Näin regoin minäkin Koraanin resitointiin

Löysin tällaisen hienon videon. Itselläni on samanlainen taipumus reagoida, kun olen kuunnellut Koraanin resitointia, vaikka en ymmärrä sanaakaan arabiaa. Jokin siinä vain menee suoraan sieluun. https://www.youtube.com/watch?v=J6oszf7UL6o

6

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illaaallaaullaallaa

On vain yksi ja ainoa Jumala, kaikki muut ovat pelkkiä jumalia, aivan kuten allah.

Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

• Hbn

Jos resitaatiota kaipaat, voit mennä myös kirkkoslaavilla pidettäviin jumalanpalveluksiin. Sielläkin resitoidaan ja kielestä et ymmärrä mitään, se on lähinnä muinaisbulgariaa. Tunnelmaan pääsee kristillisissä palveluissakin.

• Totta, olenkin käynyt ortodoksisissa jumalanpalveluksissa monen monia kertoja, niin suomeksi kuin kirkkoslaaviksi toimitetuissa palveluksissa.

• hyhprovot

Aloitus on provo. Älkää provosoituko.

• Miten niin provo?

• Myös Matteus-passio on aika äree.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      398
      16571
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      264
      6351
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3788
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      200
      2849
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2422
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      144
      2326
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1680
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1489
    9. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1244
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1226
    Aihe