Kokemäen huolellisin parturi?

Kissi92

Hiukset pitäisi saada leikattua. Onko suosituksia? Jälki pitäisi olla hyvä. Hinnalla ei sinänsä väliä, kunhan olisi hyvin leikatut hiukset!

Olen käynyt ainoastaan yhdellä parturilla (Beauty Bly) täällä ja sen voi jättää suosiolla mainitsematta :)

58

8275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noorap

      Kokemäen Hiushuone on paras !!

    • jokisalonki

      Ehdottomasti Jokisalonki Johanna.
      Kokemäen paras parturi/kampaamo.

      • lörppö

        Ehkä, mutta siellä ei saa puhua henk.koht eikä muistakaan asioista muutoin koko paikkakunta tietää ne ennen ku oot ehtinyt maksaa


      • Kissi92

        Kuka kertoo parturilleen henk koht juttuja? Se on sitten omaa tyhmyyttä mielestäni.


      • hah

        ei tälle tartte kertoa, se keksii niitä ihan itse. katkera akka jonka oma elämä vinksallaan niin on kateellinen muille ja jauhaa paskaa niistä joilla menee hyvin minkä ehtii. ja asiakkaina käy samanlaiset ja muut miestensä pihalle potkimat akat ja muut katkerat . piiri pieni pyörii vaan.


      • stadinfriidu

        Hui hai. Me emme juoruile Kokemäen asioista, vaan puhumme muoti- ja kauneusalan asioista. On hienoa kun jossain Kokemäellä voi keskustella englanninkielelläkin.


    • Kateus

      Oon käynä blyssä ja uupea nainen leikkas hiukset ja hyvin.suosittelen.

      • Kateellinenseon

        Se on kateellinen niin pilaa toisten tukan :0


    • parastapalvelua

      Beauty Bly on minulle paras, suosittelen. Hinta on kohdallaan, kun jälki on todella laadukasta.

    • Kissi92

      Kiitos ehdotuksistanne! <3

      Osalla luetun ymmärtämisessä ehkä vikaa ;) Mutta skippaan kaikki viestit, jos siinä on b:llä alkavaa. Katselin muiden hinnastoa, niin tyhmäksihän tässä itsenä tuntee kun maksanut niin paljon.

    • 10pistettä

      Jos haluat vain parasta niin suositan BB:tä.

      • Kissi92

        Siellä käyty ja todettu huonoksi. Please, nyt jotain muita suosituksia! Luetun ymmärtäminen!?!


    • Pauliinapau

      Kokemäen Hiushuone on edullinen ja tykkään henkilökunnasta ! Huomaa että on ammattilaisia :)

      • Kissi92

        Kiitos! Siinä taxikopin vieressä?


      • Pauliinapau

        Juu :)


    • kahvibaaaarii

      jokisalunki on välkkäsen pulju eikös ole hiukka kallellasa noihi nuoriin poikasiin

      • Kissi92

        Epäilen suuresti, mutta tuskinpa se edes hiustenleikkuuseen vaikuttaisi? :D


      • HiushuoneellePinnat

        Niin, mitähän tekemistä sillä on ammattitaidon kanssa? =D Ja jos ne pojat ei alaikäsiä sentään ole, eikä kukaan väkisin ketään p..e, niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole. Onhan se tietysti hieman outoa, että tuon ikäinen nainen alkaa melkeimpä teinipoikien kanssa vehtaamaan, mutta jos kumpikin on vapaaehtoisesti liikkeellä, niin mitäs se sit meille muille kuuluu. Mut tuntuu olevan täällä nyt muotia, että jopa keski-iän kynnyksellä olevat naiset pokaa ittelleensä puolet nuoremman miehen.... Itse en siihen pystyisi, kun tulis jotenkin pedari olo, mutta antaa muiden vehdata, jos siitä onnellisemmaksi tulevat, kunhan eivät tosiaan sekannu alaikäisiin kuitenkaan.

        Mutta mitä tulee muuten parturin valintaan, niin Johannaa välttelen minäkin ihan pekästään sen juoruilun takia. Sen Köönikän tunnen muuten, joten välttelen sitäkin juoruilun takia. Hiushuone ja Saila on ollu mun lemppari. Siellä ei kuule paskanjauhamista ihmisitä, eikä tartte puhua omiakaan asioita, jos ei välttämätää itse halua. Voi vaan olla hiljaa ja rentoutua.


      • Asiakas

        Hiushuoneella ei tosiaan kuule paskanjauhamista! Mutta tuota kyseistä plikkaa en suosi, on onnistunut pilaamaan yhden jos toisenkin tukan leikkaamalla kehnosti. Ei osaa katsoa ihmisen tyyliä vaan leikkaa oman mielensä mukaan. Kampaajan kuuluisi osata katsoa asiakkaan tyyli ja kuunnella toiveet!!!!


