Kivuliaat supistukset

Kärsimätön

Hei! 😀
Olen rv 34+0 tällä hetkellä. Olen kärsinyt supistusherkästä kohdusta rv 15 saakka. Harjoitussupistukset alkoivat melkeinpä jo tuolloin. Osastolla olen ollut 4-5 kertaa viimeisen kahden kuukauden aikana. Syytä lääkärit eivät tiedä, ovat varuillaan kuitenkin ennenaikaisuuden vuoksi. Kaikki arvot, veri sekä tulehdusarvot normaalit. Raskaus kolmas, ensimmäinen päättyi keskenmenoon. Nyt minulla on jälleen, ties monennettako kertaa synnytyssupistuksia muistuttavia tuntemuksia jo kolmatta päivää, yöt nukun kuin tukki mutta aamulla melkein heti herättyäni supistukset alkaa. Vauva liikkuu normaalisti. Kohtu joko supistaa tai on tauotta kivikova. Kohdunsuulla eikä kaulalla mitään muutosta ollut tätä ennen. Olen tietysti eilen viimeksi ollut yhteydessä niin neuvolaan kuin osastollekin, meiltä vain matkaa sairaalaan 350 km. En haluaisi lähteä taas turhan takia. Onko kellään ollut samanlaista, kestämättömän tuskaista raskautta? Onko kotikonsteja näihin "polttoihin", kuumat kylvyt, runsas vedenjuonti, lepo ja lähestulkoon kaikki on kokeiltu? En kestä tätä enää kuutta viikkoa😂
Kiitos jos etukäteen vastauksista!

0

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
        Kotimaiset julkkisjuorut
        628
        5524
      2. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
        Kotimaiset julkkisjuorut
        105
        3587
      3. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        223
        1901
      4. Martinan kootut selitykset ketju virallinen

Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        260
        1441
      5. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
        Ikävä
        114
        1385
      6. Voitko mies vähän valaista

mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?
        Ikävä
        126
        1342
      7. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
        Ikävä
        57
        1072
      8. Mara kisoissa ensiapuun

Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo
        Kotimaiset julkkisjuorut
        129
        989
      9. Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä

😁 Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁
        Kotimaiset julkkisjuorut
        26
        909
      Aihe