Hei! 😀
Olen rv 34+0 tällä hetkellä. Olen kärsinyt supistusherkästä kohdusta rv 15 saakka. Harjoitussupistukset alkoivat melkeinpä jo tuolloin. Osastolla olen ollut 4-5 kertaa viimeisen kahden kuukauden aikana. Syytä lääkärit eivät tiedä, ovat varuillaan kuitenkin ennenaikaisuuden vuoksi. Kaikki arvot, veri sekä tulehdusarvot normaalit. Raskaus kolmas, ensimmäinen päättyi keskenmenoon. Nyt minulla on jälleen, ties monennettako kertaa synnytyssupistuksia muistuttavia tuntemuksia jo kolmatta päivää, yöt nukun kuin tukki mutta aamulla melkein heti herättyäni supistukset alkaa. Vauva liikkuu normaalisti. Kohtu joko supistaa tai on tauotta kivikova. Kohdunsuulla eikä kaulalla mitään muutosta ollut tätä ennen. Olen tietysti eilen viimeksi ollut yhteydessä niin neuvolaan kuin osastollekin, meiltä vain matkaa sairaalaan 350 km. En haluaisi lähteä taas turhan takia. Onko kellään ollut samanlaista, kestämättömän tuskaista raskautta? Onko kotikonsteja näihin "polttoihin", kuumat kylvyt, runsas vedenjuonti, lepo ja lähestulkoon kaikki on kokeiltu? En kestä tätä enää kuutta viikkoa😂
Kiitos jos etukäteen vastauksista!
Kivuliaat supistukset
Kärsimätön
0
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan kisa (asialliset kommentit)
Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn6285524STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!
Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !1053587Martina kisan kärjessä
Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.2231901Martinan kootut selitykset ketju virallinen
Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.2601441- 1141385
Voitko mies vähän valaista
mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?1261342- 571072
Mara kisoissa ensiapuun
Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo129989Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä
😁 Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁26909