Onko Alicanten lentokentältä muita mahdollisuuksia päästä hotelleille kuin taksi?
Lentokentältä hotelliin
1
313
Vastaukset
- YölennotHankalat
Riippuu siitä, mihin olet menossa.
Torreviejan keskustan linja-autoasemalle viimeinen lentokenttäbussi lähtee klo 22:00 Espanjan aikaa. Noustava lentokentän matkatavaroiden noutopisteiltä tasolle 2 hissillä. Bussipysäkki on ulkona 2. kerroksen Burger-paikan ja kahvion kohdalla, ulos hiukan lasiovesta vasemmalle. Hinta 7,30 e.
Torreviejaan taksi ottaa 55-70 e. Kimppataksi voi olla hyvä, jos ei mahdollisuutta auton vuokraukseen.
Finnairin yölento saapuu Alicanteen n. klo 01:10. Pienehköltä kentältä matkatavarat hoituvat noin klo 01:45-2:00 mennessä.
Ensimmäinen lentokenttäbussi lähtee muistaakseni klo 7 aamulla. Sen voi tarkistaa netistä.
Lentokenttä on hiljainen klo 23 jälkeen. Kahvio on auki koko yön yli ja myös lentokentän omaa henkilökuntaa jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171058124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2242188Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232013Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11427Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491134- 721130
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999- 175991
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77949