Löysin tällaisen hienon videon. Itselläni on samanlainen taipumus reagoida, kun olen kuunnellut Koraanin resitointia, vaikka en ymmärrä sanaakaan arabiaa. Jokin siinä vain menee suoraan sieluun. https://www.youtube.com/watch?v=J6oszf7UL6o
Näin regoin minäkin Koraanin resitointiin
6
778
Vastaukset
- illaaallaaullaallaa
On vain yksi ja ainoa Jumala, kaikki muut ovat pelkkiä jumalia, aivan kuten allah.
Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. - Hbn
Jos resitaatiota kaipaat, voit mennä myös kirkkoslaavilla pidettäviin jumalanpalveluksiin. Sielläkin resitoidaan ja kielestä et ymmärrä mitään, se on lähinnä muinaisbulgariaa. Tunnelmaan pääsee kristillisissä palveluissakin.
Totta, olenkin käynyt ortodoksisissa jumalanpalveluksissa monen monia kertoja, niin suomeksi kuin kirkkoslaaviksi toimitetuissa palveluksissa.
- hyhprovot
Aloitus on provo. Älkää provosoituko.
Myös Matteus-passio on aika äree.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453