      • huoh
        HiushuoneellePinnat kirjoitti:

        Niin, mitähän tekemistä sillä on ammattitaidon kanssa? =D Ja jos ne pojat ei alaikäsiä sentään ole, eikä kukaan väkisin ketään p..e, niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole. Onhan se tietysti hieman outoa, että tuon ikäinen nainen alkaa melkeimpä teinipoikien kanssa vehtaamaan, mutta jos kumpikin on vapaaehtoisesti liikkeellä, niin mitäs se sit meille muille kuuluu. Mut tuntuu olevan täällä nyt muotia, että jopa keski-iän kynnyksellä olevat naiset pokaa ittelleensä puolet nuoremman miehen.... Itse en siihen pystyisi, kun tulis jotenkin pedari olo, mutta antaa muiden vehdata, jos siitä onnellisemmaksi tulevat, kunhan eivät tosiaan sekannu alaikäisiin kuitenkaan.

        Mutta mitä tulee muuten parturin valintaan, niin Johannaa välttelen minäkin ihan pekästään sen juoruilun takia. Sen Köönikän tunnen muuten, joten välttelen sitäkin juoruilun takia. Hiushuone ja Saila on ollu mun lemppari. Siellä ei kuule paskanjauhamista ihmisitä, eikä tartte puhua omiakaan asioita, jos ei välttämätää itse halua. Voi vaan olla hiljaa ja rentoutua.

        no mikä sitä nuortamiestä vaivaa jos semmonen mauton pampale kiinnostaa...


      • Riippuumithalluu
        HiushuoneellePinnat kirjoitti:

        Niin, mitähän tekemistä sillä on ammattitaidon kanssa? =D Ja jos ne pojat ei alaikäsiä sentään ole, eikä kukaan väkisin ketään p..e, niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole. Onhan se tietysti hieman outoa, että tuon ikäinen nainen alkaa melkeimpä teinipoikien kanssa vehtaamaan, mutta jos kumpikin on vapaaehtoisesti liikkeellä, niin mitäs se sit meille muille kuuluu. Mut tuntuu olevan täällä nyt muotia, että jopa keski-iän kynnyksellä olevat naiset pokaa ittelleensä puolet nuoremman miehen.... Itse en siihen pystyisi, kun tulis jotenkin pedari olo, mutta antaa muiden vehdata, jos siitä onnellisemmaksi tulevat, kunhan eivät tosiaan sekannu alaikäisiin kuitenkaan.

        Mutta mitä tulee muuten parturin valintaan, niin Johannaa välttelen minäkin ihan pekästään sen juoruilun takia. Sen Köönikän tunnen muuten, joten välttelen sitäkin juoruilun takia. Hiushuone ja Saila on ollu mun lemppari. Siellä ei kuule paskanjauhamista ihmisitä, eikä tartte puhua omiakaan asioita, jos ei välttämätää itse halua. Voi vaan olla hiljaa ja rentoutua.

        Jos halluut kuul valittamista säästä,miehestä,asiakkaista,autosta,työstäs ja lie mistä vielä ni men hei sailal.
        Mut jos halluut ystävällist palveluu ja kuuntelijjaa omil murheekryyneil ni men sil sussul ;)


      • HiushuoneellePinnat
        Riippuumithalluu kirjoitti:

        Jos halluut kuul valittamista säästä,miehestä,asiakkaista,autosta,työstäs ja lie mistä vielä ni men hei sailal.
        Mut jos halluut ystävällist palveluu ja kuuntelijjaa omil murheekryyneil ni men sil sussul ;)

        No ei oo kyl mulle ikinä valittanu yhtään mistään. Ja jos en itse halua keskustella ylipäänsä mistään käynnin aikana, niin osaa kyllä sen lukea ja olla hiljaa. Ainoastaan yhden värjäyksen "mokasi" joskus vuosia sitten, mutta korjasi kiltisti "virheensä" ja teki korjauksen ilmaiseksi. Sellaista asiakapalvelun kuuluu olla, eikä syytellä asiakasta omasta mokistaan ja vieläpä ottaa korjauksesta hinta, kuten eräillä on tapana....


    • Kisse82

      Olen jo vuosia käynyt Bauty Blyssä kun haluan olla pikkaisen enemmän tyylikkään näköinen ja haluan seurata kansainvälistä hiusmuotoilua. Olen tosi tosi tyytyväinen!

      • Niinketä

        Ketä osaa leikata tyylikkään näköistä tukkaa? 0__0
        ei ainakaan kuvien perusteella osaa leikata/värjätä..


      • Kissi92

        Joko riitti BB:stä puhe täällä? Kaikki arvaa ketä ne käy kommentoimassa...


      • Kisse82onhauska

        Kisse82, kiitos päivän ekasta huutonaurusta.


      • Pepe

        Eiköhän jokainen parturi pysty toteuttamaan tätä kansainvälistä hiusmuotoilua ja tehdä tyylikkäitä hiuksia, jos vaan asiakas osaa toivoa sellaista. Ei ole yhdestä parturista asia kiinni.


      • Hyi

        Facebookissa itse omistaja kirjoittanut että lyhyt ja vihreä tukka olisi naisellinen... Melkoista tasoa!


    • tyytyväinenasiakas

      Minä asun Porissa ja käyn joka toinen kuukausi Kokemäellä tapaamassa sukulaisiani. Käytän myös Beauty Blyn upeita hiusmuotoilupalveluita ja hiustenleikkuuta. Samoin monet muutkin, jotka haluavat olla muodikkaita. Kiitos hyvästä palvelusta!

