Elikkä oon miettiny jos ostas jonku tieliikennemönkkärin siis ei traktoria vaan ihan tieliikennepelin ilman mitää rajottimia tms.? Kellään kokemusta esim polaris atp 330 tai polaris phoenix 200? Meneekö mihkää? Jaksaako viiä kahta? Tekniikan luotettavuus? Näitä sais aika edullisesti käytettynä :) ja tossa atp:ssä on se turf-perä ni onko mitenkä helposti hajoavaa tekniikkaa sellanen sähkönen lukko? Ja en siis halua mitää mettärässiä vaa iha kyläruisii ja jotai pientä rallia laskis hiekkateillä :D
Minkäslainen mönkijä?
3
226
Vastaukset
- polle5oo
millanen on se tieliikenne mönkijä jota ei ole mitenkään rajoitettu? teho raja niissä kun on 15kilowattia.
- ex.polle
Aidolla tieliikennemönkijällä saa ajaa maantiellä nopeusrajoitusten mukaan, mutta se vaatii B-kortin ja katsastettava kuten auto. Polaris 330 näyttää poistuneen myynnistä eikä se ole rekisteröity kahdelle. Kokemuksen perusteella voin sanoa, että 60 kmh nopeus alkaa olla ajo-ominaisuuksien rajoilla.
- Jutustelija1
Ha, itse vetelin noilla 80-luvun mönkijöillä 80km/h pienillä metsäteillä ynnä muilla eikä ominaisuuksia puuttunut yhtään.
Eli huono on tuo Pollesi jos ei kestä ajaa edes sitä vaikka se on paljon uudempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759