Aluks vaikka tuo piisi soimmaan : D)). https://www.youtube.com/watch?v=dtniVZkD_Ik. Mites muuten teill?
Nonnii nyt kesälomalle
230
5679
Vastaukset
- nytpolkupyörällä
Lomalla ollaan. Moposta tuli mieleen kun joskus teini-ikäisenä kokeilin maalla mopolla ajamista, mutta ei ollut mun juttuni se. Autoa ajoin aika kauan, kun tarvitsin sitä jossain vaiheessa työssänikin.
- Lomalaisenkesä
Mikäs siinä, kun mopoilu tempassunna mukkaan? Mullakkii o pihan "koristteena" käyräsarvinen Nopsa, iälttää varmmaa 30 vuotias : D.
- KirjoitanNyt
Just tulin kurkkimaan, vaikken saisi ennää kirijotta..nii kertaa!!
Siis niin ylituttu kappale..arvaa kuin monta kertaa vekjeni, jpka kaimasi, soitti tuota kipaletta, kun olin nuori. Osaan sen vieläkin ulkoa huoh hah hah hah..
Hyvvää kesälommaa ystäväin ja nauti!- Lomalaisenkesä
Ensin meinasin tämän laittoo : D, mutt, Aina kuule kerta kiellon piälle tekköö kuttaa ; D.https://www.youtube.com/watch?v=o-g42KH-gHY
- lankkujapitkin
Lomalaisenkesä kirjoitti:
Ensin meinasin tämän laittoo : D, mutt, Aina kuule kerta kiellon piälle tekköö kuttaa ; D.https://www.youtube.com/watch?v=o-g42KH-gHY
Siinä näyttää olevan todellinen kesäkatu. Lumen alta ei näe missä tuollainen tie kulkee.
- Lomalaisenkesä
lankkujapitkin kirjoitti:
Siinä näyttää olevan todellinen kesäkatu. Lumen alta ei näe missä tuollainen tie kulkee.
Eihän niitä ennen nähtykkää ja kukkaa ei kironnu teihen huonnoutta : D.
- KirjoitanNyt
Hah hah. Hyvää yötä! Tekkee, kuttaa tekkeeeee.....sulla ihana mopo siellä, nam!
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Hah hah. Hyvää yötä! Tekkee, kuttaa tekkeeeee.....sulla ihana mopo siellä, nam!
Käyräsarviko se houkuttaa, se o polokupyörä, jäi sanomati ; D)).
- KirjoitanNyt
Käyräsarviko se houkuttaa, se o polokupyörä, jäi sanomati ; D)).
Hah hah, näytä näytä etana sarves, onko huomenna pouta..
Sukukokkous ärsyttää. Vuokranneet jonku himskati lukaali ja ruokana keitto, leipä, kiisseli ja koko 6 tunnin hupi maksaa 37e per lurjus.
Mää sannoi, että sit seuraava kerta vuokrattaa yks kaupungi iso hirsirakennus mere rannalta, maksaa 100e vrk. Saunat ja kaikki, iso keittiöki ja ihte tehhää ruoka yms.
Tarjolla lohikeitto, rieska ja graaviloho, onko niikkä takahuoneessa oma lohe kasvatus allas :D
Mää oo nii tottunyulaskee tuota ruua menekkiä , enkä juuri syö ulukona, nii hirvittää hinta!
Jos vähäkkää perhettä, tullee kallis keitto, ku yli 30e nahajus.
No siinäpähä pitäkööt, mutta sannoi, et ens kerralla sitte se kaupungi mökki, joka maksaa 100e vrk merenrannalla.200 neliön tila plus kaks saunaa, uimaranta, iso keittiö. Nyyttäri periaattella. Mut ku halluuvat valamiille. Paska, minä lähe mihinkää kultatuollii keskellä kessää ravintola uumeniin keittua syömmää 40e hinttaa.
Noh, voi olla että lepy tästä hah hah..
Mitäs sinne ? Jaa vai ei se kippura ollukkaa mopo. Muistakkos sellasta kappaletta, ku moottoripyörä o moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä? - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Hah hah, näytä näytä etana sarves, onko huomenna pouta..
Sukukokkous ärsyttää. Vuokranneet jonku himskati lukaali ja ruokana keitto, leipä, kiisseli ja koko 6 tunnin hupi maksaa 37e per lurjus.
Mää sannoi, että sit seuraava kerta vuokrattaa yks kaupungi iso hirsirakennus mere rannalta, maksaa 100e vrk. Saunat ja kaikki, iso keittiöki ja ihte tehhää ruoka yms.
Tarjolla lohikeitto, rieska ja graaviloho, onko niikkä takahuoneessa oma lohe kasvatus allas :D
Mää oo nii tottunyulaskee tuota ruua menekkiä , enkä juuri syö ulukona, nii hirvittää hinta!
Jos vähäkkää perhettä, tullee kallis keitto, ku yli 30e nahajus.
No siinäpähä pitäkööt, mutta sannoi, et ens kerralla sitte se kaupungi mökki, joka maksaa 100e vrk merenrannalla.200 neliön tila plus kaks saunaa, uimaranta, iso keittiö. Nyyttäri periaattella. Mut ku halluuvat valamiille. Paska, minä lähe mihinkää kultatuollii keskellä kessää ravintola uumeniin keittua syömmää 40e hinttaa.
Noh, voi olla että lepy tästä hah hah..
Mitäs sinne ? Jaa vai ei se kippura ollukkaa mopo. Muistakkos sellasta kappaletta, ku moottoripyörä o moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä?Ai tämäkö ; D.https://www.youtube.com/watch?v=Ww8WD31dVYA. Halapaha tuo meitin reissu ois mennynnä virroon tai mennee ja hinta pikkusen alle 400 eerroo : D)). Kyllä on tännää tuullunna itikat suanna kyyttii. Hh hih nyt se jatkokertomus alako lokissa : D.
- KirjoitanNyt
Ai tämäkö ; D.https://www.youtube.com/watch?v=Ww8WD31dVYA. Halapaha tuo meitin reissu ois mennynnä virroon tai mennee ja hinta pikkusen alle 400 eerroo : D)). Kyllä on tännää tuullunna itikat suanna kyyttii. Hh hih nyt se jatkokertomus alako lokissa : D.
Taisit panna ihtelles mieluisamma version. Täällä piha, suu, silimät täynnä hiekkaa, kun naapurin pottupellot pöllyää. Joo, mutta
Virroo 😨 Ei sais minuakkaa. Minä jaksa missää keikistellä hienoissa paikoissa, huoh.
Juu, se maksas 6,2 e/h tuolla ravintelissa. 400e.lla viettä samassa paikassa n. 68 h ja saat 11 lohikeittoannosta. Phuuuhhh......
Nytkö se alako? Voi jösses, ku tekis mieli käyä lukemassa. Kesärommaani 😊
Ilimota mullekki, tulleeko palijo lukijoita? Jänskättää... - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Taisit panna ihtelles mieluisamma version. Täällä piha, suu, silimät täynnä hiekkaa, kun naapurin pottupellot pöllyää. Joo, mutta
Virroo 😨 Ei sais minuakkaa. Minä jaksa missää keikistellä hienoissa paikoissa, huoh.
Juu, se maksas 6,2 e/h tuolla ravintelissa. 400e.lla viettä samassa paikassa n. 68 h ja saat 11 lohikeittoannosta. Phuuuhhh......
Nytkö se alako? Voi jösses, ku tekis mieli käyä lukemassa. Kesärommaani 😊
Ilimota mullekki, tulleeko palijo lukijoita? Jänskättää...Mitenkä nii, eikös tuo ou naisten näkökulumast? ; D. Käyhä lukasemassa, pikku hiljjoo siirrän sinne juttuu ja lissäilen lissee. Ei kovin paljjoo et jokkainen jakssaa raskasta luettavvoo lukkee : D)). Laitoin kyllä sukulaisille varoituksen johannossa, ettei kannata välttämättä lukkee : D.
- KirjoitanNyt
Mitenkä nii, eikös tuo ou naisten näkökulumast? ; D. Käyhä lukasemassa, pikku hiljjoo siirrän sinne juttuu ja lissäilen lissee. Ei kovin paljjoo et jokkainen jakssaa raskasta luettavvoo lukkee : D)). Laitoin kyllä sukulaisille varoituksen johannossa, ettei kannata välttämättä lukkee : D.
Nii, mistäs minä tiijä niistä mieste näkökulumista, ku naise silimillä kahtele, mut kipale o miehille tehty, naise näkökulumasta totta..
Vai raskasta ja raakaa, kerroit joskus aikaisemmi...ei voi ku arvuutella, mitä se tarkoittaa. Joutuukos siellä iha pelekäämmää niinku omasta puolesttani? Ku oo sisko.
Hyvvää yötä ja tuulista lomapäivää, kohta henki kule tässä pölyssä. Ne sitte helteet lopahti, ku lomalle jäit :D Pikku jäynnää yläkerra Herralta.
Nii, varmaa tuo sukulaisille annettu varoitus oli heille ku kutsu kjeh kjeh.... - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Nii, mistäs minä tiijä niistä mieste näkökulumista, ku naise silimillä kahtele, mut kipale o miehille tehty, naise näkökulumasta totta..
Vai raskasta ja raakaa, kerroit joskus aikaisemmi...ei voi ku arvuutella, mitä se tarkoittaa. Joutuukos siellä iha pelekäämmää niinku omasta puolesttani? Ku oo sisko.
Hyvvää yötä ja tuulista lomapäivää, kohta henki kule tässä pölyssä. Ne sitte helteet lopahti, ku lomalle jäit :D Pikku jäynnää yläkerra Herralta.
Nii, varmaa tuo sukulaisille annettu varoitus oli heille ku kutsu kjeh kjeh....Ei se kyllä välttämäti kuhtu ollu : O. Hyvät työilimat ku ei satas. Käytä siekkii Nasonex ja ei tuhise : D. Ai nii tännää ryyppeen, ostin yhen täysinkuivan siiterin : D. Mitennii öit, vastaha ilta o nuor?
- KirjoitanNyt
Ei se kyllä välttämäti kuhtu ollu : O. Hyvät työilimat ku ei satas. Käytä siekkii Nasonex ja ei tuhise : D. Ai nii tännää ryyppeen, ostin yhen täysinkuivan siiterin : D. Mitennii öit, vastaha ilta o nuor?
Etkä ostanu, iha tosi 😀 Jäiskö seuraammaa, mite sinnuu vaikuttaa..tiijä vaikka se etanaki vilahtas profiilissa pija hmmmm..😁Nyt pesulle.
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Etkä ostanu, iha tosi 😀 Jäiskö seuraammaa, mite sinnuu vaikuttaa..tiijä vaikka se etanaki vilahtas profiilissa pija hmmmm..😁Nyt pesulle.
Käyhhä saunassa ja sit takas : D)).
- KirjoitanNyt
Käyhhä saunassa ja sit takas : D)).
olipa kuuma sauna huh, iha o kypsäksi paistunu Tunti per kilo, eiks se nii oo ?
