Näin regoin minäkin Koraanin resitointiin

Löysin tällaisen hienon videon. Itselläni on samanlainen taipumus reagoida, kun olen kuunnellut Koraanin resitointia, vaikka en ymmärrä sanaakaan arabiaa. Jokin siinä vain menee suoraan sieluun. https://www.youtube.com/watch?v=J6oszf7UL6o

6

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illaaallaaullaallaa

On vain yksi ja ainoa Jumala, kaikki muut ovat pelkkiä jumalia, aivan kuten allah.

Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

• Hbn

Jos resitaatiota kaipaat, voit mennä myös kirkkoslaavilla pidettäviin jumalanpalveluksiin. Sielläkin resitoidaan ja kielestä et ymmärrä mitään, se on lähinnä muinaisbulgariaa. Tunnelmaan pääsee kristillisissä palveluissakin.

• Totta, olenkin käynyt ortodoksisissa jumalanpalveluksissa monen monia kertoja, niin suomeksi kuin kirkkoslaaviksi toimitetuissa palveluksissa.

• hyhprovot

Aloitus on provo. Älkää provosoituko.

• Myös Matteus-passio on aika äree.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4721
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1535
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1430
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      67
      1323
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1289
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1256
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1170
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      991
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      894
    Aihe