
- Kunnarihomerun
Oletko nimimerkki itsiko?
- Tsinkkunainen
Itsiko? Siis mikä?
- Snikapoika
Anna sun fb
- Tsinkkunainen
Ei oo.
- Fbfb
Tsinkkunainen kirjoitti:
Ei oo.
Anna sit kun numero whatchap ihan mitä vaan
- Tsinkkunainen
Tuskin.Kelpuutan vain suomalaisen.
- Testopaukutus
Lihaksikas Tyämiäs orhi valmiina siittämään
- Fbfb
Olen mies ja mulle kaikki käy miehet naiset..... kirjoitelkaa facebook
- paikkakuntalainen
Joko kaikki paikkakuntalaiset on käyty läpi vai? Uusia elättäjiä hakemassa?
- Tsinkkunainen
Tarkoititko minua? Tuskin kaikkia olen läpi käynyt...enkä etsi elättäjää,ihan itse rahani tienaan.Lapsiakaan ei ole niin en etsi heillekään uutta isää enkä elättäjää.
- Anonyymi
paikkakuntalainen kirjoitti:
Ei sitä kukaan huoli nurkilta ,nää yh. tiedetään ja aina joku tekosyy klempata mies,wdellinen oli pitempään jopa jonkin vuoden mut tais rahat loppua,tai löysi paremman horon
- Anonyymi
paikkakuntalainen kirjoitti:
Se joutu saalistaan jo tosi kaukana ja piilottaan kersat ja varmaan äidilleen,kuinka kauas aikot lähteä itään päin 150km ja enempi💯🚙
- Anonyymi
ei sinne pääse töihin heterot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865