kellään ongelmaa rikkaiden vanhempien kanssa

19-tyttö

Hei olenko ainoa jolle vanhemmat tyrkyttävät uutta autoa joka viikko ja tilisirtoja tulee tililleni vanhemmilta 30 000 € joka kuukausi kellään samaa ongelmaa

8

1199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andrukela

      Voitko antaa mulle rahaa?

    • rajatkiinniprkle

      joo rikkaat vanhemmat on aivan pahimpia ku olin kavereittenki kaa nii faijaa vaa soittaa että "haluuks sä sen oman kerrostalon vai et?" niinku mieti kuinka noloo ja sit se kun mutsi laittaa mun lompakkoon salaa aina joku 5000€ yöllä niinku pliis tapa mut

    • rikkaus

      eipä ollu tositarina. Olisit vähintäänkin kertonut osakesalkuista joita vanhempasi ovat ostaneet, jos tietäisit millaista on olla rikas.

      Eli lopeta valehteleminen ja itke itsesi uneen narkkarivanhempiesi hepoluolassa

    • efgsgert

      Sulle ehkä ois tarjolla joka viikkoo uutta autoa mutta mulle ne tyrkyttää monesti päivässä kuutta autoa, eikä neole mitään punamaalilla sudittuja pikku-Matin 3-pyöräisiä mäkiautoja vaan sahramimaalilla peitelty Bugatti Royaale, lehtikullattu mirhantuoksuisella rokotiilen nahalla panssaroitu Rollis Röyhkee Silver Sprite, kirahvinturkkipenkeillä, eebenpuisella ratilla ja norsunluisella pakoputkella varusteltu Hispano Suiza, tuhannella 999:n karaatin rupiinilla loistelioitu Cadillac Fleetwood, Lotus ja McLaren

    • Pakolainen

      Kyllä on. mun vanhampani saivat hankittua meille paikan tänne suomeen. Ei tarvitse enää pelätä että poliisit tulevat ja potkivat oven sisälle ja vievät isä kuulusteltavaksi. Mulle ja veljelleni selkään sekä äitini ne helvetin kytät ovat raiskanneet monta kertaa. Ja nyt täällä saamme olla rauhassa. Se on meille parasta parempaa kuin paljon rahaa vain rauha on meille tärkeää.

      • Pääsittekö koko perhe suomeen?


    • Hankalaa se on tuokin. Onko sulla kaverit missä tilanteessa, tietääkö ne?

    • Anonyymi

      Neuvo: Äidinkielen tunteja tai yleensäkin kieliopin tunteja ei kannata jättää väliin. On todella laiskan ja vetelän oloista, jos jättää osan sanoista kirjoittamatta. Se antaa heti huonon ensivaikutelman.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe