Elikkäs mulla on käyny eräs jätkä mun kanssa samoissa treeneissä useamman vuoden ajan. Alussa hän oli tosi mukava mulle ja silleen mutta viime vuonna se alko vittuilemaan mulle. Vieläki saa kuulla vittuilua siitä kuinka joskus oon tehny jonku asian väärin harjotuksessa. Lisäksi se äijä pitää meikäläistä jonaki vitun vajakkina sen takia.. Mutta sitten sainki huomata että se vittuilu ei loppunu vapaa-ajallakaan. Joskus olin muutaman kaverin kanssa keskustassa nii se tuli vastaan ja sano oikein vittuilevaan ja nauravaan äänensävyyn että "terve, kys". Kys on siis lyhenne sanoista kill yourself. Onneksi alko kesätauko nii ei piä enää sietää sitä tyyppiä...
Joten kertokaa mitä mun oikein pitäis tehä ton saatanan mulkun kanssa?? Lajin lopettaminen ei ole vaihtoehto. Välillä vaan on tehny mieli vetää sitä kunnolla turpaan...
Veemäinen tyyppi
1
92
Vastaukset
Puhu asiasta suoraan ko. henkilön kanssa ja kerro, että miltä hänen käytöksensä sinusta tuntuu ja pyydä lopettamaan. Voit tehdä sen tarvittaessa pariinkin kertaan. Voit samalla kysyä, että miksi hän käyttäytyy niin.
Pikku vinkkinä: Ei ole rikos tallentaa keskusteluja, joissa itse on osallisena.
Mikäli mikään ei muutu, niin vaihtoehtoja on sen jälkeen periaatteessa kolme. Voit ignoorata tyypin täysin ja nauraa päin naamaa, voit vastata vittuiluun entistä paremmalla vittuilla tai voit turvautua väkivaltaan.
Kolmosvaihtoehdon kohdalla kannattaa muistaa mahdolliset seuraukset. Pahoinpitelystähän ei Suomessa saa mitään kunnon rangaistusta, mutta asiasta tuleva rekisterimerkintä ja mahdolliset vahingonkorvaukset voivat olla ikävämpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3115030Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852771794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021651Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1061427
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181366