Elikkä naiselle hyvää huomenta! :)
Neidille hyvää alkavaa viikkoa ja maanantai aamua
14
410
Vastaukset
- Samoin-Sinulle
täältä tuulen tuiverruksen keskeltä ;), ja onnistunutta maanantaita.
Sataako tänään, sen näkee, vaikka se kyllä on ensimmäisenä toivelistallani tuon äärettömän kuivuuden takia. - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Huomenta...
Kyl nyt täytyy sanoo et oo ritarien ritari....
Sä jätit munt yksin tapelemaan...jonkun katkeran naisen kanssa...ei kyl ollut kivaa...
Jänis housu....oikeesti kaameaa kuinka tosissaan jotkut on....mä pidän itseänikin vähän tosikkona....mut en oo viel tiennyt et puhuminenkin on.....
Kaikihan voi kehua itseään sulle..miks ne ei tee niin...säkin tutustuisit mielenkiintoisiin kauniisiin naisiin...vaik sul niitä onkin...
Mul ei edes oo kurvei...sekin kirjoittaja nainen vois olla vaik..barbinukke...
Mutkun ei pitää haukkuu mua...
Paljon viksumpaa olisi ollut kun olisi kirjoittanut itsestään...ja kehunut...ja ne kurvit...oliko paikallaan...
Aa vähän viileempää..mun parveke laseis muutama tippa pisaroi...
Vietä nais dei...tsau ..bebi...❤👍☀🍀🌸- HuldaHuoleton
Älä huoli, teissä on kurvei ja mutkii.
- aitoriitta
Huomenta. Minulla on tänään vielä vapaapäivä. Kiva. Saa vähän levätä matkan jälkeen. Onko sinulla kesäloma? Mitä aiot tänään tehdä. Palaillaan.
- puliakkaa
lastenvaunujen kanssa, tai miestä lehden parissa.
- HänelleTeelle
Mukavaa viikon alkua ja maanantain iltaa miehelle!!
- hrrrkokylmä
Hyvää maanantaita tännekin. Suomen kesä. Villahousut tässä tarvis..
- kuokalle
Onko rakkautes kadonnut, kun tuta kylmän ilman sai...? Neitisi kadonnut kylmiin kesätuuliin?
- kuokalle
KUOKKA kirjoitti:
Kui?
Kun sä huhuilet sitä täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684