olenkohu mä epänormaali?mä oon rakastanu isoja tissejä.mun kasvattiäidil ja naapurin rouvall.ex työkaveril on kaikil isot tissit.mä taijan olla vähän tissimiehiä.mä saan joskus seisokin kaupungil,kun näen isotissisen naisen,ja minä jo 62v
isottissit
19
3555
Vastaukset
- Nytolihauska
Joku pikkupoika kirjottanu unelmista
- isotissifani02al
Kyllä isot tissit parhaat on ja kun viel hoikahkos vartalossa. Itekki sellasiin käyn kuumana ja mahtavaa nussia väliin ja lastit niil.
- Busty
Kiinnostaisko nussia,on pitkään ollut haaveena päästä tissimiehen käsittelyyn...jonkun joka oikein imis ja puristelis tissit ja öljyäisi ne liukkaiksi,sit kyrpää väliin ja lastit tietty....??
- isotissifani02al
Kyllä kiinnostais. Mistä oot ja millanen? Laita txt viestii mulle ja edetään siitä sitten. Txt ensin . 044-9531821. Oo luotettava enkä häiriköi.
- Busty
Hki.Blondi 40v.Ois niin siistii tavata joku mies joka oikeesti on hulluna tisseihin ja sen näyttää...ois ihanaa kun niitä kouritaan ja pidetään hyvänä näykkimällä..ja tykkään saada kunnolla,voin ratsastaa et tissit heiluu ja tykkään kyllä saada takaapäin kunnolla...
- Busty
Kerro vielä mitä tekisit....oon jo ihan kuumana.
- Herrasmies24
Hieroisin sun isoja rintoja, suutelisin ja nuolisin niitä. Nuolisin sun kovettuneitä nännejä. Hieroisin oljyä niitten päälle ja panisin nitten väliin. Kääntäisin sut kontilleen sängylle ja panisin kovaa takaapäin samalla kun kietoisin kädet ympärillesi ja hieroisin sun tissejä. Lopuksi kova tissipano ja lastit rinnoillesi. Tykkäisitkö?
- Ukkomies58
Busty kirjoitti:
Hki.Blondi 40v.Ois niin siistii tavata joku mies joka oikeesti on hulluna tisseihin ja sen näyttää...ois ihanaa kun niitä kouritaan ja pidetään hyvänä näykkimällä..ja tykkään saada kunnolla,voin ratsastaa et tissit heiluu ja tykkään kyllä saada takaapäin kunnolla...
Huh minäkin vanhamies haluisin innolla hoidella poveas, onnaisko millään ehdoilla?
- Busty
Herrasmies24 kirjoitti:
Hieroisin sun isoja rintoja, suutelisin ja nuolisin niitä. Nuolisin sun kovettuneitä nännejä. Hieroisin oljyä niitten päälle ja panisin nitten väliin. Kääntäisin sut kontilleen sängylle ja panisin kovaa takaapäin samalla kun kietoisin kädet ympärillesi ja hieroisin sun tissejä. Lopuksi kova tissipano ja lastit rinnoillesi. Tykkäisitkö?
Kyllä tykkäisin kovasti.
- Busty
Ukkomies58 kirjoitti:
Huh minäkin vanhamies haluisin innolla hoidella poveas, onnaisko millään ehdoilla?
Onnistuu varmaankin.
- Herrasmies24
Busty kirjoitti:
Kyllä tykkäisin kovasti.
Voih kunpä pääsisi hyväilemään sua ja sun isoja tissejä
- Busty
Ukkomies58 kirjoitti:
Laita viestiä [email protected] niin sovitaan!
- Ukkomies58
Laitoin sinulle postia.....
Busty kirjoitti:
Laita viestiä [email protected] niin sovitaan!
Laitoin sulle viestiä. Olisi taivaallista päästä hyväilemään sun tissejä ja panemaan niitten väliin ja suakin.
- Tissimies
Kyllä määkin aina isoja tissejä kattelen. Olet ihan normaali! Jotkut tykkää pienistä tisseistä ja jotkut isoista... Ois kyllä kiva päästä hieromaan semmosia lollo tissejä! 😊
- ToinenBusty
Kertokaa nyt hyvät herrat mistä tissimiehen tunnistaa! Toiveeni olisi sellaiseen törmätä ja hurmata mutta aina ovat paljastuneet peppumiehiksi. Tahtoisin tavata miehen jolle tissit olisi pääasia. Joka kiihottuisi niistä, jaksaisi kosketella, suudella, varovasti näykkiä.
- ToinenBusty
Puhelinta en halua käyttää, en ole niin pro seuranhakija että olisin prepaidin hankkinut. Ja jos mukavan miehen nimimerkissä on syntymävuosi olet liian nuori makuuni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116