      • Vakkari

        Hiushuoneen molemmat naiset ovat hyviä :)


    • nissenisse

      Jaa ookkonää polkena niitä?

      • Puutteitaki

        Pimppiä tekee mieli.ett tua portelli tulkkilaa tua noi olis ehroton ekstiä.


      • Nassenisse

        Partureis taitaa käyä maksuvälinein vain kortti ja käteinen.


    • Tontsa90

      Kokemäen HiusHuone on pro

      • Timoteii

        Tämä. Meidän koko perhe käyttää tätä eikä kenenkään hiuksissa ikinä moitittavaa! Mahtavaa työtä


    • ärrävieresä

      Onko hiussalonki parturi kuulemma eronna? huhu liikekeskuksen kahvilasa.

      • JuoruakatJaUkotSaunanTaa

        Mitä sit vaiks oliskin? Vaikuttaako se jotenkin ammattiatitoon? Ja mitä v..a asia ylipäänsä kuuluu meille muille? Aika köyhää on elämä tai hel.. heikko itsetunto, kun jatkuvasti pitää juoruta toisten ihmisten asioista pitkin kyliä. Lopettakaa sellanen jo... Ketä kiinnostaa? Mulle ainakaan tee kesää eikä talvee kenekään erot, panot, karkaamiset, vauvauutiset tai spekulaatiot siitä kuka on isä tms. Kun 90% kyläjuoruista on silkkaa paskaa ja keksittyä huuhaata. Siksi en ikinä itse jatka mitään juoruja. Eikä niitä enää vuosikausiin ole mulle kerrtottukaan, kun olen sanonut niin monta kertaa, että mua ei todellakaan jaksa kiinnostaa.. Elän omaa elämääni, enkä muiden ja suosittelen samaa muille.

        Haastan kaikki palstalaiset olemaan esim. koko heinäkuun juoruamatta yhtään ainoaa asiaa kenestäkään. Pystyttekö? ;) Tuskin...


    • Siilitukka

      Johanna ehkä aloittanut itse tän keskustelun... Kärsiiköhän huonosta itsetunnosta...?

    • Pimuour

      Nurmelan Kristiinalle iiiiiso plussa <3 Tukkaputiikki!

    • hukahuka

      Kyllikki on paras paarturi siinä oluthuoneen vieressä

    • U..U

      Tuikku

    • nissevaan

      Onko siinä ennen sijainnut leipomomyymälä?

    • Monalis4

      Kaikissa kokemäen partureissa juoruillaan, siks kivempi käydä naapurikunnassa.. samoin olkkari ja grilli ovat juorupesiä.

      • Moosestotta

        On muuten tuhannen totta toi olkkari grilli=> juorupesä!


      • JuoruakatJaUkotSaunanTaa

        Kannattas teidänkin varmaan ryypätä vähemmän ja olla syömättä sitä roskaruokaa, niin kroppakin kiittää ja aivot saa huilata, kun ei tarvi koko ajan kuunnella paskapuhetta.


      • Perttuli67

        Kaveri kuuli olevansa raskaana, ei tiennyt itsekkään , onneks olkkari/grillil tiedettiin. (Ja siis ei ollut raskaana, ei ole tänä päivänäkään) :D


    • varmaatietoo

      Ei kokemäjellä koskaa ole juoruttu ainaskaa kahvila uunosa.

      • Pöööööp

        Hehheh, ei varmaan juu. Kaiken pahan alku ja juuri. Omistajanainen utelee hieronta-asiakkailtaan kaikki henkikökohtaiset asiat ja puhuu niitä sitten eteenpäin. Kerran kävin hieronnassa ja lainkan ei saanut rentoutua kun koko ajan tentattiin.


      • ItsestäKiinni

        No onko niitä pakko kertoo? Pitäkää turpanne kiinni, niin kyl se pian huomaa, ettette vastaa, niin lakkaa kyselemästä.


    • Voikyynel

      Beauty blyn omistaja puhuu muista paskaa kun parturoi mutta ei sillä naamalla kannattaisi arvostella. Hänellä varmaan on huono itsetunto :(

      • Hahh

        Sen tekohymy on kyl tosi aito..


      • Laaduli

        Joo, huomannut et tunkee kieltä sieltä hampaiden välistä niiiiin somasti...


      • itsetuntokohillaan

        Vanha kansa jo sen tiesi: Siitä josta paljon puhutaan, siitä tykätään.


    • Niinniinjuujuu

      Vieläkös Nortiolan Riitta leikkaa hiuksia. Hän on paras parturi...

    • Ainaleikkaa

      Jossu paras !!!

    • Oikein.naurattaa

      Kukahan edellisen kommentin on käynyt yöllä kirjoittamassa kuin J itse. Naurettavaa väkeä!

    • Annelipaul

      Ei kokemäellä oo sellasta. Täytys mennä isompaan kaupunkiin.

    • Anonyymi

      Mitkä on kriteerit ?# Paras"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe