Varokaa GoGift / Presentcard.fi

Nevereveragain

Laittavat omat mokansa asiakkaan syyksi. Tilasin lahjaksi lahjakortin, joka piti tietysti maksaa etukäteen. Lahjakortti ei mennyt koskaan perille, syystä että osoitteessa oli muutamaan kertaan sama sana. HALOO! Osoite oli täysin oikein, vain vähän liikaa samoja sanoja ja tämän takia minulle intettiin, että osoite on VÄÄRÄ.

Kyllä se on niin, että väärä osoite on osoite, joka on väärin kirjoitettu. Saman sanan toistaminen ei tee osoitteesta VÄÄRÄÄ.

Tarjosivat sitten mahdollisuutta valita uusi lahjakortti, mutta mitä vielä? Siitä olisi pitänyt maksaa uudestaan. Siis yritys ei saa ensimmäistäkään korttia perille, mutta asiakkaan pitää maksaa uudestakin lahjakortista erikseen.

Lopulta sitten peruin koko p*skan ja nyt odottelen rahoja tilille. Eksyvätköhän nekin matkalla, vaikka heillä on tiedossa maksukorttini numero?

Älkää tehkö samaa virhettä ja ostako tuosta puljusta mitään. Vedätystä koko p*ska.

43

27940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prkl

      Joo samoja kokemuksia! Nyt 2 viikkoa odotettu Linnanmäen ranneketta joka luvataan toimittaa 2-5 arkipäivän kuluessa. Soitettu useasti "asiakaspalveluun" josta ei saa minkäänlaista vastausta. Kuulemma lahjakortit loppu?! Miten voi olla? Raha kyllä kelpasi! Tämä selvisi 3 soiton jälkeen kun ei ranneketta näy. Selitä se nyt teinille joka sopinut menevänsä kaverinsa kanssa. Välttäkää kuin kuppaa!! Ja mikä ihan parasta eivät korvaa mitenkään...

    • Lahjoittaja

      Moro,

      tilasin Cityconilta lahjakortin lahjaksi siskolleni. Näkyi tulevan yllättäen Gogiftiltä tilausvahvistus... Kortti meni perille ajoissa mutta kortti ei yllättäen tunnu olevan voimassa... Oletteko aikaisemmat ilmoittajat saaneet rahanne takaisin vai miten on ratkennut??

      • Ikeanlahjakortti

        Oon ite saanu sieltä 5€ ikean lahjakrtin ainakin tuli s-postiin en oo viel kokeillut voimassa näkyy olevan


    • tyytyväinenasiakas

      Vuosien saatossa olen kymmeniä lahjakortteja saanut palkkioksi eräistä kyselyistä, ainoastaan kerran tuli väärä lahjakortti ja kun soitin niin lähettivät uuden oikean ja sen vääränkin sain käyttää kun summa oli vain 20€. Viimeisin tilaamani lahjakortti tuli viikko sitten ja kohta on pisteet täynnä taas yhteen ja sitten koittaakin taas ilmainen hotelliviikonloppu :)

    • Anonyymi

      Sain just 500e lahjakortin TNS Kantar kyselyihin osallistumisesta ja kortti tuli ruotsin malmöstä Post Nord Registered Mail kirjattuna lähetyksenä postiin. Kävin tsekkaamassa kaupassa onko kortti voimassa ja on. Ei valittamista. Sitä en tiedä mitä tapahtuu jos ei käytä korttia määräaikaan mennessä joka on 12kk päiväyksestä tai viimeisestä latauksesta. Kortin saldon voi kuitenkin tarkistaa myymälässä jossa se on käytössä.

      • Anonyymi

        Sinun on käytettävä se määräaikaan mennessä, sen jälkeen on hyödytön


    • Anonyymi

      Ei ole myöskään mitään positiivista sanomista ks. Lafkasta ,toimitukset ontuu todella pahasti, joten ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Olen odotellut 50€ lahjakorttia jo pitemänaikaa mutta ei ole kuulunut. Kysellessäni asiasta on aina ollut jokin syy esim. on ruuhkaa palvelussa, päivitämme sivuja jota on jo kestänyt ties kuinka kauan, sitten he pyytävät milloin mitäkin jne, jotenfirma ei ole luotettava ollenkaan. Lopetan vastailun heidän lähettämiin kyseilyihin joten ÄLKÄÄ OSALLISTUKO KOKO FIRMAN KYSEILYIHIN , jos osallistutte niin pyytäkää aina lahjakortti heti kun saatte 10€ palkkiorahan täyteen ettei harmita niin paljon jos ette saakaan korvausta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen odotellut 50€ lahjakorttia jo pitemänaikaa mutta ei ole kuulunut. Kysellessäni asiasta on aina ollut jokin syy esim. on ruuhkaa palvelussa, päivitämme sivuja jota on jo kestänyt ties kuinka kauan, sitten he pyytävät milloin mitäkin jne, jotenfirma ei ole luotettava ollenkaan. Lopetan vastailun heidän lähettämiin kyseilyihin joten ÄLKÄÄ OSALLISTUKO KOKO FIRMAN KYSEILYIHIN , jos osallistutte niin pyytäkää aina lahjakortti heti kun saatte 10€ palkkiorahan täyteen ettei harmita niin paljon jos ette saakaan korvausta .

        Sama juttu ei ole tullut superlahjakorttia vastaamisesta. Ei kannata vaivaantua vastaamaan. ikinä et saa palkkiota vastauksistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen odotellut 50€ lahjakorttia jo pitemänaikaa mutta ei ole kuulunut. Kysellessäni asiasta on aina ollut jokin syy esim. on ruuhkaa palvelussa, päivitämme sivuja jota on jo kestänyt ties kuinka kauan, sitten he pyytävät milloin mitäkin jne, jotenfirma ei ole luotettava ollenkaan. Lopetan vastailun heidän lähettämiin kyseilyihin joten ÄLKÄÄ OSALLISTUKO KOKO FIRMAN KYSEILYIHIN , jos osallistutte niin pyytäkää aina lahjakortti heti kun saatte 10€ palkkiorahan täyteen ettei harmita niin paljon jos ette saakaan korvausta .

        Hyvä tietää,sähköpostiin tuli liittymispyyntö,laitan roskikseen.En tykkää siitä,ettei homma toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää,sähköpostiin tuli liittymispyyntö,laitan roskikseen.En tykkää siitä,ettei homma toimi.

        Oon vastannu muutaman firman kyselyihin,palkkion saaminen on ollut työn takana,toisilta en oo saanut ollenkaan,syyttivät sovellutusta,väärää nimeä ym.Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Kaksi lahjakorttia itselleni matkalla. Eka kuulemma lähtenyt kuukausi takaperin..

    • Anonyymi

      Tilasin 24.12.2020 lapsilleni kaksi heidän mainostamaa Superlahjakorttia. Ajatuksena käyttää lahjakortit heti joulun jälkeen alkavissa alennusmyynneissä. Maksoin MasterCardin Debit-puolella. Toimitusajaksi laitoin luonnollisesti 24.12. ja toimitustavaksi tekstiviesti lasteni matkapuhelinliittymiin.

      Nyt, 6 päivää myöhemmin, ei tekstiviestejä ole vieläkään kuulunut.

      Joulupäivänä tiedustelin asiaa sähköpostilla heidän asiakaspalvelulta. Sain yllävän nopeasti vastauksen, että pahoittelevat ja kertoivat viivästyksen johtuvan heidän IT-järjestelmästään.

      Muutamaa päivää myöhemmin lähetin asiakaspalveluun viestin, jossa vaadin rahojani takaisin. Siihen en ole saanut vastausta.

      Heidän asiakaspalvelunumerossa on ollut jo ennen joulua ja on edelleen vastaajaviesti, jonka mukaan he saavat tällä hetkellä niin paljon yhteydenottoja, että asiakaspalvelunumero on suljettu.

