Voiko vaihtaa gpu

Kikkelimies

6

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa voi, mutta onko se tarpeen? GTX 1060 on riittävä lähes kaikkeen Full-HD -pelaamiseen asti, joten suurempaa grafiikkatehoa tarvinnee vasta suuremmilla resoluutioilla ja/tai useammalla näytöllä pelattaessa.

Minkälainen näyttösysteemi sinulla on nyt ja aiotko parantaa sitä lähitulevaisuudessa?

• Joo no mulla on 2 näyttöä nyt mutta mulla ei ole vielä tuota konetta mutta ostan sen viikon kuluessa. nii halusin vain tarkistaa että voiko gpun vaihtaa

• Kikkelimies kirjoitti:

Joo no mulla on 2 näyttöä nyt mutta mulla ei ole vielä tuota konetta mutta ostan sen viikon kuluessa. nii halusin vain tarkistaa että voiko gpun vaihtaa

Tarkastele vielä vaihtoehtoisia koneita: tuon Acerin GTX 1060:lla on vain 3 GB näyttömuistia, joten kahdella Full-HD -näytöllä saattaa tulla pullonkaulaksi näyttömuistin riittävyys.

Kuuden GB:n malli olisi käyttöösi parempi, joskin tuo tietysti riippuu siitä, mitä pelejä pelaat ja millä asetuksilla. Kaikki hienonkaan näköiset pelit eivät ole välttämättä näyttömuistisyöppöjä, kuten jotkut valitettavasti ovat. Katsele YouTubesta esimerkkivideoita siitä, kuinka paljon näyttömuistia suosikkipelisi vievät GTX 1060:lla kullakin asetuksilla.

• Kollimaattori kirjoitti:

Tarkastele vielä vaihtoehtoisia koneita: tuon Acerin GTX 1060:lla on vain 3 GB näyttömuistia, joten kahdella Full-HD -näytöllä saattaa tulla pullonkaulaksi näyttömuistin riittävyys.

Kuuden GB:n malli olisi käyttöösi parempi, joskin tuo tietysti riippuu siitä, mitä pelejä pelaat ja millä asetuksilla. Kaikki hienonkaan näköiset pelit eivät ole välttämättä näyttömuistisyöppöjä, kuten jotkut valitettavasti ovat. Katsele YouTubesta esimerkkivideoita siitä, kuinka paljon näyttömuistia suosikkipelisi vievät GTX 1060:lla kullakin asetuksilla.

ok

• exBersel
        Kikkelimies kirjoitti:

ok

Acerin koneessa virtalähde on todennäköisesti riittämätön tehokkaammille näytönohjaimille ja kotelo voi olla myös suunniteltu niin, että siihen sopii vain lyhyt näytönohjain.

Komponenttien laatu voi muutenkin olla aika tavalla heikompi kuin erillisosissa.

Edullisestihan tuosta koneen saa, mutta tehdasvalmisteisten koneiden heikko suosio pelaajien keskuudessa ei ole sattumaa. Sitä paitsi sopivien osien valitseminen, oppiminen ja koneen kasaaminen - vaikka helppoa onkin - ovat kaikki osa hauskuudesta.

• Tuossa 2G näyttömuistia joka riittää - tosin 4k näytöistä ei kokemusta. Kovalevy puuttuu ja muistia vain 6G. Jos kunnon pelikoneen haluaa katso vaikka Jimin valikoimaa tai kasaa itse. Tosin oma näytönohjain on vuosia vanha ja siinä on 2G niin pieni lisä siinäkin plussaa. Pitäisin sellaista 16G muistia miniminä nykykoneissa jos pelailla haluaa. Netin selaaminen sujuu 4G muistilla jos kestää pientä hidastelua. Riippuu mitä pelaa, mutta jos rahat riittää niin i7. AMD myös vaihtoehto. Intelin prosuissa ollut tietoturvaongelmaa ja sen paikkaus vie tehoja. En ole seurannut tarkasti ja en tiedä onko tuossa prosussa sitä ongelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4396
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2501
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2314
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1807
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1542
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1331
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe