MOI
voiko Acer Aspire GX-781 koneeseen vaihtaa näyttistä?
tässä vielä linkki gigantin sivuille jossa on sama kone https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ACDGB88EQ001/acer-aspire-gx-781-pelitietokone
Voiko vaihtaa gpu
6
265
Vastaukset 6
Periaatteessa voi, mutta onko se tarpeen? GTX 1060 on riittävä lähes kaikkeen Full-HD -pelaamiseen asti, joten suurempaa grafiikkatehoa tarvinnee vasta suuremmilla resoluutioilla ja/tai useammalla näytöllä pelattaessa.
Minkälainen näyttösysteemi sinulla on nyt ja aiotko parantaa sitä lähitulevaisuudessa?Joo no mulla on 2 näyttöä nyt mutta mulla ei ole vielä tuota konetta mutta ostan sen viikon kuluessa. nii halusin vain tarkistaa että voiko gpun vaihtaa
Kikkelimies kirjoitti:
Joo no mulla on 2 näyttöä nyt mutta mulla ei ole vielä tuota konetta mutta ostan sen viikon kuluessa. nii halusin vain tarkistaa että voiko gpun vaihtaa
Tarkastele vielä vaihtoehtoisia koneita: tuon Acerin GTX 1060:lla on vain 3 GB näyttömuistia, joten kahdella Full-HD -näytöllä saattaa tulla pullonkaulaksi näyttömuistin riittävyys.
Kuuden GB:n malli olisi käyttöösi parempi, joskin tuo tietysti riippuu siitä, mitä pelejä pelaat ja millä asetuksilla. Kaikki hienonkaan näköiset pelit eivät ole välttämättä näyttömuistisyöppöjä, kuten jotkut valitettavasti ovat. Katsele YouTubesta esimerkkivideoita siitä, kuinka paljon näyttömuistia suosikkipelisi vievät GTX 1060:lla kullakin asetuksilla.Kollimaattori kirjoitti:
Tarkastele vielä vaihtoehtoisia koneita: tuon Acerin GTX 1060:lla on vain 3 GB näyttömuistia, joten kahdella Full-HD -näytöllä saattaa tulla pullonkaulaksi näyttömuistin riittävyys.
Kuuden GB:n malli olisi käyttöösi parempi, joskin tuo tietysti riippuu siitä, mitä pelejä pelaat ja millä asetuksilla. Kaikki hienonkaan näköiset pelit eivät ole välttämättä näyttömuistisyöppöjä, kuten jotkut valitettavasti ovat. Katsele YouTubesta esimerkkivideoita siitä, kuinka paljon näyttömuistia suosikkipelisi vievät GTX 1060:lla kullakin asetuksilla.ok
- exBersel
Kikkelimies kirjoitti:
ok
Acerin koneessa virtalähde on todennäköisesti riittämätön tehokkaammille näytönohjaimille ja kotelo voi olla myös suunniteltu niin, että siihen sopii vain lyhyt näytönohjain.
Komponenttien laatu voi muutenkin olla aika tavalla heikompi kuin erillisosissa.
Edullisestihan tuosta koneen saa, mutta tehdasvalmisteisten koneiden heikko suosio pelaajien keskuudessa ei ole sattumaa. Sitä paitsi sopivien osien valitseminen, oppiminen ja koneen kasaaminen - vaikka helppoa onkin - ovat kaikki osa hauskuudesta.
Tuossa 2G näyttömuistia joka riittää - tosin 4k näytöistä ei kokemusta. Kovalevy puuttuu ja muistia vain 6G. Jos kunnon pelikoneen haluaa katso vaikka Jimin valikoimaa tai kasaa itse. Tosin oma näytönohjain on vuosia vanha ja siinä on 2G niin pieni lisä siinäkin plussaa. Pitäisin sellaista 16G muistia miniminä nykykoneissa jos pelailla haluaa. Netin selaaminen sujuu 4G muistilla jos kestää pientä hidastelua. Riippuu mitä pelaa, mutta jos rahat riittää niin i7. AMD myös vaihtoehto. Intelin prosuissa ollut tietoturvaongelmaa ja sen paikkaus vie tehoja. En ole seurannut tarkasti ja en tiedä onko tuossa prosussa sitä ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711325
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391092Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116748Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku17653S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24637Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37606Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61561Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26549Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52539Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk63521