No, sammuko SE jo? - KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
olipa kuuma sauna huh, iha o kypsäksi paistunu Tunti per kilo, eiks se nii oo ?
No, sammuko SE jo?Sammunut on. Nuku ihtes seleväksi. Öitä! Ei muute, mut se etana, ei näy 😟
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Sammunut on. Nuku ihtes seleväksi. Öitä! Ei muute, mut se etana, ei näy 😟
Joo hikkkk, röyh. En kyllä seurraavan kerran ota tuot ekstra try appellii. Nii kuivvoo, ettei juotua sua. Kahtelin tuos tuon uuvven tuntemattoman, hylsyjä sai kerräillä, mutta en oikkein tykännynnä. Parempi se entinen. Jotennii tuo nykynen on romantisoitu, huomovvaa ettei ihmisil ou ennee sota muistissa. Siiterpullokkii riitti kolomeks tunttii, minkä lehvakkii kesti.Vai on siellä hittaasti kypsytettyy lihhoo? Höh mitä tötterön käyttöö 18.
- KirjoitanNyt
Tillaa tötterö kahella pallolla...
Mitähän sitä, joko loma alkaa tylsistyttämmää?
En tiijä, tarviiko nuita sotaleffoja ees tehä?
Täällä käynyt vieraita, broilerin koipea haukattu ja karkkiakin syöty. Mites blogissa, onko käynyt jännärin lukijoita? Oon malttamaton, miten se alkaa
vetämään.
Mitä se tuo kuiva siideri tarkoittaa? En tiijä mitä tuo kuiva o.
Minä oo nähäny lapsesta asti nii palijo päihteiden käytön aiheuttammaa harmia, että en tykkää niistä
Oo nähäny vierestä lapsen hyväksikäyttöä, ei minun psrheessä, vaan kaverin.toisessa perheessä isäällä meni pullo rikki ja luutulla imi viinat ja puristi ne kädet veressä lassii.
Yhe kaveri isä ja äiti, joilla palijo oli,ruukas juhulia joja viikoloppu ja ussei lapset tuki äitiä seinää vaste et saavat riisuttua ja sänkyy.
Oo nöhäny, ku koiraa potkittaa ja pahhoipiellää, humalaine ukko. Hevosta nyrkillä hakataan päähän ja juotetaan väkisi viinaa. Meillä kotona oli sijoitettuna 2 lasta aikuisikkää saakka, ku lapset otettii perheestä pois, ku kumpiki vanhemmista ryyppäs ja pahhoipitelivät lapsijaa, pakkasella yövaatteiila mehässä piilottelivat.
yms yms vaikka ja mitä lapsena seurasin joka vahvisti sitä käsitystä, ette ihte
ala tuoho hommaa. Nykyääki kavaha, jos jpku oikkei kirroillee, pelekkää nii että sisus vapissee, vaikka omat vanahemmat olivat rauhallisia, hyviä minulle . Jotenki jäänny alitajunttaa semmone, että kova sadattelu jäläkkee kohta rysähtää vaikkei nii tapahtuskkaa. - KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
Täällä käynyt vieraita, broilerin koipea haukattu ja karkkiakin syöty. Mites blogissa, onko käynyt jännärin lukijoita? Oon malttamaton, miten se alkaa
vetämään.
Minä oo nähäny lapsesta asti nii palijo päihteiden käytön aiheuttammaa harmia, että en tykkää niistä
Oo nähäny vierestä lapsen hyväksikäyttöä, ei minun psrheessä, vaan kaverin.toisessa perheessä isäällä meni pullo rikki ja luutulla imi viinat ja puristi ne kädet veressä lassii.
Yhe kaveri isä ja äiti, joilla palijo oli,ruukas juhulia joja viikoloppu ja ussei lapset tuki äitiä seinää vaste et saavat riisuttua ja sänkyy.
Oo nöhäny, ku koiraa potkittaa ja pahhoipiellää, humalaine ukko. Hevosta nyrkillä hakataan päähän ja juotetaan väkisi viinaa. Meillä kotona oli sijoitettuna 2 lasta aikuisikkää saakka, ku lapset otettii perheestä pois, ku kumpiki vanhemmista ryyppäs ja pahhoipitelivät lapsijaa, pakkasella yövaatteiila mehässä piilottelivat.
ala tuoho hommaa. Nykyääki kavaha, jos jpku oikkei kirroillee, pelekkää nii että sisus vapissee, vaikka omat vanahemmat olivat rauhallisia, hyviä minulle . Jotenki jäänny alitajunttaa semmone, että kova sadattelu jäläkkee kohta rysähtää vaikkei nii tapahtuskkaa.Tulipa virheitä taas :D yks tyttö käytti huumeita, yritti meillä itsemurhaa, aukas ranteet. Yks nuori oli ollut tappelussa, puukolla oli vedetty pohje auki, istu meijä kiimkutuollii ja minä heräti äiti appuu...yks mies veti kun sivusta lapsena seurasi ommaa tyttöää humalassa pitki lattiaa tukasta, nii että nahka lähti. Ja niitä helinöitä, kun lasi särkyy...vieläkin kuulen ne korvissa.
Sillai erikoista, että oo lapsena nähäny tuollaista, ku kotonani vanhemmat eivät olleet tuollaisia.
Olin 8 kun mies, aineissa, rauskas kaverini 11v. En tajunnu mitään, edes apua hakea, en edes tajunnu mitä tapahtuu, helevetin paskiai en! Pitäs pallit hakata tohjoksi. Ja oli yhe kaveri isä. Useampi lapsi hänellä. Sori tämä aihe, muttei ihime, ettei minä tai minun sisarukseni juoda! - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
vetämään.
ala tuoho hommaa. Nykyääki kavaha, jos jpku oikkei kirroillee, pelekkää nii että sisus vapissee, vaikka omat vanahemmat olivat rauhallisia, hyviä minulle . Jotenki jäänny alitajunttaa semmone, että kova sadattelu jäläkkee kohta rysähtää vaikkei nii tapahtuskkaa.Jo, mittää pystytekemmään. Vettä tullunna par päivvee. Varmmaa kuiva tarkottaa kitkerröö ja sokeritonta. Tuommostahan se viina tiettää vai anttaako syyn tehä? No ei itelläkkää mittää kotona ihmeemppii ou ollunna. Joskus ehkä hakattu muualla, ku en tupakoimmaan ruenna. Eipä tuolla lukijoita hirvveesti ou, pikkusen piilossa sillee salakavalasti. Kyllä sen sieltä löyttää, muttei ilimottele, jos jatkan juttuu : D. Hauskkaa, tännää ku siirtelin juttuu sinne ni kirjottelin siihen viell uutta juttuu kolomin kertasesti. Elikkä juttu näyttää kirjottavan ihtijjään siel : D)).
- KirjoitanNyt
Jo, mittää pystytekemmään. Vettä tullunna par päivvee. Varmmaa kuiva tarkottaa kitkerröö ja sokeritonta. Tuommostahan se viina tiettää vai anttaako syyn tehä? No ei itelläkkää mittää kotona ihmeemppii ou ollunna. Joskus ehkä hakattu muualla, ku en tupakoimmaan ruenna. Eipä tuolla lukijoita hirvveesti ou, pikkusen piilossa sillee salakavalasti. Kyllä sen sieltä löyttää, muttei ilimottele, jos jatkan juttuu : D. Hauskkaa, tännää ku siirtelin juttuu sinne ni kirjottelin siihen viell uutta juttuu kolomin kertasesti. Elikkä juttu näyttää kirjottavan ihtijjään siel : D)).
Ai, siellä on satanut, täällä ei. Hyvi kuivvaa, vaikka sadetutka väittää muuta. Kiva, kun syntyy juttua, uuttakin blogiisi!
Joo, varmmaa piilossa lukijoita isompiki joukko..
Oon minähi nuorena kokkeilu juua, tulin niin lirkuksi, että hävettää, ei minun juttu...
Ihime juttu, aamulla vielä kaltasirkkupariskunta lensi edestakas pöntölle, ruokki poikassijaa. Nyt varpus pariskunta sammassa pöntössä lentää eestakas, mitä ihimettä tapahtunu? - KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ai, siellä on satanut, täällä ei. Hyvi kuivvaa, vaikka sadetutka väittää muuta. Kiva, kun syntyy juttua, uuttakin blogiisi!
Joo, varmmaa piilossa lukijoita isompiki joukko..
Oon minähi nuorena kokkeilu juua, tulin niin lirkuksi, että hävettää, ei minun juttu...
Ihime juttu, aamulla vielä kaltasirkkupariskunta lensi edestakas pöntölle, ruokki poikassijaa. Nyt varpus pariskunta sammassa pöntössä lentää eestakas, mitä ihimettä tapahtunu?Ei keltasirkku, vaan sinitiaiset. Tuli häiriö ajatukseen, kun tässä samalla lärrää kuvia linnuista :D
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ei keltasirkku, vaan sinitiaiset. Tuli häiriö ajatukseen, kun tässä samalla lärrää kuvia linnuista :D
Tännää ei satanna ja lämmintäkkii 9 astetta : D. Saimpahan tännään halottuu, viimo syksyna sahatut halot ja tehtäväks meinatut. Noh, parempi myöhhää ku ei millonkkaa. Seurraavaks viimo syksynä tehtäväs meinattujen polttopuihen kimppuun. Huomenna varmmaa vappaa päivä, yllätys yllätys vettä kait sattaa : D. Varmmaa siun peto(kisu) käynnä syömäs ne sirkuttelijat?
- KirjoitanNyt
Tännää ei satanna ja lämmintäkkii 9 astetta : D. Saimpahan tännään halottuu, viimo syksyna sahatut halot ja tehtäväks meinatut. Noh, parempi myöhhää ku ei millonkkaa. Seurraavaks viimo syksynä tehtäväs meinattujen polttopuihen kimppuun. Huomenna varmmaa vappaa päivä, yllätys yllätys vettä kait sattaa : D. Varmmaa siun peto(kisu) käynnä syömäs ne sirkuttelijat?
No oikei hyvä!! Tärkijä juttu nuo puuhommat.
Mieti, oisko kyssessä pöntökaappaus, lui että varpusetki harrastaa sitä. Poikaset sirkuttaa pöntössä, pakko olla sinitiasten poikaset ja varpuspariskunta pörrää koko aja siellä, mutteivät ruokaa vie toiste poikasille.. Ilmeisesti tekevät pessää poikaste päälle, kuolevat sinne . Niihä se kirjosieppoki tekkee.
Tuu tänne hommii, ei saja :D
Sinulla sitte huomenna kirijankirijotuspäivä. - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
No oikei hyvä!! Tärkijä juttu nuo puuhommat.
Mieti, oisko kyssessä pöntökaappaus, lui että varpusetki harrastaa sitä. Poikaset sirkuttaa pöntössä, pakko olla sinitiasten poikaset ja varpuspariskunta pörrää koko aja siellä, mutteivät ruokaa vie toiste poikasille.. Ilmeisesti tekevät pessää poikaste päälle, kuolevat sinne . Niihä se kirjosieppoki tekkee.
Tuu tänne hommii, ei saja :D
Sinulla sitte huomenna kirijankirijotuspäivä.Yritänhän mie kirjottoo muutennii joka päivä : D. Mittes hommoo ois?
- KirjoitanNyt
Yritänhän mie kirjottoo muutennii joka päivä : D. Mittes hommoo ois?
Ei se väkisi onnistu, mutta eihä sitä tiijä koskaa, millä hetkellä pulppuuaa.
Olisha tuota hommia, niinku esim. meikäläisse lenkitystä, että kunto paranis, hat
Rtijoie hieronttaa, kylillä kuskaamista. kaikkee olis semmosta.. - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ei se väkisi onnistu, mutta eihä sitä tiijä koskaa, millä hetkellä pulppuuaa.
Olisha tuota hommia, niinku esim. meikäläisse lenkitystä, että kunto paranis, hat
Rtijoie hieronttaa, kylillä kuskaamista. kaikkee olis semmosta..Onneks ei ou liekitystä, lenkitys vuan ; D. Nythän sitä yyperinnii vois perusttoo, ei taksit ois nii mustikssii. Eikös siell lähempänä niskan hierojjii ou. Hommoo siekkii tuo Tenssi : D)).
- KirjoitanNyt
Onneks ei ou liekitystä, lenkitys vuan ; D. Nythän sitä yyperinnii vois perusttoo, ei taksit ois nii mustikssii. Eikös siell lähempänä niskan hierojjii ou. Hommoo siekkii tuo Tenssi : D)).
No, ois täällä muitahi hommia, jos ne kiinnostas enemmä. Maalaamista ja pikku remonttia, kukkie istuttamista ja sen semmosta pientä mukavaa ja vaikka sukutappamissee voisit kaveriksi....että semmosta ajatteli, pientä, jos kelepaa.
- KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
No, ois täällä muitahi hommia, jos ne kiinnostas enemmä. Maalaamista ja pikku remonttia, kukkie istuttamista ja sen semmosta pientä mukavaa ja vaikka sukutappamissee voisit kaveriksi....että semmosta ajatteli, pientä, jos kelepaa.
Ainnii, tuo taksi.Siittähä oli jottai juttua joku aika sitte mediassa, mutten muista, mitä asia koski. Boikotoivat jottai.. Mitä tarkoitat, ajattelit, etteivät olis mustasukkaisia.
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ainnii, tuo taksi.Siittähä oli jottai juttua joku aika sitte mediassa, mutten muista, mitä asia koski. Boikotoivat jottai.. Mitä tarkoitat, ajattelit, etteivät olis mustasukkaisia.
No joo. Tiäll päin ainakkii aikoinnaa. Kahtelivat pitkkää taksit ja marinnoo kuulu, jos nuapurin mummoloille kyyttii anto kaupoille. Jospa tuommonen murmatus nyt loppus? Hih hih no tervveiset voisit sannoo sukulaisille : D.Taittaa tulla kiirreinen kesä mulla : D.
- KirjoitanNyt
No joo. Tiäll päin ainakkii aikoinnaa. Kahtelivat pitkkää taksit ja marinnoo kuulu, jos nuapurin mummoloille kyyttii anto kaupoille. Jospa tuommonen murmatus nyt loppus? Hih hih no tervveiset voisit sannoo sukulaisille : D.Taittaa tulla kiirreinen kesä mulla : D.
Ei oo täällä katteellisia,eikä pikkukylällä, josta oo kotosi. Jatkuvastihha sitä joku tarvii kyytiä kirkonkylälle yms.
Onko teillä sukua virossa?
Kiireinen,no? - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ei oo täällä katteellisia,eikä pikkukylällä, josta oo kotosi. Jatkuvastihha sitä joku tarvii kyytiä kirkonkylälle yms.
Onko teillä sukua virossa?
Kiireinen,no?Ei varmmaa, tietäsit vain : D)). Tokkopa on. Pitäis retkkeillä, käyä onkella, soppailla pittee kokkous kohta. Laskut lähetellä .Kirjotella kirjjoo pittee lokkii. Lukkee lokeja. Jossai välissä ne puuttii tehä : D.
- TiedätMiksi
Lähden tästä rannalle moi:)
- lomalaisenkesä
Vessatteesseen miks?😂
- vainvkltvapaana
Olen niin katkera kaikille joilla on kesälomaa. 😝
No eivaan pidä hauska loma.
https://youtu.be/j2iAqogv8DE- Lomalaisenkesä
Kiitos ja työn illoo sinne. Ei kannata olla. Raskkaammat hommat itellän ainakkii lomalla : D.
- Lomalaisenkesä
Vettä sattaa,tuulloo ja 6 astetta lämmintä. Eikö kukkaa piristäs kesälomalaista?
- KirjoitanNyt
Sinulla suunnitelmia riittää kesälle. Miten se nainen, joka pörrää mielessäsi?
Hyvää ötyä!- Lomalaisenkesä
No se nyt o nii vikkel, ettei perässä pysy ; D. Öitä hieroksin sit etänä yöl. Pistettä jännä nukku viteo? https://www.facebook.com/LADbible/videos/vb.199098633470668/4720502797996873/?type=2&theater
- KirjoitanNyt
No se nyt o nii vikkel, ettei perässä pysy ; D. Öitä hieroksin sit etänä yöl. Pistettä jännä nukku viteo? https://www.facebook.com/LADbible/videos/vb.199098633470668/4720502797996873/?type=2&theater
Hah hah..En minä usko noihi lelujuttuihi...
Harmi tuo kiire, mutta hyvä, että on elämässä kiinni! Mitähän ajattelee tästä sinun naiste tsemppaamisesta täällä?
Satoiko tänään, saitko puuhommat tehtyä?
Linnunpönttö on sitte ryöstetty. Sinitiainen ilmestyi vielä aamulla, otti yhteen isovarpuse kanssa.
Nyt iltapäivällä varpune mato suussa lensi pönttöön.Tuskin syöttää tiaisen lapsia, menehtyneet ovat.
Hautovvaa vaimuaan ruokkii ilmeisesti.
Harmi, kun sinitiaispariskunta ehti pariviikkoa ruokkia poikaisiaan . Poikasten sirkutus loppu yön aikana.
Niin vasta tännää luin taksiliikenteen vapautumisesta. Heinäkuun alussa voimaan astuvasta liikennepalvelulaista, joka vapauttaa hinnoittelun ja luvituksen. Tuota varmaan aikaisemmassa viestissä sivusit.
Jooh vaa en tiijä häntä. Jos paistinpottuja, sipulia ja kallaa kärryyttäs. - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Hah hah..En minä usko noihi lelujuttuihi...
Harmi tuo kiire, mutta hyvä, että on elämässä kiinni! Mitähän ajattelee tästä sinun naiste tsemppaamisesta täällä?
Satoiko tänään, saitko puuhommat tehtyä?
Linnunpönttö on sitte ryöstetty. Sinitiainen ilmestyi vielä aamulla, otti yhteen isovarpuse kanssa.
Nyt iltapäivällä varpune mato suussa lensi pönttöön.Tuskin syöttää tiaisen lapsia, menehtyneet ovat.
Hautovvaa vaimuaan ruokkii ilmeisesti.
Harmi, kun sinitiaispariskunta ehti pariviikkoa ruokkia poikaisiaan . Poikasten sirkutus loppu yön aikana.
Niin vasta tännää luin taksiliikenteen vapautumisesta. Heinäkuun alussa voimaan astuvasta liikennepalvelulaista, joka vapauttaa hinnoittelun ja luvituksen. Tuota varmaan aikaisemmassa viestissä sivusit.
Jooh vaa en tiijä häntä. Jos paistinpottuja, sipulia ja kallaa kärryyttäs.Kuule ihan ne tossii o : D. Ai kuka? Ajattelloo mitä? Alottihan tuo satammaan puolenpäivän maissa. Tuorreit muikkuja kävin ja nammmmm. Iltapalaks laitoin pitikeiton porisemmaan, nyt riittääpi syötävvee jokskuks aikkoo : P.... . Joo tulhan tuo mullekki lifebirtiltä viikonlopulla ois pesänponkausta : D)). Eipä taijja jouttoo ponkkailemmaan : D.
- KirjoitanNyt
Kuule ihan ne tossii o : D. Ai kuka? Ajattelloo mitä? Alottihan tuo satammaan puolenpäivän maissa. Tuorreit muikkuja kävin ja nammmmm. Iltapalaks laitoin pitikeiton porisemmaan, nyt riittääpi syötävvee jokskuks aikkoo : P.... . Joo tulhan tuo mullekki lifebirtiltä viikonlopulla ois pesänponkausta : D)). Eipä taijja jouttoo ponkkailemmaan : D.
On tietenki, minullaki tässä vieressä musta pörröinen pehmolelu, just käänsi päättää ja sano mau 😨
Se kiirreine naine, jota jahtaat 😀 Mitä sannoo, ku tsemppaat monia naisija?
Ei sitä aina jouda pongailee. Minä ooonki sairas ja laiska😁
Ihmettele, mite isovarpune noin tiukasta kolosta mahtu sissää ja vielä uloski sai ihtesä vejettyä. - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
On tietenki, minullaki tässä vieressä musta pörröinen pehmolelu, just käänsi päättää ja sano mau 😨
Se kiirreine naine, jota jahtaat 😀 Mitä sannoo, ku tsemppaat monia naisija?
Ei sitä aina jouda pongailee. Minä ooonki sairas ja laiska😁
Ihmettele, mite isovarpune noin tiukasta kolosta mahtu sissää ja vielä uloski sai ihtesä vejettyä.Ai hiä ; D. Empä tiijjä, oun sempanna hänen kavereittaannii ; D. Tasapuolellissuus enne kaikkee vai mitä? Eilen itekkii imppailin pajun hajjuu, ni tuas tull nuha ja varmmaa ärty poskiontelottii tuas. Soppiiha ne ja ne ponkovvaa myös. https://www.birdlife.fi/tapahtumat/ponttobongaus/
- KirjoitanNyt
Ai hiä ; D. Empä tiijjä, oun sempanna hänen kavereittaannii ; D. Tasapuolellissuus enne kaikkee vai mitä? Eilen itekkii imppailin pajun hajjuu, ni tuas tull nuha ja varmmaa ärty poskiontelottii tuas. Soppiiha ne ja ne ponkovvaa myös. https://www.birdlife.fi/tapahtumat/ponttobongaus/
Mutta ei uskalla ennää tulla tänne, jos alako eppäilee mikä oot miehiäs, ku kaikille viserrät, senki isovarpune, pöntöryöstäjä!!! Minulle et sitte lirkuttele, ettei hän ala kuvittellee jottai tai vejä pöntön luukut kiinni 😣
Joo, paju allergisoi lähiettäisyyeltä..
