On tänään kankaanpään seudussa suurella kuvalla. Haaskaa aikaa ja voimavaroja senkun ehtii.
Jämijärven kallein valtuutettu
10
1394
Vastaukset
- puupäärude
Suurin osa kanteluista oli aiheettomia eli kateutta ja suoranaista puupäisyyttä.
- vieläveronmaksaja
Juuri näin, aikaa ja rahaa poltti kunnalta ja valtiolta turhalla porulla. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
- Anonyymi
laittaisitko luettelon teoista ja summista ilman mielikuvitustasi
- täystyrmäys
AVI:han tyrmäsi lähes kaikki valtuutettu Rudenbergin kantelut. Se siitä.
- ei_ekikään
No huh melkoista möykkäämistä.
- Anonyymi
Eikö tällä herralla ole minkäänlaisia käytöstapoja?
- Anonyymi
oikeassa oli nyt parempi tulevaisuus kuntalaisilla
keput jsremarit eivät osaa hoitaa omaa talouttaan
- Anonyymi
Demokratia ei toimi, jos kaikki ovat asiassa kuin asiassa aina samaa mieltä. Tai eiväthän he olisi muutoin, mutta kun nyt on sen ja sen vuoro saada mielipiteensä läpi. Ensi kerralla on sitten minun vuoroni ja niin edelleen. Piiri pieni pyörii.
On hatunnoston arvoinen suoritus hieman pölläyttää klikkiytynyttä jämpän päättäjäporukkaa. Valitettavasti yksi mies ei pysty paljon muuhun kuin hidastamaan pölhöä päätöksentekoa. Toivottavasti jatkossa muutama muukin uskaltaa sanoa oman mielipiteensä silloin kun on sen aika.
Jämin "kehitys" on hyvä esimerkki mihin hyvä veli -järjestelmä johtaa. Pari rohkeaa kellokasta olisi siinäkin asiassa ollut aikanaan tarpeen. - Anonyymi
Juu demokratia toimii, silloin kun enemmistö päättää. Yhdenmiehen päätökset on diktatuuria.
- Anonyymi
Tyhjien tynnyreiden kolinaa on ilmassa muuallakin kunnassa. Joskus joku tynnyrin kolistelija lupasi lähteä jos KJ- lähtee. Nyt kolina jatkuu eikä ole ollut sanojensa mittainen. Viime päivien uusi kolina jatkuu. Jos ei tule keskustan miestä kunnan johtohenkilöksi niin lähtö laukku pakataan taas. Jokohan olisi aika oikeasti vetäytyä taka vasemmalle ja toteuttaa tynnyrin kolina .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777