      Asiat, jotka opin:
      -Ei kannata maksaa Debit puolella nettiostoksia
      - Gogift-yritys toimii epärehellisesti
      - Keskustelupalstoilta löytyviä negatiivisia palautteita kannattaa huomioida ainakin vähän enemmän kuin olen tähän asti huomioinut. Hyvänä esimerkkinä juuri tämä keskusteluketju. Luin kyllä tämän ketjun kommentit ennen lahjakorttien ostoa, mutta enpä vaan uskonut niiden tarkoittavan sitä, että tämänkaltaisia ongelmia juuri minun kohdalleni sattuisi.

      • Anonyymi

        Hitsi, varovaisuus petti eli jouluna tilattu lahjakortti vielä matkalla, taitaa olla menetettyjä euroja. Harmi kun luin tämän vasta nyt. Mitähän ao firmaa käyttävät tahot miettivät? Kuluttajaviranomaisiin vaan yhteys. . Julkisuuttakin voisi tälle saada, no oma tyhmyys tässä kostautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi, varovaisuus petti eli jouluna tilattu lahjakortti vielä matkalla, taitaa olla menetettyjä euroja. Harmi kun luin tämän vasta nyt. Mitähän ao firmaa käyttävät tahot miettivät? Kuluttajaviranomaisiin vaan yhteys. . Julkisuuttakin voisi tälle saada, no oma tyhmyys tässä kostautuu.

        Jos kortti on heiltä jo lähetetty niin eihän se heidän vika ole jos se matkalla viipyy, postihan se silloin on syyllinen. Itselle yleensä lahjakortit tulleet kahden viikon sisään siitä kun olen ne GoGiftiltä tilannut ja yhtään korttia ei vielä ole jäänyt saamatta. Viime vuonnakin kaikki viisi tilaamaani lahjakorttia tuli perille postilaatikkooni.


      • Anonyymi

        50€ arvosta Superlahjakortteja tilattu joulukuussa. Sähköpostilla olin yhteydessä, löytyi vahingossa niiden sivuilta. Vaikka yhteystiedot kohta pois käytöstä, samoin ku asiakaspalvelunumero.
        Syy ettei ole kortteja tullun on ettei heillä ole kortteja eikä ole varmuutta milloin saavat lisää.
        En tiedä onko mitään hyötyä, mutta olen kuluttajasuojaan yhteydessä.
        Lahjakortit sain M3Panelin kautta, he tästä ei ole vastuussa mutta ilmoitin sinnekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50€ arvosta Superlahjakortteja tilattu joulukuussa. Sähköpostilla olin yhteydessä, löytyi vahingossa niiden sivuilta. Vaikka yhteystiedot kohta pois käytöstä, samoin ku asiakaspalvelunumero.
        Syy ettei ole kortteja tullun on ettei heillä ole kortteja eikä ole varmuutta milloin saavat lisää.
        En tiedä onko mitään hyötyä, mutta olen kuluttajasuojaan yhteydessä.
        Lahjakortit sain M3Panelin kautta, he tästä ei ole vastuussa mutta ilmoitin sinnekkin.

        Korona vaikuttaa heilläkin ja kortteja eivät tietysti saa jos korttien tekijällä toimitusvaikeuksia, GoGifthän niitä kortteja ei tee (muovikortit). Kannattaa kysyä saako sähköpostiin sellaisena että voi tulostaa.


      • Anonyymi

        Sama homma! Tilasin lahjaksi tekstiviestitoimituksella saapuvat lahjakortit joita ei kuulunut millään. Monen kyselyn jälkeen vasta lähettivät. Eli pilalle meni sekin lahjan idea. Epäluotettava firma. Jolta ei löydy kunnollisia yhteystietoja. Tietysti olisi pitänyt tarkistaa etukäteen mutta näin kävi. Gofit.io on mielestäni huijausfirma


    • Anonyymi

      Minä menetin 260€ tälle firmalle😔

    • Anonyymi

      Olen nyt yli kuukauden yrittänyt lunastaa saamaani lahjakorttia netin kautta. Koodi on muutettu niin hankalaksi tulkita tekstityypin takia, että tulee ilmoitus sen olevan väärä. Ja muutenkin mahdottoman pitkäksi aakkossekamelskaksi. Lunastusohjeessa on väärä nettiosoite. Täytynee käväistä fb- sivuilla valittamassa julkisesti.