Pönttö o vanaha, vino yms..aijemmi pesiny tiltaltteja,sinitiaisia ja kirjosieppoja. - KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
Mutta ei uskalla ennää tulla tänne, jos alako eppäilee mikä oot miehiäs, ku kaikille viserrät, senki isovarpune, pöntöryöstäjä!!! Minulle et sitte lirkuttele, ettei hän ala kuvittellee jottai tai vejä pöntön luukut kiinni 😣
Pönttö o vanaha, vino yms..aijemmi pesiny tiltaltteja,sinitiaisia ja kirjosieppoja.Varpuskantahan on heikentyny.Suurinosa muutenki pikkuvarpusia. Monta sattaatuhatta vähemmä o ennää pesijöitä. Tää oli ny isovarpaanvälinen, aika suttune ja pörröne. Ylleesä tahtovat vähä isommalla kololla olevan.
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Pönttö o vanaha, vino yms..aijemmi pesiny tiltaltteja,sinitiaisia ja kirjosieppoja.No joo, eipä tuo vastanna yhttee muaannekkaa kirjottammaan juttuun. Hih hih se yks mikä tänne kirjotti, ei ollunna hiän ja sehän anto jo rukkaset viimesessä viestissään ja nätisti antokkii. Etkö huomanna? ; ).
- KirjoitanNyt
Minähä en huommaa mittää, jos vihijailemmaa ruetaa. En ossaa, ymmärrä. Minulle pittää sanua suorraa, etkö oo huomannu sinä sitä? Minä en jaksa vihijailuja.
Siis en huomannut rukkaisa,mutta ookko pystyny unohtammaa? - KirjoitanNyt
Eiku saatoin minä huomata, muttei jotenkin vaikuttanut uskottavalta, jos nyt edes puhutaan samasta asiasta. Kyllä minulla yks särähti korvaan,mutta jotenkin...se syy ei ollut kyllä vakuuttava? Te savolaiset ootte tommosia venkoilijoita, ettei voi suorraa sanua.Pitäs vihijeestä ymmärtää...tai vääntää asiat muuksi, luulis oleva turhauttavvaa!!??
No ei voi olettaa, odottaa ymmärrystä, jos ei suoraa puhu.- Lomalaisenkesä
"Katselin kuvia ja lueskelin tuumailujasi. Jylhät on maisemat teilläpäin. Hyviä kuvia olet ottanut, ja tarinoinisi on sujuvaa. Ison vaivan oot nähnyt lokisi eteen, täytyy sanua. Uskon kyllä, että kirja on värikäs ja mukaansatempaava. Yksinäinen "susi" taidat vähän olla siellä. Mutta onhan siinäkin puolensa. Symppis oot! En ihmettele, vaikka sulla on seuraajia:)" Hih hih tämä teksti, vai onko siun? Nyt saunnaan : D.
- KirjoitanNyt
Ei ole minun, kirjoitan sinulle vain tällä "kirjoitanNyt" nimimerkillä. Mikä tuossa tekstissä viittaa rukkasiin? jotenki hermostuttaa, ookko tulkinnu hänet oikei..
Voi että.- Lomalaisenkesä
Hih hih , tuossa tekstis tuö Sanua ja tarinoinnisi rupes eppäilyttämmään sinuks ; D. Susi, symppis ja viimenen lause o pakittavoo sanommaa : D. vähän niinkun, muuten mut ,,,,, . Hälle selevis tuolla, etten ou hänen kaivattu ; D.
- KirjoitanNyt
Mikä se nyt noi hihityttää...En ollut minä kuitenkaan. Ja ymmärsin jo, ettet kaipaa häntä, mutta mietin silti. Olkoon vaikka kummitus, minä meen nyt pesulle.
- Lomalaisenkesä
No hyvä uskottaa : ). Hauska tyyppihän tuo, mutta ..... ; D)). Nykysinhän nuita kummitukssii o paljo, onneks ovat kilttijä enimmäksseen. Eikä samanmoissii, ku elises Mustanoita elokuvassa.
- KirjoitanNyt
No hyvä uskottaa : ). Hauska tyyppihän tuo, mutta ..... ; D)). Nykysinhän nuita kummitukssii o paljo, onneks ovat kilttijä enimmäksseen. Eikä samanmoissii, ku elises Mustanoita elokuvassa.
Sama täällä mitä uskoo, mutta voi mennä mehtää, jos arvuuttellee vääri 🤣 Minä jaksa vänkätä, ei oo sen väärtti.
Mite nii palijo, ekös ne oo vähentyny? Enne oli haltijat,maahiset,peikot yms
Mitäs siinä mustassanoijassa oli? Riivajaakko? Demoni? - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Sama täällä mitä uskoo, mutta voi mennä mehtää, jos arvuuttellee vääri 🤣 Minä jaksa vänkätä, ei oo sen väärtti.
Mite nii palijo, ekös ne oo vähentyny? Enne oli haltijat,maahiset,peikot yms
Mitäs siinä mustassanoijassa oli? Riivajaakko? Demoni?Ihe pimmeyeherra noittoo teeskentell, oll kuule jännä. Iha hamppaat kalis : D)). Nih, haltijat, muahiset, peikot hävinneet ku metät aukkona. Surku. Nykysin o sillampiät nykäset ja muut vasttoovvat.
- KirjoitanNyt
Ihe pimmeyeherra noittoo teeskentell, oll kuule jännä. Iha hamppaat kalis : D)). Nih, haltijat, muahiset, peikot hävinneet ku metät aukkona. Surku. Nykysin o sillampiät nykäset ja muut vasttoovvat.
Ja vielä yksin kahtoit, uskallitkos ees nukkua? Tai ethä sinä yksi ollu, ku kummitukse kans.
Kaikkea fantassijjaa kahtotki :D
Nii, maanvilijelysmuoto hävittäny varpusiaki. Mehiläisetki pelottellee entistä vähemmä, niinku muutki pölyttäjät, ei näy, eikä oo tarvinnu kauhusta kilijua.
Uutisissa, lehessä oli se yks hirviö, monsteri kettu. Kauhiaa geeenimanipulointia semmone. Taitaa ihmine ihte olla se pelottava otus.
Mites huominen USA.n ja Venäjän kokous Helsingissä? - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ja vielä yksin kahtoit, uskallitkos ees nukkua? Tai ethä sinä yksi ollu, ku kummitukse kans.
Kaikkea fantassijjaa kahtotki :D
Nii, maanvilijelysmuoto hävittäny varpusiaki. Mehiläisetki pelottellee entistä vähemmä, niinku muutki pölyttäjät, ei näy, eikä oo tarvinnu kauhusta kilijua.
Uutisissa, lehessä oli se yks hirviö, monsteri kettu. Kauhiaa geeenimanipulointia semmone. Taitaa ihmine ihte olla se pelottava otus.
Mites huominen USA.n ja Venäjän kokous Helsingissä?Kirjanpitäjä lissäättyy kylläkkii : D. Mehässä, syövät hirviltä jiänneet puut. Mitäs eikös se ollunna neitossiin turkikssiin jalostettu, se kettu. Eikös nuo jakane Eurroopan? Miulle siulle miulle siulle.
- KirjoitanNyt
Kirjanpitäjä lissäättyy kylläkkii : D. Mehässä, syövät hirviltä jiänneet puut. Mitäs eikös se ollunna neitossiin turkikssiin jalostettu, se kettu. Eikös nuo jakane Eurroopan? Miulle siulle miulle siulle.
Onko ne lissääntynneet, jaa en oo kuullu. Joo oli, muttei neitoset tiijä, että laittomuuksien kautta.
Tuski tyytyvät pelekkää Eurooppaa ja tuski jakavat. Miulle, miulle, miulle..on kuiteski mielessä, tarkoitus.
Hyvää kesäyötä! - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Onko ne lissääntynneet, jaa en oo kuullu. Joo oli, muttei neitoset tiijä, että laittomuuksien kautta.
Tuski tyytyvät pelekkää Eurooppaa ja tuski jakavat. Miulle, miulle, miulle..on kuiteski mielessä, tarkoitus.
Hyvää kesäyötä!Joo läns varmmaa hallu ku rahhoo. Sillähä se aina noita pakotteittaan ja verojjaan asettello, että tekkee ihellee rahhoo pörssissä. Tiettää mittee osakkeita osttaa ja myöp, ku romahttaat. Varmmaa resitentti kaue jäläkkee o muailman rikkain mies tuo itseruskettavvii käyttävä herra. Jaa ennemminnii, hyvvee syys yöt, ku sattee jälest tulloo pakkanen : D)).
- Suon.pursu
Hmm. Onneksi en sentään ollu musta noita;). Kummitus vielä menettelee. Onhan niitä kilttejäkin kummituksia, kuten minä😍. No mutta, terävää analyysia kirjailijalta. Sympatiat sulle, edelleen.
Suon.pursu kirjoitti:
Hmm. Onneksi en sentään ollu musta noita;). Kummitus vielä menettelee. Onhan niitä kilttejäkin kummituksia, kuten minä😍. No mutta, terävää analyysia kirjailijalta. Sympatiat sulle, edelleen.
Mitäs out pitännä "kirjasta"? vois sinnekkii jottai kommenttii tull, tympässöö ku nii hiljast. Miepä tykkeennii kilttilöist kummituksist ; D. Nyt sitä jakssaakkii muutaman ajan siun sympatiserrauksel ; D. Kiitti!
- Suon.pursu
Joo, oot terävä ja aikaste originelli. Luet ihmisiä, mikä ei ole kovin tavallista. En pääse lukeen sitä kirjaasi. Ja nyt pitäis alkaa nukkuun, ku meiän kummitustenki täytuy välillä vähä levätä kummittelultamme. Huomenna voisin töiden jälkeen lukea, jos siihen jostain pääsis...
- YKooo
Suon.pursu kirjoitti:
Joo, oot terävä ja aikaste originelli. Luet ihmisiä, mikä ei ole kovin tavallista. En pääse lukeen sitä kirjaasi. Ja nyt pitäis alkaa nukkuun, ku meiän kummitustenki täytuy välillä vähä levätä kummittelultamme. Huomenna voisin töiden jälkeen lukea, jos siihen jostain pääsis...
Nyt vettää sanattomaks, huh : ). Mehhän nukkummaan ja niä avarrii unnii ; D. Uuest lokist löyttää, kahtominen omalla vastuulla ; D.
- KirjoitanNyt
Milloinhan Kimi jonggi liittyy leikkikerhoon, yritystä on ainaki. Hyvin edustaa hänki kansansa elopainojakauman indeksiä.
Mitäs tähän päivään?- Lomalaisenkesä
Polttopuun halonttoo vähän aikkoo, sitten vähä rakkeit ja vettä. Sittempä ei kehanna ennee tehä. Huomenna Teelilläsahata pöllejä jot halakommaa piässöö. Kattoin vähän aikkoo yuotuppee, olse vuan tuo sälli noppee?https://www.youtube.com/watch?v=lAlQPNTHQe4
- KirjoitanNyt
Polttopuun halonttoo vähän aikkoo, sitten vähä rakkeit ja vettä. Sittempä ei kehanna ennee tehä. Huomenna Teelilläsahata pöllejä jot halakommaa piässöö. Kattoin vähän aikkoo yuotuppee, olse vuan tuo sälli noppee?https://www.youtube.com/watch?v=lAlQPNTHQe4
Hyvä keskittyminen, vaatinut varmasti paljon toistoa, erehdyksiä,harjoittelua.
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Hyvä keskittyminen, vaatinut varmasti paljon toistoa, erehdyksiä,harjoittelua.
Ai tuo pinkispeli? : D. Vuattii aivoloillekkii toisenlaisen moodin, pittää ohittoo yks juttu : D.
- KirjoitanNyt
Nyt..Hyvää yötä! Hienoa, että puuhommat edistyy.
- Lomalaisenkesä
Hyvät yöt. Ei nuo kyllä kovin paljon etistynnä : D.
- KirjoitanNyt
Edistymistä se on pienikin edistyminen. Onko tännää ollu pouta ja sääsket?
- Lomalaisenkesä
Pilivipouta 9-11 astetta, itikoita uanutuimmaan ja illalla : D. Partankkii sahasin, huomenna kahottaan tuas hytrauliikan kätevvyyttä : D)). Mites siel?
- KirjoitanNyt
Tekstit näyttää tippuvan tänne alas .Täällä ei ole hyttysiä, mutta pilvipouta kuulostaa tutulta. Lohikeittoa söin, herkkua!
Pikkumekossa liehuin karmeilla hiuksilla :D
Kuinka lyhyeksi leikkasit parran?- Lomalaisenkesä
Jaa vai parran, noh en sitä sahanna, ku mmoottorisahal partankkii penssoo män : D)). Hi hi löyätkö rokon?https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/670034-4-vuotias-tytto-leikki-pihalla-kun-alligaattori-tepasteli-paikalle-video-nayttaa
- KirjoitanNyt
Juu, tää kone ei nyt tue tätä palvelua. Hei, nyt iski ajatus ja kehotus, mee sinne virroo, tiijä vaikka tapaat kivan virottaren :)
Krokoa ei löydy. Varmaan ollu liija kiire pelastammaa pikkuista, ettei kamera ehtiny mukkaa.- Lomalaisenkesä
Kuulehhan Suometar sen täyttyy olla. Joskus käynyt tiällää yks venakkotar kettuturkin kans, mut pakit sai : D)). Suattaahan olla et liian ronkel oun, mut minkäs mahan ; D. Sen rokon niät 26 sekunnin kohalla oikkeella olevan tuolin käsinojjiin välissä : D.
- KirjoitanNyt
Kuulen, kuulen..pomppaa oikkei ylös kapteeni..
Ei sinu ronkeliudulle voi kukkaa muukkaa mittää 😁 Paitsi pirtinvaltaaja😉 semmone, joka pistäs vaa töpinäksi, eikä kuuntelis vastalauseita.
Tunnustan rikokseni, en ees kahtonnu videota 🤥
Olin eilen tyylilyylinä. Sain kehuja. Pikkumekko, hiaton. Tummalla pohjalla oransseja ja pinkkejä pikkukukkia ja tyköistuvasta strenssitakista myös.
Nousin seisommaa ja kajauti että hyvät vaatteet nämä o, ilimaset ja päätynneet sukulaiskierrätykse kautta minulle, ku ei muille oo kelevannu. Tukka o kauhija nii sannoi, että vielä ku perruukki joku lahajottas. Oo kauhija 🤣- Lomalaisenkesä
Nii se vois olla ; D, mut eipä nuit Pirttihirmuttarrii tänäpäivänä ennee ou ; (. Mikäs viteos? https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj15IDOo8nbAhXCHRgKHQwbDp8YABAGGgJsZQ&ohost=www.google.fi&cid=CAASE-Ro9vnI2CE7mo2iOlwAgAzh6Gc&sig=AOD64_1fl2TomPOVgHsK8Zu1EYLfVjtaXA&q=&ved=0ahUKEwjI_fzNo8nbAhWHNJoKHchWCZ0Q0QwIQw&adurl=. Ehän nuo nii kalliita ou? Itekkii voisin tilata vaikka tuon etusivun viimesen : D)).
- KirjoitanNyt
Nii se vois olla ; D, mut eipä nuit Pirttihirmuttarrii tänäpäivänä ennee ou ; (. Mikäs viteos? https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj15IDOo8nbAhXCHRgKHQwbDp8YABAGGgJsZQ&ohost=www.google.fi&cid=CAASE-Ro9vnI2CE7mo2iOlwAgAzh6Gc&sig=AOD64_1fl2TomPOVgHsK8Zu1EYLfVjtaXA&q=&ved=0ahUKEwjI_fzNo8nbAhWHNJoKHchWCZ0Q0QwIQw&adurl=. Ehän nuo nii kalliita ou? Itekkii voisin tilata vaikka tuon etusivun viimesen : D)).
Nii, se oli tosijjaa siittä ijästä kiini , vanahempi ei kelepaa😁 Hyi, ku ikkuna auki, lensi amppari sissää, meinas ote höltyä käsistä ja kone puota. Ehi huuttaa että auuuuuuuuuuuuuuu, ennenku pistkkää, pelotteli vaa huh huh, jalat löysäs.
Ei mikkää videossa, oma laiskuus ja jälkimmäine ei aukea 😕
Eihän ne aina kalliita,mutta inhoan vaateshoppailua, entäs sinä? - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Nii, se oli tosijjaa siittä ijästä kiini , vanahempi ei kelepaa😁 Hyi, ku ikkuna auki, lensi amppari sissää, meinas ote höltyä käsistä ja kone puota. Ehi huuttaa että auuuuuuuuuuuuuuu, ennenku pistkkää, pelotteli vaa huh huh, jalat löysäs.
Ei mikkää videossa, oma laiskuus ja jälkimmäine ei aukea 😕
Eihän ne aina kalliita,mutta inhoan vaateshoppailua, entäs sinä?Mukavahan se soppailu, tännäännii ostin sinisen työtakin palakka töihin, ku eivät ruahi sielt osttoo. Kolome uluko riippukukkoohhii osti, ku halavalla sain : D)). Parit rillauslihat :P... . yms.pientä : D)).
- KirjoitanNyt
Mukavahan se soppailu, tännäännii ostin sinisen työtakin palakka töihin, ku eivät ruahi sielt osttoo. Kolome uluko riippukukkoohhii osti, ku halavalla sain : D)). Parit rillauslihat :P... . yms.pientä : D)).
onko se tuulikello tuo riippukukko, sinne hellanpäällekkös ajattelit?😈 :D))
Mitä lihhaa? Kyllä minähi tykkää ruokaa ostaa,mutta vaatteita huoh...jottai naamiasasuja taisit linkittää,arvoitukseksi jäi, mihin pukkeutuisit😞
Kumma työpaikka, ku eivät tyäasuja kustanna! - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
onko se tuulikello tuo riippukukko, sinne hellanpäällekkös ajattelit?😈 :D))
Mitä lihhaa? Kyllä minähi tykkää ruokaa ostaa,mutta vaatteita huoh...jottai naamiasasuja taisit linkittää,arvoitukseksi jäi, mihin pukkeutuisit😞
Kumma työpaikka, ku eivät tyäasuja kustanna!Herra Rumpin tukka perruukki : D)).Jottai kellojahan nuo o. Myyjätär möi 12,5 eeron hinttaan kukka. Ihan piffijä ja valakkeeta lihhoo sisältävvee tuotetta rillimausttein : P.. . Noh, kaikessa pittää siästtee : D)).
- KirjoitanNyt
Herra Rumpin tukka perruukki : D)).Jottai kellojahan nuo o. Myyjätär möi 12,5 eeron hinttaan kukka. Ihan piffijä ja valakkeeta lihhoo sisältävvee tuotetta rillimausttein : P.. . Noh, kaikessa pittää siästtee : D)).
Voi sopia hyvi Trumpin perruukki sinulle...ei siellä ollu noita-akan asua minulle, sopis naammaa 🕵️♀️ mikähä tuo emoiji o, ku en nää , pistettää ny kuitenki🤣
Niihä ne säästää, muttei niinku Virossa, että vanahustyössä kumihanskat saa vaihtaa joka kolomannelle asiakkaalle. - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Voi sopia hyvi Trumpin perruukki sinulle...ei siellä ollu noita-akan asua minulle, sopis naammaa 🕵️♀️ mikähä tuo emoiji o, ku en nää , pistettää ny kuitenki🤣
Niihä ne säästää, muttei niinku Virossa, että vanahustyössä kumihanskat saa vaihtaa joka kolomannelle asiakkaalle.Suomessahan ne samoja pittäät koko kesän : D)). Tännää tul postissa Varamiespalavelulta kirje, tinkasivat omistajaks. En kehttoo tuommosta velekasta virmmoo osttoo. Onkos siulle tullu tarjouksii?
- KirjoitanNyt
Suomessahan ne samoja pittäät koko kesän : D)). Tännää tul postissa Varamiespalavelulta kirje, tinkasivat omistajaks. En kehttoo tuommosta velekasta virmmoo osttoo. Onkos siulle tullu tarjouksii?
Ei ole, en jaksa muutenkaan ottaa nyt mitään ylimääräistä, miettiä. Hyvä, kun jotenkin tästä perusarjesta, jännityksestä selviää.
Kissa jäi tännää auton alle, en ennää uusia laita.
Mitä sinne? - Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ei ole, en jaksa muutenkaan ottaa nyt mitään ylimääräistä, miettiä. Hyvä, kun jotenkin tästä perusarjesta, jännityksestä selviää.
Kissa jäi tännää auton alle, en ennää uusia laita.
Mitä sinne?Mites se mirri nyt sillee töyttäil? Puusavota jatku ja elämän kerta. Nyt muuten o kuvakkii talosta lokissa : D.. Toivveihin vastattaan aina ; D.
- KirjoitanNyt
Mites se mirri nyt sillee töyttäil? Puusavota jatku ja elämän kerta. Nyt muuten o kuvakkii talosta lokissa : D.. Toivveihin vastattaan aina ; D.
Mukava saada vastinetta. Hyvää ja rauhallista yötä :)
- Lomalaisenkesä
KirjoitanNyt kirjoitti:
Mukava saada vastinetta. Hyvää ja rauhallista yötä :)
Öitö ; D)).
- YKooo
Puolessa välissähän tuo jo on : D. Mites siulla?
- KirjoitanNyt
Kysytkö minulta? Vasta suunnittelen kuvia, ehkä teetätän ne tutuilla lapsilla. Sinun kirjaasi en ole lukenut, enkä sitä tinkaamaani sisäkuvaakan käynyt katsomassa, varmaan pitäisi.
Onko blogissasi käynyt kirjanlukijoita, saanut palautetta? - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Kysytkö minulta? Vasta suunnittelen kuvia, ehkä teetätän ne tutuilla lapsilla. Sinun kirjaasi en ole lukenut, enkä sitä tinkaamaani sisäkuvaakan käynyt katsomassa, varmaan pitäisi.
Onko blogissasi käynyt kirjanlukijoita, saanut palautetta?No. ERN:n kysy lomist ikäväll. Ei sitten tullukkaa tänne : ). Eikä se kyllä sisäkuva ollunna, uluko : D)). Ei ou kommentuinu ku yks Elisan some täti. Yhtteen juttuuni, lankapuhelinlinjoista : D. Laitoin sinne kyselynnii mittee halluisivat palakinnoiks, mutta ilimmeisesti eivät mittee. Kyllä myö Suomalaiset ollaan hiljasta sorttii : D)).
- ERN
No heissan!😃
Pitihän se tulla käväsemmään. - YKooo
ERN kirjoitti:
No heissan!😃
Pitihän se tulla käväsemmään.Salloo piäsit pujahtammaan : D)).
- KirjoitanNyt
Ärsyttävää kun käännät omat sanomisesi toisen vastuulle, onko se savolainen tapa? Niinku nuotiosavun ketjussa ja monesti, monesti muulloinkin, jos sinua syyttää jostain tai vaatii vastuuseen sanomisistasi 😠
Mikä minussa on ärsyttävintä?- YKooo
Empä tuolla kysseesellä saitilla ou tekkeetynnä kenekskkää muuks? Oon kyllä rehellissyyvessä ehoton ja ja en kyllä varattuja muanittele leikkiin ; D. No joo, kaverit ja tuttavat tiettää, että tuosta johttuu, ehkä tuo savolaisen juttu. Jos et ou varma tahi tiijjä varmaks asijjoo, täyttyy jättee vasttaukseen pakotie tahi eppäilyksen varjo. Sillo et voi olla viärässä ; D)). Pahin lentävälause miust on tullunna, enhä ollunna ies töissä tiällä : D)). Siis minister ainesta ; D. Årsyttävintä siussa? Ei niit monttoo ou, se tötterö juttu Tornissa vieläkkii rieppoo ; D))-
- KirjoitanNyt
Voe helevetti, mikä ärsyttävä lokkiikka tuo savolaise juttu. Revi hiuksia täällä, järkky, mite mutkikasta huoh.. 😩
Minä ymmärrä mittää sinu puhheesta, parree, ku otat tosijjaa tästä mansikkatötterö ja pijät suus kiinni hah hah hah.
Palijoha minussa o ärsyttävvää, et vaa kehtaa sanua.
Mökötettää nyt tässä sitte Torninorrella vierekkäi tötteröä nokkie, ku orvot uitetut kananpojat, muu auta. Ainahi o hienot maisemat, kesäiset.
Monilla vanhoilla rakennuksilla olis palijo kerrottavanaaan.
Mihihä se Erni o jääny munimmaa. - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Voe helevetti, mikä ärsyttävä lokkiikka tuo savolaise juttu. Revi hiuksia täällä, järkky, mite mutkikasta huoh.. 😩
Minä ymmärrä mittää sinu puhheesta, parree, ku otat tosijjaa tästä mansikkatötterö ja pijät suus kiinni hah hah hah.
Palijoha minussa o ärsyttävvää, et vaa kehtaa sanua.
Mökötettää nyt tässä sitte Torninorrella vierekkäi tötteröä nokkie, ku orvot uitetut kananpojat, muu auta. Ainahi o hienot maisemat, kesäiset.
Monilla vanhoilla rakennuksilla olis palijo kerrottavanaaan.
Mihihä se Erni o jääny munimmaa.Ujoks muuttunna, ERN : D. Joo ei maha mittää, tuommonen oun. Pitäsköhän kerttoo yks nuorruuvven lirtti juttu tai toinennii. Äääh ei sittenkkää : D)). Vieläs se torni o pystyssä, en ou ilennä käyä ennee ies sen netti sivuil sen jäläkkeen : D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Ujoks muuttunna, ERN : D. Joo ei maha mittää, tuommonen oun. Pitäsköhän kerttoo yks nuorruuvven lirtti juttu tai toinennii. Äääh ei sittenkkää : D)). Vieläs se torni o pystyssä, en ou ilennä käyä ennee ies sen netti sivuil sen jäläkkeen : D.
No, tiijäthä sinä, että kaikissa, iha jokkaisessa o jottai suodatettavaa, et oo siis poikkeus tappaus ;D Ja joku tykkää toisessa just siittä piirteestä, mistä toine ei.
Minä saa moitteita selittelystä :D
Oisit ny kertonu uteliaalle, mitä oot kujerrellu.
Et oo ilenny, pyh, mitä tuota enempää miettimmää, saaha sitä huumoria ja heittoja olla. Joo, on se edelleenkin kahaviona. Suojeltuha se o.
Mutta minä kerro yhe jutu. Siskoni aikoinaan päälle kakskymppisenä yhytti minut sanommaa lähikaupa lihamestarille terveiset ku kävi kauppareissulla. Menin niin hämillee siinä, että lopulta lihamestari luuli minua ihastuneeksi. Aika paniikissa karkasi ulos kaupasta. - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
No, tiijäthä sinä, että kaikissa, iha jokkaisessa o jottai suodatettavaa, et oo siis poikkeus tappaus ;D Ja joku tykkää toisessa just siittä piirteestä, mistä toine ei.
Minä saa moitteita selittelystä :D
Oisit ny kertonu uteliaalle, mitä oot kujerrellu.
Et oo ilenny, pyh, mitä tuota enempää miettimmää, saaha sitä huumoria ja heittoja olla. Joo, on se edelleenkin kahaviona. Suojeltuha se o.
Mutta minä kerro yhe jutu. Siskoni aikoinaan päälle kakskymppisenä yhytti minut sanommaa lähikaupa lihamestarille terveiset ku kävi kauppareissulla. Menin niin hämillee siinä, että lopulta lihamestari luuli minua ihastuneeksi. Aika paniikissa karkasi ulos kaupasta.No en noit edellissii kerro, mut laitan yhen(noihi liittyy polliisi tätit) ; D. Kauan kauan sitten, ehkä 6-7 vuotta. Menin erräässeen paikkaan ja läksin pois, jouin kumminnii kiäntymmään ja palloommaan takas. Huikkasin neitoselle reippaasti, tull ikävä. Ehe ehe, en tiijjä kuka oll punasin. Tuota neitosta tullii käyttyy kieltämättä kahtomassa ussei ja tikustakkii tehttiin paljon asijjoo ; ). Huoh.
- KirjoitanNyt
Semmostaha se tahtoo olla. Voi, kerro lissää hyviä juttuja, minähi huokkaile täällä !! Hyvvää ötyä! Iltarukkous ja krooh phyyy..Ainnii, anteeksi, ku loukkasi nuotiosavu ketjussa, pikastuin 🤐
- YKooo
Niihä sie aina : D)). Juttuja, tuonnii edellisen tarinan tikkutytönnii out suattanna joskus nähä ja jopa huastellakkii : D)). Noh, ei siit enemppee ; D)).
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Niihä sie aina : D)). Juttuja, tuonnii edellisen tarinan tikkutytönnii out suattanna joskus nähä ja jopa huastellakkii : D)). Noh, ei siit enemppee ; D)).
Pääsinhä läpi!!! Arvaa, kui ussei oo yrittäny, ku halusi huommauttaa, että ERN on kirjoittanu sinulle tuonne ylemmäs, et oo huomannu!!
Sainpaha ääneni kuuluville :D
EI meinannu millää päästä tänne huh huh.
Mitä minä aina? Miksei enempää, kerro lissää tikusta, katiko?
Yöteli :) - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Pääsinhä läpi!!! Arvaa, kui ussei oo yrittäny, ku halusi huommauttaa, että ERN on kirjoittanu sinulle tuonne ylemmäs, et oo huomannu!!
Sainpaha ääneni kuuluville :D
EI meinannu millää päästä tänne huh huh.
Mitä minä aina? Miksei enempää, kerro lissää tikusta, katiko?
Yöteli :)Mie jo arvelinnii, että aurinkkoo mennynnä ottammaan rannalle, ku ei näkynnä : D. Ei Kati, viellä lähempänä : D.
- KirjoitanNyt
Millä kirjaimella alkaa? Ai lähempää, oisko veljesi vaimo?
- YKooo
Miunko entine ihastus, veljenvaimo? Voisin sannoo että out varmmaan nuorruuvvessa tavannu veljenkummin siellä? : D)). Hehe on joskus göstakkii laulanna siit ja tais moenesta muustakkii laullaa : D)). Jojos se kaveris aukas terassisa missä taittaa Jonezikkii käyä?
- YKooo
Mussiikkia ilttaan, et akressiot luantus : D)).https://www.youtube.com/watch?v=mWYeqJgjaQE
- ERN
En mie nyt jatkuvasti nahkaa grillaa.😎😂
- YKooo
No hyvä, se aihheuttaakkoo syöppee : D. Ootkos kahellu jalakapallia vai mittee nöpöstellynnä?
- ERN
Ei minnuu potkupallo kiinnosta. Onhan sitä monenlaista hommaa. Kalassakin oon käyny.
- YKooo
Mie en ou viellä kerennä : D. Saitkos mittee?
- ERN
Särkiä ja pikku ahvenia. 😁
Onpas se kiire. Naiset.😜 - YKooo
ERN kirjoitti:
Särkiä ja pikku ahvenia. 😁
Onpas se kiire. Naiset.😜Poltto puut ja muut kesää et kiirreet😎 Nyttennii kokous, joka yllensä o ollunna syksyllä
- Omenankuva
Miksi vaihdoit nimimerkkisi?
Omenankuva kirjoitti:
Miksi vaihdoit nimimerkkisi?
Kokkous pijetty, phuii : ). Noh. Tuo oll semmone kertakäyttö nimimerkki. Nämä ne viralliset : D)).
- Omenankuva
Okei, ootko nähny omaa ihastustasi?
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Okei, ootko nähny omaa ihastustasi?
Eipä oikkeesttaan muut ku kuvis, jotta herkkujahan tuo huavveillen syöp : ).
- Omenankuva
Katoin eilen hotelli Firenzessä leffan se on romanttinen. Siinä yhessä kohdassa ne miehet menee uimaan ja hyppelehtii alasti se kohta oli kyllä hupaisa. :)
En muistanut että siinä sellainenkin kohtaus on niin kauan kun olen sen katsonut. - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Katoin eilen hotelli Firenzessä leffan se on romanttinen. Siinä yhessä kohdassa ne miehet menee uimaan ja hyppelehtii alasti se kohta oli kyllä hupaisa. :)
En muistanut että siinä sellainenkin kohtaus on niin kauan kun olen sen katsonut.Ite katoin muutama päivä sitten uuvven tuntemattomansotillaan, siinäkkii hyppivät vuatteet piällä jokkeen. Jotennii tuo o jo nii kulutettu aihe etten tykänny. Paras ensmäinen oll. Onkos ne tuossa siun elokuassa satteenkaar ukkelija?
- Omenankuva
Siinä juonessa mies rakastuu ensisilmäyksellä yhteen naiseen siinä nyt sattui olemaan sellainen kohtaus. Ei ollut pääjuoni se. :) googleta niin valkenee.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Siinä juonessa mies rakastuu ensisilmäyksellä yhteen naiseen siinä nyt sattui olemaan sellainen kohtaus. Ei ollut pääjuoni se. :) googleta niin valkenee.
Vähän liian lällyä, mainehhan menis jos kuukletteleisin : D)). Kuule sieku out ukollinen Leidi, eikö siun muualla olla pitäs ku tiäll? Kyllä se vihrree heinä aijjantakana o huonomppoo, ku omall puolel.Kummissii eikö?
- Omenankuva
Olempa missä olen.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Olempa missä olen.
Nimpä, mutta eikö kummissii nykynen parempi ole? Tiällä hyvin äkkii piässöö joron jälille : ).
- Omenankuva
Hän on hyvä mutta jotain puuttuu. Olen varmaan kyllästynyt haluan jännitystä ja intohimoa elämään. Tämä on vähän turhamaista mutta unelma mieheni on aina ollut pitkä mulla ei ole koskaan ollut pitkää miestä. Eipä niitä miehiä muutenkaan paljon ole ollut elämäni aikana 2 ja siihen lukeutuu aviomies.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Hän on hyvä mutta jotain puuttuu. Olen varmaan kyllästynyt haluan jännitystä ja intohimoa elämään. Tämä on vähän turhamaista mutta unelma mieheni on aina ollut pitkä mulla ei ole koskaan ollut pitkää miestä. Eipä niitä miehiä muutenkaan paljon ole ollut elämäni aikana 2 ja siihen lukeutuu aviomies.
Kekseliäisyyttä ja lirttii vähän, eikö se siit värinit alakas tulemmaan? Jaa´´ a, ei kaitse pittuus nyt syynä ole kummiskkaa? Ite viel uottelen sitä oikkeeta ensmäistä. Mutta suattaahan se tulla sitte vasttaan seurraavvassakkii elämässä, kukapa tiettää : D)). Minä vaikka pien paha sus ja hiän iso söpö punahilikka : D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Kekseliäisyyttä ja lirttii vähän, eikö se siit värinit alakas tulemmaan? Jaa´´ a, ei kaitse pittuus nyt syynä ole kummiskkaa? Ite viel uottelen sitä oikkeeta ensmäistä. Mutta suattaahan se tulla sitte vasttaan seurraavvassakkii elämässä, kukapa tiettää : D)). Minä vaikka pien paha sus ja hiän iso söpö punahilikka : D.
Et sinä tosissas usko inkarnaatioo? Se eiline iltavillitys ikävällä, sori, tuliko puremajälkiä? 😐
- YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Et sinä tosissas usko inkarnaatioo? Se eiline iltavillitys ikävällä, sori, tuliko puremajälkiä? 😐
Miks en? Johan mie aikasemmin 1700- luvulla käppäilin. No ei tullunna. Laitappa ilimotus siit Tori. fi Katoppa rohviili kuvasta minkäläine elukka nyt o pihassa : D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Miks en? Johan mie aikasemmin 1700- luvulla käppäilin. No ei tullunna. Laitappa ilimotus siit Tori. fi Katoppa rohviili kuvasta minkäläine elukka nyt o pihassa : D.
Minun on vaikea uskoa muuhun, kuin raamatun opetukseen sielusta. Joo, pitäs laittaa torrii. Sieltä etsinyt, mutten löytänyt.
Mikäs olit 1700-luvulla?
Minä näen jatkuvasti unta linnasta. Olen muka aatelinen, mutta poikkean muista naisista, sillä tongin kädet mustina kasvimaata.Erityisesti unessa viehättää ihana kasvihuone. Hääräilen myös keittiössä tukka hikisenä. Ihmiset pitävät minua kummajaisena ja supisevat. Pitäs olla hienona yms. Mutta mieheni, joku linnan herra :D katselee minua kasvihuoneen ovelta ihanasti ja oikeasti rakastamme toisiamme ihan mielettömästi.Hän tykkää, kun en ole hieno, vaan teen omanpääni mukkaa..
On ne olleet kolkkoja asuttavia linnat ja sairauet yms.
Mikähä elukka tuo o? En saanu auki, voi että..jos myöhémmin..mistä ostit yms? KirjoitanNyt kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa muuhun, kuin raamatun opetukseen sielusta. Joo, pitäs laittaa torrii. Sieltä etsinyt, mutten löytänyt.
Mikäs olit 1700-luvulla?
Minä näen jatkuvasti unta linnasta. Olen muka aatelinen, mutta poikkean muista naisista, sillä tongin kädet mustina kasvimaata.Erityisesti unessa viehättää ihana kasvihuone. Hääräilen myös keittiössä tukka hikisenä. Ihmiset pitävät minua kummajaisena ja supisevat. Pitäs olla hienona yms. Mutta mieheni, joku linnan herra :D katselee minua kasvihuoneen ovelta ihanasti ja oikeasti rakastamme toisiamme ihan mielettömästi.Hän tykkää, kun en ole hieno, vaan teen omanpääni mukkaa..
On ne olleet kolkkoja asuttavia linnat ja sairauet yms.
Mikähä elukka tuo o? En saanu auki, voi että..jos myöhémmin..mistä ostit yms?Tarvvii ostella, elukat tykkevväät mius : D. Ihan mie vua ritar olin, sohittiin miekkoloil ja silleen.
- ERN
Nonnii.. Nyt oon kun keitetty rapu. 🦀😂
Kyllä nyt grillautu ja on helekutin kippee nahka.😥 - Omenankuva
Ei ole kyse pelkästään miehen pituudesta vaan vakavalla mielellä myös:)
- YKooo
Vakavalla, hymyssä suinhan sitäpittää : D. Siis ommoo ukkoos.
- Omenankuva
Tarkoitin sitä toista senkin höppänä:)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Ootko kokkeillu näit?https://www.kaalimato.com/catalog/Hieromasauvat_c_606.html?m=1. Tarvviis ukkoo vaihttoo ; D.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Tavattiinko tännään tahi taisit olla "piilossa" ; D.
- Kärriistpujonnu
YKooo kirjoitti:
Ootko kokkeillu näit?https://www.kaalimato.com/catalog/Hieromasauvat_c_606.html?m=1. Tarvviis ukkoo vaihttoo ; D.
Ääh tommossii ehta o ehta.
Kukas tää teitin uus ihastus o ny? Yhen vei kesätuul. - YKooo
Kärriistpujonnu kirjoitti:
Ääh tommossii ehta o ehta.
Kukas tää teitin uus ihastus o ny? Yhen vei kesätuul.Ei ihastus, mutta ehkä joskus tullunna lirttiä heitettyy : D. Ai nii Rouvva Omenaiselta kysäsin, paljastuko hiän?
- Omenankuva
En käytä tuollaisia eikä minun tarvitse miestä vaihtaa. Päätin unohtaa koko asian. Sinun kirjoituksia lainaten ei ruoho ole sen vihreämpää toisella puolellakaan. :) kenen olet tavannut?
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
En käytä tuollaisia eikä minun tarvitse miestä vaihtaa. Päätin unohtaa koko asian. Sinun kirjoituksia lainaten ei ruoho ole sen vihreämpää toisella puolellakaan. :) kenen olet tavannut?
Sitähän min nää, kannattaa pyssyt tutussa ja turvallisessa👍Sinut eilen?😂Jotennii yks välttel nii😉
- Omenankuva
Missä muka minut olet nähnyt ethän edes tunne minua ainakin niin väitit ootko ihan höppänä? :)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Missä muka minut olet nähnyt ethän edes tunne minua ainakin niin väitit ootko ihan höppänä? :)
Eeen tunnekkaa Ruovva T:eee : D. Kohan härnneen vähäsen : ).
- Eiomppu
Omenankuva kirjoitti:
Mistä sitä tietää onko?
- Siuntunneeitottuus
YKooo kirjoitti:
Eeen tunnekkaa Ruovva T:eee : D. Kohan härnneen vähäsen : ).
Miekö no ehän pelkäs ett liikoo paistaa 😄
- Omenankuva
Etpä taida muistaa mitä olet kirjoittanut tuossa ylempänä lukee tuo kysymys mulle tuosta näkemisestä että nähtiinkö kysyit höppänä taidat olla.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Etpä taida muistaa mitä olet kirjoittanut tuossa ylempänä lukee tuo kysymys mulle tuosta näkemisestä että nähtiinkö kysyit höppänä taidat olla.
Muisti onnii huono : D. Ku muista mittee kirjottaa vai kirjottaako joku muu?
- Omenankuva
Samapa tuo mitä meinasit
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Samapa tuo mitä meinasit
Ei jauheta samasta. Millonkas kesäloma?
- Omenankuva
En minä jauhakkaan itse jauhat :) eipäs kuulu sulle.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
En minä jauhakkaan itse jauhat :) eipäs kuulu sulle.
Ei kuulukkaa : D. Itellän kohta loppuu, piässöö huilloommaan : D)). Ressoovvoo tää lommailu : ).
- Omenankuva
Mua jäi vaivaamaan tuo näkemis kirjoitus täällä eilen kävi yks ukko meidän pihalla mutta ei se mun mielestä sen näköinen ollut ja äänikin oli outo en tunnistanut. Kuulostaa varmaan hassulta tämä höpinäni.
- Omenankuva
Oikeastaan ihan sama kuka oli ei ole väliä olipa vaikka joulupukki.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Oikeastaan ihan sama kuka oli ei ole väliä olipa vaikka joulupukki.
No ehkä nyt puutarhatonttu ajan kohtasempi : D. Saattaaks sielä?
- Omenankuva
Se taisi olla tosiaan tonttu näin niin huonosti. Sullako on kukkapenkki oli kyllä paljon kukkia varsinkin ne kielot oli ihkui. Itekin olen joskus ajatellut laittaa niitä.
Omenankuva kirjoitti:
Se taisi olla tosiaan tonttu näin niin huonosti. Sullako on kukkapenkki oli kyllä paljon kukkia varsinkin ne kielot oli ihkui. Itekin olen joskus ajatellut laittaa niitä.
Eivät josttai syystä kielot kukkinneet tänä vuonna kovinpaljoa. Viimo syksynä muutaman penkin kaivelin, saas nähhä kukkivatko liljat miten tänäkesänä. Ainaskkaa myyrrii ei ou näkynnä liekkö kiärmmeet napostelleet : D.
- Omenankuva
Annappa mulle kielon taimia:)
- YKooo
Tuolla salolla varmmaa o hehttaarin verran : D.
- Omenankuva
Minkä ikäinen sä muuten olet? Onneksi huomenna alkaa viikonloppu. Mitenkäs sulla ei ole naista vaikka kukkapenkkikin on? ;)
- YKooo
48. Siinä kävi silleen, että nuorempana ajattel kerkivväähän tuota vielä eukkoja kahella. Mutta sitte heräsin 43 oumpas jo vanaha😨 Jaa kukkapenkit, mitäs tuossa nyt on ihmeellistä, mittee ukot ei ossois tehä. Kevyttä hommoo, tyrä tykkevvää😂 tahi mikä liennee😩
- Omenankuva
En tarkoittanut ettei mies osaa hoitaa kukkia tai kukkapenkkiä. Etkös yhdessä kohtaa sanonut että olet mua nuorempi.
Kerkeäthän tuota vielä emännän itelles hankkimaan. :) - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
En tarkoittanut ettei mies osaa hoitaa kukkia tai kukkapenkkiä. Etkös yhdessä kohtaa sanonut että olet mua nuorempi.
Kerkeäthän tuota vielä emännän itelles hankkimaan. :)Tokkopa lienen tuommosta väittännä tahi sitten vahingossa : D. Nii paljokas sie olitkkaa 25-28 kenties?
- Omenankuva
Oon yli 30:)
- Omenankuva
Enpäs kerro. :)
- Omenankuva
Ei olis, no olen 39 hih hoh..
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Ei olis, no olen 39 hih hoh..
Ihan mukava ikä, ei sitä tarvvii häveä : D. Ja kuu oli? : ).
- Omenankuva
En minä ikääni häpeä. Sitä en kerro.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
En minä ikääni häpeä. Sitä en kerro.
Mitas muuta halluisit paljasttoo? Puoskien määrä?
- Omenankuva
Mikä poskien?
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Mikä poskien?
Puoskien = Lasten : D.
- Omenankuva
Eip kuulu sul.
Asiasta kolmanteen katoin äsken pornoa. - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Eip kuulu sul.
Asiasta kolmanteen katoin äsken pornoa.Ei kuulukkaa : D)). Onkos tuossa mitä ihmmeellistä? Pittäähä sitä joskus kahttoo. Mitäs ol tyttöjen leikkijäkö?
- Omenankuva
Munaa on kiva katella ja komeita miehiä
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Munaa on kiva katella ja komeita miehiä
Munassa nyt varmaan mittää ihmeellistä ole : D. Ootkos huomannu nykysin on pidennetty nuihin pornoukkojen pippelliijä?
- Omenankuva
En oikeesti kahtonut pornoa mua ei kiinnosta sellainen huijasin vähän:)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
En oikeesti kahtonut pornoa mua ei kiinnosta sellainen huijasin vähän:)
Siit puhe, mist puute : D.
- Omenankuva
Ei ole puute onhan mulla mies. :)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Ei ole puute onhan mulla mies. :)
No hyvä, sillä alueella on ies toiminttoo ; D.
- Omenankuva
Ei kai pikku Pekka ottanut nokkiinsa :)
- YKooo
Pekast en tiijjä, vai meinnootko Pekan tekevän hommii nenällään?
- Omenankuva
Sellainen sanonta on jos tykkää huonoa.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Sellainen sanonta on jos tykkää huonoa.
Ooon. Meinasitkos kokkoja mennä kahtommaan?
- Omenankuva
Ei täälläpäin ole juhannus kokkoa.
Niin mitä olet? - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Ei täälläpäin ole juhannus kokkoa.
Niin mitä olet?Ni on sellane sanonta : D)). Jaa meilpäin olis : D.http://www.etelaisetkylat.fi/267552377. En kyllä ite mene taijjan rillata : D.
- YKooo
YKooo kirjoitti:
Ni on sellane sanonta : D)). Jaa meilpäin olis : D.http://www.etelaisetkylat.fi/267552377. En kyllä ite mene taijjan rillata : D.
Sori jospas se tällä aukkeis tuo mainos ; D.www.etelaisetkylat.fi/267552377
- YKooo
YKooo kirjoitti:
Sori jospas se tällä aukkeis tuo mainos ; D.www.etelaisetkylat.fi/267552377
Ja vitut, tää on tuas näitä päivvii, kirjota ite tuo osoto sellaimmeen : D.
- Omenankuva
Empä jaksa kirjoittaa. Hyvää juhannusta.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Empä jaksa kirjoittaa. Hyvää juhannusta.
Hi hih, Hyvvee Jussi sinnekkii : D.
- Omenankuva
Syön täs karkkia.
Sinäpä herkkä olet jos vieraan henkilön p****n kahtelusta tykkäät huonoa. :) - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Syön täs karkkia.
Sinäpä herkkä olet jos vieraan henkilön p****n kahtelusta tykkäät huonoa. :)Missäs niitä pyllyköitä out k ahellunna ja miks herkkä? Miepä rilloon, leikin Jonezia😂
- Omenankuva
Milloin aijot pitää omaa ihastustasi sylissäsi.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Milloin aijot pitää omaa ihastustasi sylissäsi.
No vois sannoo, ettei varmmaankkaa sitä päivvee tuu : ). Ei kaikke sua : D)). Nyt masu täynnä jakssaa.
- Omenankuva
Niin taitaa olla juu.
- Omenankuva
Pekkuli kerro miten kosket naistasi ja miten raksuttelet sitä:p.
- Omenankuva
Sori tämä viesti
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Sori tämä viesti
Ilimmeisesti Pekkuli ei nähnynnä siun viestiä.
- Omenankuva
No sitähän ei tiedä onko nähnyt vai ei mutta tuskin käy tämmöisillä palstoilla. :)
- Omenankuva
Mitäs olet puuhaillut?
- YKooo
Laiskotellunna ja kirjjoo kirjuttanna. Mummoja naurattanna ja antanna vettee letistä : D)).
- Omenankuva
Taitaa yks Pekka olla ujo piimä.
- Omenankuva
Ootko laiskistunut:) kun et viitsi kirjoittaa.
- YKooo
Välillä muuttaa hommoo tehä : D)).
- Omenankuva
Turhaa tällä sun aloittamalla sivulla olen koska et oikea Pekka. Vaikka sanoin että oman miehen kanssa tahdon olen vähän tämmöinen ailahtelevainen. Ei siinä mitään pahaa tee jos katselee ei taida katsetta kummemmaksi mennä. Vaikka toivoa olisi enemmäksikin. :)
You are the one i want tässä yksi laulu.- YKooo
Turhaa siinä suhteessa, mutta muuten voin sinnuu illauttoo tiällä ja sempata jaksammaa ukkos kans : ). Mikäs teijjät ajo sit suhtteesseen nyksän kans? Miekkii pistän piisin, ei ihan noi vanaha ou ku siun. https://www.youtube.com/watch?v=dUl-VgElVuk
- Omenankuva
Mitenkäs tuommoinen sori nyt vaan vanha ukko kuuntelee nuoriso musaa tai eihän tuo taida enää olla. :)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Mitenkäs tuommoinen sori nyt vaan vanha ukko kuuntelee nuoriso musaa tai eihän tuo taida enää olla. :)
Hah hah, kuuntelen kaikenlaista. https://www.youtube.com/watch?v=sEmG6w-KFno.https://www.youtube.com/watch?v=NVRnv_3e9WM
- Omenankuva
Luulempa että jos se oikea Pekka joutuisi kanssani kahden kesken hän ei pystyisi pitämään näppejään erossa suukon varmaan ainakin saisin tai halauksen ;)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Luulempa että jos se oikea Pekka joutuisi kanssani kahden kesken hän ei pystyisi pitämään näppejään erossa suukon varmaan ainakin saisin tai halauksen ;)
Vai pusuja ja hallaukssii. Entäpä jos se nuorukaine o ujo, juokssoo karkkuun? : D)).
- Omenankuva
Niin ujo taitaa olla ja minä olen myös:(
- Omenankuva
Siivoskelin tos äsken vähäsen. Mitähän se oikea Pekka touhuilee olis kyl kiva tietää.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Siivoskelin tos äsken vähäsen. Mitähän se oikea Pekka touhuilee olis kyl kiva tietää.
Varmmaa makkarroo syöp, kaljottelloo ja saunnoo🏊
- Omenankuva
Tuuppa ajeleen mun säärikarvat:)
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Tuuppa ajeleen mun säärikarvat:)
Tuota en ou kooskkaa tajunnu, miks ajella karvoja? Anna kaikkien karvojen kukoistraa : D)).
- Omenankuva
Toi oli kyl aika hyvä vastaus no kyllä ruukaan kesäisin ajaa sääri karvat.
- YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Toi oli kyl aika hyvä vastaus no kyllä ruukaan kesäisin ajaa sääri karvat.
Eikö ne ruppee kasvammaan sitte tuuhheemmin, ku ajelloo?
- Omenankuva
Kyllä ne rupeaa:)
on se vaan kuuma mies se Pekka.
Ajatuksissani on. - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
Kyllä ne rupeaa:)
on se vaan kuuma mies se Pekka.
Ajatuksissani on.Jaa'a, mie en tuost Pekast tiijjä, ite oun enemmän yks lahkkeisten perrään😇
- Omenankuva
Juu. :)
- Omenankuva
Ei kai pikku Pekalla ole heikko olotila?
- Omenankuva
Tajuaakohan se kyseinen mies että olen aivan hulluna siihen. :p
Nyt ei vaan ikävä kyllä ole mahdollista päästä lähelle..
Sen vaan sanon että ei mies ole mikään pelkkä penis kun lähetit sen dildo viestin vai oliko se vitsi..
Mulla on tunteita sitä miestä kohtaan... - Omenankuva
Oma mies paras mies. :)
Ajatukset on palanssissa. - Omenankuva
Mitä kuuluu onko kaikki ok?
- YKooo
Ihan kohtalaisest. Ei tullunna myrskyä, eikä vettäkkää satanna 5 millii enemppee?
- Omenankuva
Saunaa rupesin lämmittämään,
lämmin päivä ollut tänään.- YKooo
Ihan mukava keli tehä ol pilikkeitä : ). Saunohhan sitt kunnolla!
- Omenankuva
Voisit sinäkin mulle joskus ensin kirjoittaa.
Söin äsken minttusuklaa jäätelöä.- YKooo
Mix. Minä tykkeen viimesesses sanast😃Jos kaupassa törmättäs ostaisin heti minttusuklaati jäätelön sull. Syön nimittäin tökkii sammaita😄Mie vähän kato ajattelen sinun puolest, et tänne kontkaatus liiaks☺
- Omenankuva
No en ole liiaksi täällä ollut,
sullako on ollut ikävä mua olihan tässä pari päivää väliä:)
Onko se sun lemppari mun yks lemppis on lakritsi. - YKooo
Omenankuva kirjoitti:
No en ole liiaksi täällä ollut,
sullako on ollut ikävä mua olihan tässä pari päivää väliä:)
Onko se sun lemppari mun yks lemppis on lakritsi.Salmiakki ja passion nam😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838