Mikä olisi järkevin siirtymäväline keskustaan Fiumicino kentältä puolen yön aikaan? Onko 2018 hinnoista tietoa?
Saapuminen Roomaan klo 23.30, miten hotellille?
15
412
Vastaukset
- JärkevinLaiffi
On tietoa hinnoista.
Järkevin siirtymäväline on astua siinä kentällä aikakoneeseen joka tupsauttaa teidät keskustaan puoleksi päiväksi. - Käynyt
Taksi ja hotellin järjestämä kuljetus ovat kaiketi ainoat mahdollisuudet. Viimeiset junat ja bussit ovat menneet.
- fdsfdfsfsdffdsf
SIT Bus näyttää ajavan vielä 23:50 ja 00:40 Fiumiciosta Terminille. Itse kyllä hyppäisin taksiin.
- Käynyt
fdsfdfsfsdffdsf kirjoitti:
SIT Bus näyttää ajavan vielä 23:50 ja 00:40 Fiumiciosta Terminille. Itse kyllä hyppäisin taksiin.
Tuo ei tullut minulla haussa esiin.
http://www.sitbusshuttle.com/en/timetable-and-fares/ - Käynyt
Käynyt kirjoitti:
Tuo ei tullut minulla haussa esiin.
http://www.sitbusshuttle.com/en/timetable-and-fares/Mutta tuon mukaan viimeinen lähtö olisi 23.45, joten siihen tuskin ehtii.
- fsfffdfdfsd
Käynyt kirjoitti:
Mutta tuon mukaan viimeinen lähtö olisi 23.45, joten siihen tuskin ehtii.
23:45 on Fiumicinon kaupungista, Fiumicino APT ajat ovat lentokentän
- saapuuyöllä
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- 7865
Rideways saattaa olla vaihtoehto. Tulen käyttämään sitä ensimmäistä kertaa viikon kuluttua, en voi vielä suositella tai haukkua.
- saapuuyöllä
Hei '7865', kerro ihmeessä kokemuksista. Meidän lähtöön on vielä kauan ja hotelliakaan ei ole hankittu, tosin tarkoitus hankkia se keskustasta jostain Repubblican läheisyydestä.
- Käynyt
Terminin seutua ei voi suositella hotellin sijainniksi. Vaikka poliisi on rauhoittanut itse aseman viime vuosina, sen ympäristö on yhä rauhatonta. Eli jos menette Repubblican alueelle, niin mahdollimman pitkälle asemasta. Itse ottaisin hotellin vähän kauempaa, esimerkiksi Piazza Venezian tai siltä lähtevän Via del Corson alueelta. Lukuisia muitakin hyvä ja myös huonoja alueita on.
- saapuuyöllä
Kiitos 'Käynyt', taidanpa noudattaa suositustasi. Mitäs sanot Hotel Colosseum, onko rauhattomalla alueella?
- Käynyt
Tuosta ei ole tarkkaa tietoa, mutta alueet Santa Maria Maggioresta itään eivät ole kuulemani mukaan parasta Roomaa. Ehkä ei, enemmän vielä länteen.
- saapuuyöllä
joo katsoin kartasta, tuo voisi mennä vielä "rajoilla". Katsoin myös tripadvisorin arvostelut niin ihan ok. Saa vinkata hotelleja
- 7865
Rideways saa kolme tähteä viidestä. Odotimme tuloaulassa 15 min, kuskia ei näkynyt. Soitimme Ridewaysin numeroon, ja 15 min. päästä kuski saapui. Matka autolle oli taksiin verrattuna pitkä, ja hinta kympin taksia halvempi. Eipä tästä paljon apua taida olla, mutta ainakin tämän kokemuksen perusteella halvempi ja huonompi kuin taksi.
- saapuuyöllä
Kiitos 7865, arvokas tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303781Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351402Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1541106Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73948Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754