Neidille iltaa

Naiselle hyvää iltaa! :)
Olisin halauksen tarpessa!

31

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin-Sinulle

      \-o-/, tai (--o--). Kelpaako ;)?

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..
      Et sitä multa saa....sulla niitä muita..
      Pyydä niilt..
      Sitäpaitsi mä viihdytin sua aamupäiväl...
      Riittää...
      Nii ja käskit keksii ..se oli joku hieno sano..
      Suomekx jotain kekseliämpää...
      Ehkä muut on mua parempii...
      Siit vaan ...tsau..☀🌸❤🍀

      • Ootko ottanut nokkiisi?
        Vai tahallaanko yrität ärsyttää?
        Oot kuitenkin aivan lääpällään muhun.


      • Taidat-olla

        Pikkukukkaelluhallo mustis kuokasta? Miksi, virtuaalihenkilöstä, vai tunnetko liven perusteella?


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka ..
        Miks oisin...mut ykx on ihan tur off...
        Tyhmätyhmätyhmätyhmä...
        Nääkx kuinka kilti oon...sanon vaan tyhmä...
        Eikx sun muut naiset oo antanut....
        Voi surku....voivoi...
        Lämpimäl kelil vaan lämmintä kättä...
        Ei paljon lohduta....
        Tsau ..beibi...❤🍀


      • Miksivastaat
        Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Kuokka ..
        Miks oisin...mut ykx on ihan tur off...
        Tyhmätyhmätyhmätyhmä...
        Nääkx kuinka kilti oon...sanon vaan tyhmä...
        Eikx sun muut naiset oo antanut....
        Voi surku....voivoi...
        Lämpimäl kelil vaan lämmintä kättä...
        Ei paljon lohduta....
        Tsau ..beibi...❤🍀

        itsellesi? Oletko sinä kuokka?


      • Pikkukukkaelluhallo

        En todellakaan....
        Kuokka on kuokka..
        Mä oon Ellu...🌸🍀☀


      • taivasvarjele

        Ellu viihdyttää, kuokkaa kiihdyttää ☀


      • Pikkukukkaelluhallo

        Just...
        Siihen Kuokka..pyrkii...
        Sit sil on hauskaa....🌸


      • Niinkö
        Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Just...
        Siihen Kuokka..pyrkii...
        Sit sil on hauskaa....🌸

        Mutta kun vaikuttaa että sinä Pikkukukkaelluhallo olet heti kuokan aloituksiin rynnimässä vastaamaan.
        Mulle ihan sama kuka kenellekkin vastaa, kommentoi, tai tyrkyttää itseään, mutta olet kyllä haka tyrkyttämään itseäsi kuokalle.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Ja sä oot ilkee....
        Ei mun tartte tyrkyttää..
        Mähän vaan juttelen Kuokan kanssa....☀🍀🌸


      • Sivustaseurjamoikannut
        Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Ja sä oot ilkee....
        Ei mun tartte tyrkyttää..
        Mähän vaan juttelen Kuokan kanssa....☀🍀🌸

        Tuo on täyttä tuubaa väittää, kun vähänkin joku laittaa enemmän viestiä tai kuokka muistuttaa ettei ole sinulle, niin alat kiukuttelemaan tai lirkuttelemaan ja puhumaan muodoistasi sekä siitä kuinka häntä ajattelet!


      • Pikkukukkaelluhallo

        Mikset kehu itseäsi...
        Sana vapaa...
        Mut myös minulla...
        Sitäpaitsi et ymmärrä huumoriani yhtään...mä vaan vähän leikin pidän hauskaa...
        Kuokka myöskin....
        Ei elämä ole niin vakavaa...
        No voihan siin sivus...Kuokka vaikuttaa ...aamu ja ilta toivotuksineen kivalta...
        Huumoria elämääsi nainen....
        Muista nauraa itsellesi...👍☀🍀🌸


      • Sivustaseurjamoikannut
        Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Mikset kehu itseäsi...
        Sana vapaa...
        Mut myös minulla...
        Sitäpaitsi et ymmärrä huumoriani yhtään...mä vaan vähän leikin pidän hauskaa...
        Kuokka myöskin....
        Ei elämä ole niin vakavaa...
        No voihan siin sivus...Kuokka vaikuttaa ...aamu ja ilta toivotuksineen kivalta...
        Huumoria elämääsi nainen....
        Muista nauraa itsellesi...👍☀🍀🌸

        Tiedätkö miltä tuntuu kun on huono itsetunto ja pelko siitä ettei ole riittävä? Silloin sitä jää sivusta katsomaan kuinka käy vaikka kuinka tuntuisi pahalta. No nyt tuli kauniiseen aloitukseen ryppy.


    • Peräkontti

      Halaus kontin perältä

    • Puunhaalaaja

      Halaa puuta, siinä on sama voima.

      • puunhalaaja

        Puut on ihania.Metsä tuo lohtua.
        Levollista iltaa ja lähestyvää yötä.


    • aitoriitta

      Iltaa hyvä mies. Täällä taas. Ylioppilasjuhlat on juhlittu ja arki taas alkaa. Oli mukava viikonloppu. Paljon puuhaa. Mitä sinä teit viikonloppuna. Pärjäsit hyvin ilman minua ja minäkin pärjäsin hyvin. Se on hyvä. Tulin muuten kotikaupunkisi ohi illalla ja mietin, missä siellä asut. Hetken ajattelin etsiä osoitteen ja tulla kolkuttamaan ovelle. Olisitko tarjonnut kahvit. Palaillaan taas.

    • sydän

      👋 Mukavaa iltaa ja 🍀😴

      • Kiitos ja öitä!


    • aitoriitta

      Halaus täältä tietenkin😄

    • tsemppiisinne

      Kyllä sitä itsekin joskus kaipaa todella halausta ja kaikkea siltä väliltä mutta on ollut pakko tyytyä siihen mitä ei ole. Uskon että täällä on paljonkin sellaisia ihmisiä jotka kaipaavat edes sitä halia. Toivottavasti saat joltain halin tai ainakin siltä jota kaipaat,itse en tiedä tulenko enää keltään saamaan mitään tai saanko kellekään antaa mitään. Näin aika varmana etten koska kuka nyt tälläistä jaksaa kattella tai kuunnella.

      • ykspienipunkotus

        Halaus sulle. Kyllä sä saat. Kaikkea kaunista ja hyvää jossain muodossa, olen siitä varma.


    • nnnnainennnnn

      Tässä halaus, ole hyvä.

    • Hyvää yötä Neidille! :)

      • erikoistaon

        Sinä se jaksat hakea huomiota joltain neidiltä.Onko edes olemassa sellaista?


    • josvainmahdollista

      Kauniita unia. Niin ja se halaus, sen tahdon livenä..

    • aitoriitta

      Saat halauksen milloin vain. Voi kunpa me jo nähtäisiin. Se olisi niin mukavaa. Minulla on nyt selkeä käsitys meidän suhteesta ja sitä suuremmalla syyllä haluaisin nähdä. Mitä minun pitäisi tehdä, jotta nähtäisiin?

      • aitoriitta

        Hyvää yötä. Kauniita unia.


    • väsynytt

      Murulle öitä.

    • haaveillutkin

      Olisi se mukavaa halata, ensimmäisen kerran, siitä se alkaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe