…...kuin sauna, lätyt ja lasillinen viiniä Mikäs teille tuottaa tänään iloa ja myhäilevän hyvää mieltä.
Mikäs onkaan rentottavampaa
17
250
Vastaukset
siis rentouttavampaa :)
- lattyt-on-jopa-ruokaa
juu, paitoin myös lättyjä ihan ittelle, uuuuuuh ku ihanaa hunajan kaa,
nooh, oli myös lapsenlapsi niitä herkuttelemassa, lattyt-on-jopa-ruokaa kirjoitti:
juu, paitoin myös lättyjä ihan ittelle, uuuuuuh ku ihanaa hunajan kaa,
nooh, oli myös lapsenlapsi niitä herkuttelemassa,Juu lätyt on sitä ihania että niistä voi tehdä joko suolsta tai makeaa lisukkeiden mukaan, Meilä nyt vaan ihan lettuhilloa.
- mimmimum-..mi
Olin lenkillä ...katselin polskuttelevia lapsia...kotimatkalla ajattelin et ompa ihanaa herkutella mansikoilla kun kotiin pääsen....oi mikä pettymys...ei maistunut edes mansikoille..tuoksui melkein parfyymille...lättyjä tulee harvoin tehtyä pelkälle "itselle"....lasi viiniä kyllä maistuisi...
Toissailtana avasin viinipullon, join siitä noin puolet.
Nyt on kiintiö täynnä taas muutamaksi viikoksi.
Lämmitimme tänäänkin saunan, kaveri ottaa oluen, minä kivennäisvettä.
Jäätelöllä herkuteltiin kun ajoin pyörän kylille ja tultiin autolla takaisin mökille. Kolmetoista km menee helposti sähköpyörällä, akkukin riittää ihan hyvin.Minä rentoudun nyt muutaman päivän kaupunkiasunnossani mukavuuksien keskellä. Jätin mökin kukat, pensaat ja nurmikot odottamaan luvattuja sateita. Rantasaunakin on testattu jo useampaan kertaan ja mahtavaksi todettu. Uinutkin olen ja ammeessa rantahaapojen katveessa lillunut saunan löylyjen välissä. Olen tyytyväinen kuluneeseen toukokuuhun, kuntoni ja energiani on riittänyt mökin kesäkuntoon hämmentamiseen. Kohta juhannusta suunnittelemaan, mutta ensin huilaan. No, tuleva viikonloppu tosin kuluu töitten merkeissä, mutta ennen sitä ja jälkeen lepään.
Nautin juuri kulhollisen melonipaloja. Raukasee, kohta unimaan.- sellaistavaan
Ruohonleikkurin korjaus,tuli kuntoon.
- Monta.aihetta.iloon
Maalasin eilen illalla seinän ja aamulla totesin jäljen olevan hyvän. Oven karmit pitää vielä laittaa paikoilleen ja pari pidikettä. Muutaman päivän puuhasin puutarhassa, eilen vielä täydensin uudella ovikoristeella ja tänä aamuna totesin julkisivun olevan kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin, nyt eläkkeellä joutaa ja jaksaa. Äsken mutustelin pari ruisleikkeleleipää ja maitoa. Katson vielä Wallanderin, kyllä yksi murha pitää nähdä ennen nukkumaanmenoa.
Mullakin ollut jo monta vuotta suunnitteilla koristeellinen portti tuohon pensas-aidan väliin pihaantulo-aukkoon.
- staka
Hieno päivä, minkä kruunasi kilpajuoksu järveen lastenlasten kanssa. Lounaalla kävin lähiravintolassa - hinnat on ilmeisesti kilpailun vuoksi tipahtaneet kymppiin vähän joka paikassa. Hyvähyvä! Ei kauniina sunnuntaipäivänä viitsi alkaa kokkailemaan, en ainakaan minä.
Reippailin vielä illalla reilun puolentoista tunnin sauvalenkin. Suoraan sanoen en millään olisi enää viitsinyt, mutta kiva juttu kun lähdin kuitenkin... Sehän on niin että koskaan lenkiltä tultua ei kaduta että tuli lähdettyä!
Huomenna alkaa uusi viikko ja uudet jutskat. Kovasti sadetta toivon, muuten jopa marjasato on vaarassa.Täällä satoi aamulla pikkasen, ei kuitenkaan edes niin paljoa että olisi tie edes kastunut, tai koira :).
- auuuuu
Hyvä kirjoitustaito!
- Bengalitikku
Mikä onkaan rentouttavampaa kuin rikkinäinen herätyskello.
Totesin toissapäivänä, että useasti maakosketusta ottaneessa herätyskellossa on vain pikkuviisari, mikä likkuu. Siis tavallaan kello käy.
Se on singahdellut. Ei minulla ole mitään agressioita, että olisin kelloa rökittänyt. Mietin kovasti, missä isoviisari voisi olla. Pölypussissa ja palannut energiaksi.
Ei mitään, ostin kirpparilta 2 eurolla herätyskellon, mutta siinä ei toimi kuin sekunttiviisari. Vien värkin takaisin.
Eilen katsoin illalla ruotsalaista "Ennen kuolemaa". Se se vasta rentoutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972