Minkälaisia toimenpiteitä ja julkisia kannanottoja islamilaiset auktoriteetit ovat tehneet aatteensa pimeään puoleen kuuluvan, lasten sukuelinten silpomisen, lopettamiseksi?
Onko näyttöä aktiivisesta torjuntatyöstä?
Ovatko auktoriteetit myös osa ongelmaa, kuten Vatikaani ja pedofilia, ennen linjan muutosta?
Sukuelinten silpominen
3
371
Vastaukset
- Noinmuunmuassa
Noin muunmuassa islaminoppinut Muhammad Lufti Al-Sabbagh, Egyptin suurmufti professori Ali Goma, kuuluisa uskonnollinen luennoitsija Yussuf Al Qaradawi ja islamilainen ajattelija Muhammed Salim Al-Awwa ovat sitä vastaan ja ovat puhuneet siitä julkisesti, että se ei ole oikein, ja kirjoittaneet aiheesta kirjoja.
- Uskonpuhdistus
Kiitos. Satutko tietämään, mistä löytyisi organisaatiotason kannanottoja?
Eikö tyttöjen sukupuolielinten silpominen ole juuri se paras keino alistaa nainen!
Ympärileikkauksen idea on alistaa (Islam kirjaimellisesti tarkoittaa alistamista) nainen jo varhaislapsuudessa - miehensä tarpeiden tyydyttäjäksi - synnytyskoneeksi - vanhempiensa varallisuudeksi - aineelliseksi omaisuudeksi - elämään ilman minkäänlaista omaa tahtoa.... tai mahdollisuutta toteuttaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358