Minkälaisia toimenpiteitä ja julkisia kannanottoja islamilaiset auktoriteetit ovat tehneet aatteensa pimeään puoleen kuuluvan, lasten sukuelinten silpomisen, lopettamiseksi?
Onko näyttöä aktiivisesta torjuntatyöstä?
Ovatko auktoriteetit myös osa ongelmaa, kuten Vatikaani ja pedofilia, ennen linjan muutosta?
Sukuelinten silpominen
3
371
Vastaukset
- Noinmuunmuassa
Noin muunmuassa islaminoppinut Muhammad Lufti Al-Sabbagh, Egyptin suurmufti professori Ali Goma, kuuluisa uskonnollinen luennoitsija Yussuf Al Qaradawi ja islamilainen ajattelija Muhammed Salim Al-Awwa ovat sitä vastaan ja ovat puhuneet siitä julkisesti, että se ei ole oikein, ja kirjoittaneet aiheesta kirjoja.
- Uskonpuhdistus
Kiitos. Satutko tietämään, mistä löytyisi organisaatiotason kannanottoja?
Eikö tyttöjen sukupuolielinten silpominen ole juuri se paras keino alistaa nainen!
Ympärileikkauksen idea on alistaa (Islam kirjaimellisesti tarkoittaa alistamista) nainen jo varhaislapsuudessa - miehensä tarpeiden tyydyttäjäksi - synnytyskoneeksi - vanhempiensa varallisuudeksi - aineelliseksi omaisuudeksi - elämään ilman minkäänlaista omaa tahtoa.... tai mahdollisuutta toteuttaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222