      • Anonyymi

        Minulla ei ollut mitään vaikeuksia lunastaa näillä uusillakaan koodeilla. Kirjoitan koodit aina paperille ja tarkastan että on varmasti oikein ja sitten suoraan GoGiftin sivulle lunastamaan. En siis mene sinne sivulle koskaan sähköpostin linkin kautta.
        Reilusti yli 10 vuotta olen kyselyihin vastannut ja lahjakortteja varten koodeja saanut eikä ainuttakaan tilaamaani lahjakorttia ole jäänyt saamatta.


    • Anonyymi

      Tilasin 24.12. lahjakortit. Kahteen kuukauteen ei kuulunut mitään. Laitoin sähköpostia ja tuli vastaus, että muka edellisenä päivänä oli kortit lähetetty.
      Tämä taitaa olla heidän taktiikkansa? En suosittele ko.!firmaa.

    • Anonyymi

      Tässä päivän kommentti, ystävänpäivälahjaksi tilatuista (8.2.2021)lahjakorteista:
      Hei!
      kiitos viestistäsi.
      Valitettavasti McDonalds- lahjakortit ovat olleet loppu varastoltamme, jonka johdosta tilauksesi on lähetetty varastoltamme vasta 25.2.2021
      Korttien tulisi siis saaapua pian! :)
      Suuret pahoittelut viiveestä toimitukssessa ja siitä, että tieto tästä ei teknisen ongelman vuoksi ole tavoittanut sinua.
      Ihanaa päivää

    • Anonyymi

      Sähköpostiin tilattu Tokmannin lahjakortti meni perille ongelmitta ja nopeasti.

    • Anonyymi

      Itsellä kokemusta useasta Tokmannin sähköisestä lahjakortista - kaikki toimineet moitteetta. Lisäksi yksi Powerin fyysinen lahjakortti - tuli viikossa ostosta kotiin. Lähetysseuranta kertoi kortin postituksen tapahtuneen tilausta seuravana päivänä.

    • Anonyymi

      Minulla kaikki on toiminut loistavasti. Olen lunastanut GoGiftiltä etenkin Ticketmasterin kortteja. Ne tulevat nykyään vain sähköisenä. Raxin korttikin tuli nopeasti postitse.
      Yksi ehti vanheta, kun ostin sen juuri ennen koronapandemian puhkeamista. :(

    • Anonyymi

      Olen koittanut ladata lahjakorttejani jo useamman viikon. Ei vain onnistu GoGiftilla. Palvelussamme on nyt juuri ruuhkaa viesti tulee aina. Viimeinen kerta kun käytän tuota firmaa. Onneksi on muitakin. Harmi vain kun ennen tuo toimi hyvin.

    • Anonyymi

      Miksi ne utelee lahjakortin lahjoittajasta vaikka mitä tietoja? Onko tuo edes lainmukaista? Jos maksan lahjakortin visalla, niin siinä tapahtuu jo henkilötunnistus, joten miksi minun pitäisi antaa Gogiftille osoitteeni jne? Haluavat kerätä ihmisistä mahdollisimman laajat yhteystiedot, joilla voivat tehdä sitten kauppaa. Mitä mieltä tietosuojavaltuutettu? Jäi ostamatta lahjakortti tuon loputtoman tietojenkeruun takia. Pitäkää tunkkinne...

    • Anonyymi

      hyvin toimii. Olen monasti osallistunut gallup tutkimuksiin. Kaikki lahjakortit ovat toimineet oikein. nyt taas on kerääntynyt 50e uro jyskiin. suosittelen.

    • Anonyymi

      Toimii loistavasti ja taas on pisteitä kerääntynyt niin että saa lunastaa lahjakortteja hotellilomalle, tavaraa kun ei tarvitse.

    • Anonyymi

      Kovin on joustamatonta tämän firman toiminta. En ole pystynyt käyttämään työnantajalta eläkelahjaksi saamaani Tjäreborgin lahjakorttia, koska tuli korona ja olen vakavasti perussairas, jolloin korona-aikainen matkustelu on minulle liian suuri riski. Firma ei suostu lahjakortin vaihtoon toiseen eikä voimassaoloajan pidennykseen. Eipä kannata käyttää ko. firmaa!

      • Anonyymi

        Oletko kysynyt Tjärebogilta vieläkö kortti olisi käytettävissä kun koronan vuoksi ei ole voinut käyttää? Työnantajasihan on kuitenkin sen kortin maksanut jo Tjäreborgille.


    • Anonyymi

      Tilasin iittalan lahjakortin, mutta minulle tuli Tokmannin lahjakortti.

    • Anonyymi

      Sain 15 kpl Powerin eGift card lahjakorttia näiltä ja ilokseni myymälässä kerrottiin että eivät ne kelpaakaan vaan ne pitää vaihtaa. Kiva ylläri näin joulun alla kun vasteaika tiedusteluihin on 4 arkipäivää ja uudet lahjakortit postitetaan jostain joskus jos silloinkaan.
      Suosittelen lämpimästi välttämään gogiftin käyttöä. Käteistä kirjekuoressa on paljon parempi vaihtoehto!

    • Anonyymi

      Juutalainen firma 🤣🤣🤣🤣 kusetusta vaan
      Sama kun bonnier, ne myy tavara mitä niillä einole eikä tilattu 🤣 gogift puhelin nro ei ole käytössä mihin soitin pari kuukautta sitten 🤓

    • Anonyymi

      Onko tämä edes luotettava ? :D onko kellekkää tullu numeroon semmosta viestiä tyylillä ”pankkitilisi on lukittu” ja linkki😳 entä onko ihan turvallista muutenkaan syöttää omia tietoja tälle sivulle?

    • Anonyymi

      Joo aika touhuu kun ei osaa ennustaa osoitetta, kun asiakas ei osaa kirjoittaa osoitettansa oikein. Kyl se ny o niin et pistäkää mummot ja papat nuo koneet kii.😅

    • Anonyymi

      Fortumilta saatu 50e kortti lojui 2 vuotta hyllyllä. Lunastusaika umpeutumassa huhtukuussa 2022. Tilasin lahjakortin 12.3 Kultajousi-koruliikkeeseen. En odottanut mitään mutta kortti saapuikin 17.3 ykkösluokan kirjekuoressa! Tulipa nopeasti. Pitää käydä kokeilla korttia. Kehitystä asiakaspalvelussa!

    • Anonyymi

      Pankin maksun jälkeen ei tilausvahvistusta, eikä lahjakortti ole myöskään vielä mennyt vastaanottajalle. Pankkitunnukset ja kirjautuminen kysyttiin useamman kerran. Epäluotettava vaikutelma jäi. En suosittele, vältä tätä kauppaa!

    • Anonyymi

      Nyt on toista viikkoa odotettu lahjakorttia jouluksi. Asiakaspalvelusta vain automaattivastaus, että on muka viesti vastaanotettu.

      • Anonyymi

        Tänään lahjakortti saapui. Viestinnässä olisi kyllä parantamisen varaa.


    • Anonyymi

      Superlahjakortin sain ja sillä lunastin sähköpostilahjakortin erääseen kauppaan. Tilausvahvistus tästä toki tuli, muttei itse lahjakorttia sähköpostiin. Hankalakäyttöinen systeemi eikä edes toimi.

    • Anonyymi

      Huijari koko firma!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe