Asia tulikin jo otsikossa, mutta mitä paikkoja suosittelisitte ja perustelkaa ja kertokaa kokemuksia.
Samoin mihin ette veisi. Eli voi olla max. n. 40 km. päässä Jkl. Olisi kiva, jos koiralla olisi tilava ulkoilutarha ja pääsisi myös lenkkeilemään vähintään kerran päivässä.
Suositelkaa hyvää koirahoitolaa n. 40 km sät. JKL
Karvakuono
2
195
Vastaukset
- Ullamaija
Miksi vain 40 km? Itse vien koirani kerran viikossa sadan kilometrin päähän agility-radalle. Tosin minulla on tilava Bemarin viissatanen farkku, johon Justiina mahtuu peuhaamaan mukavasti.
- Niilopekka
Voi miten tyylitöntä. Minulla taas on tapana käydä metsällä koirieni kanssa(1kpl bernhardilainen 80kg ja 1kpl pystykorva 20 kg) 250km päässä, Autona meillä on Fiat 500 abarthi(kiihtyy nopeemmin ku sun ruosteinen bimmerisi) ja hyvin mahdumme mekin kaikki siellä peuhaamaan(siis metsässä eikä autossa). Vaikka itse olenkin 130 kilonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949