Löytyykö muiltakin huonoja kokemuksia Stormin asiakaspalvelusta ja yleensä asioiden hoidosta? Itselle vaan karttuu huonoja kokemuksia putiikista joka kerta. Ainakin Vantaalla myyjien asenne (yhtä nuorta naismyyjää lukuun ottamatta) on omien kokemusten perusteella pääsääntöisesti tosi huonoa. Ollaan töykeitä ja huonotapaisia, saatetaan avoimesti kiroilla asiakaspalvelun lomassa, on ylimielinen asenne ystävällistäkin asiakasta kohtaan ja kaikkinensa jää paska maku koko touhusta. Joko johtoporras on täysin ulalla tehtävistään tai sitten rekrytointiosasta hoitanut hommansa erityisen huonosti - tai pahimmillaan tietysti molemmat. Ja odotas jos joutuu jotain takuu- tai reklamaatioasiaa hoitamaan, niin helvetinmoista vänkäämistä alusta alkaen, eikä homma etene mihinkään, ellet ota hommaa suurin piirtein päivätyöksesi. Hirveää pyörittelyä ja jahkailua, ja koko touhusta paistaa suuri haluttomuus hoitaa asiakkaan "epämiellyttäviä" ja liikkeeseen suoraan rahaa tuomattomia asioita.
En todellakaan suosittele paikkaa, ainakaan Vantaan kokemusten perusteella. Voin neuvoa paljon mieluummin tilaamaan kamat netistä edullisemmin ja ilman huonoa fiilistä kaupan päälle. Jotenkin vähän sellainen fiilis, että taitaa olla aika huono työilmapiiri koko paikassa, mikä kielii yleensä huonosta johtamisesta. Vähän jopa säälittää mahdollisten hyvien työntekijöiden puolesta, jotka saattavat yrittää parhaansa hankalissa olosuhteissa.
Storm Motor ja paska asiakaspalvelu
24
4948
Vastaukset
- Sami_sininen
Juu olen kuullut vähäsen samaa puskaradion kautta, vaikken itse olekaan tuolla oikeastaan asioinut. Ehkä juuri siitä syystä. ;) Luulis, että haluis hoitaa asiat kunnolla että bisnes sujuu :)
- isopettymys
Tuo on koko kioski menny ihan tarpeettomaksi eli ei tartte enää käydä ostoksilla , tulppiakin pitää tilata turusta kun ei ole vantaalla , saati sitten muuta pyöräkohtaista osaa jota ennen löytyi mukaan tiskiltä, ihme homma että näin kehnoon suuntaan liikettä ajetaan kaikinpuolin, no onneksi on nykyisin kaikkea ihan normi varaosaliikkeessäkin , ja ihan hyllyssä., muut saa sitten tilailtua ulkomailtakinja vielä kotiovelle ja edukkaammin. siinä missä odottelee kotimaantoimituksia saapuvaksi turusta vantaalle.
- kawa
"karttuu huonoja kokemuksia putiikista joka kerta"
Aika lehmänhermoinen kaveri olet, kun et yhdestä tai kahdesta kerrasta usko :-)
Kannattaa suosiolla asioisa muualla, jos saa huonoa palvelua. Yleensä huonosti asiakkaansa hoitavat putiikit häviävät luonnollisen poistuman kautta. - kaasu.käsi
Alkaa kilpaa olla ottamassa kiinni naapurissa olevaa Tammiston Polkupyörätukkua paskuudessa (nyk. Baiks). Siinä planeetan huonoimpia kivijalkakokemuksia mitä saanut sietää. Stormilla ollaan valitettavasti menossa samaan syteen. Tietysti en tiedä onko aina ollut yhtä paskaa. Ei voi busines kukoistaa tolla menolla, kuten edellä mainittiin. :(
- xxjlxs
Mitähän se sitten lie onkaan se "hyvä asiakaspalvelu" Onko sellainen sitä,että myyjä ovella jo vetäisee lattialle vatsalleen nuolemaan "kuninkaallisen" ajosaappaita? Vai onko NIIIN kiire asiallasi,ettei ehdi odottamaan edellisen asiakkaan kesken olevaa kaupantekoa? Koska TODELLA tärkeä ihminen eli sinä olet juuri tullut palveltavaksi, tulisiko myyjän jättää se kesken oleva asiointi sikseen?
Ilmeisesti osa ihmisistä tuntee olevansa todellisia V.I.P persoonia.. - kas_kummaa_
Piti ihan googlata ja kas täältä löyty tämmönen. :) Miksi en ole yllättynyt? Edelliselle voi sanoa, että no on se perkele jos ei edes kunnolla tervehditä asiakasta, eikä reagoida *mitenkään* kun asiallinen asiakas poistuu ja sanoo kohteliaasti "moikka!", vaikka reklamaatioasiaa oli hoitamassakin. Asiakaspalvelun ja yleensä sosiaalisen kanssakäymisen ihan perus yksplusyksonkaks-juttuja, eikä mitään punasen maton levittelyä. Piti itse vielä erikseen kysästä myyjältä, että oliks tää nyt tässä, kun siirty mitään sanomatta toisen asian tykö. :/ Viitsi sentään vastata. Ja tosiaan vaikuttaa olevan vähän yleisempi asenne paikassa.
- Jopopoika_pks
Minulla aika vaihtelevia kokemuksia putiikista. Välillä sujuu ihan ok, välillä nihkeää.
- Kotimaistakai
Turun Stormissa on ollut miellyttävä asioida.
Tosin edulliset tuotteet ovat kyllä historiaa. Juu...ja kahvi seisonutta!
Stormia ja Motonetia kuitenkin käytän mieluummin kuin ulkolaisia nettikauppoja. Tavaran saa pääsääntöisesti heti ja oikeellisuuden voi itse varmistaa.- Anonyymi
Vanhaan ketjuun, mutta sama se on kyllä valitettavasti Turunkin stormissa. Pska palvelu kauttaaltaan ja jää asiat ostamatta. Valikoima on hyvä, mutta hinnat ei kyllä pärjää lainkaan.
- Anonyymi
Kommentoidaas tänne, kun google näyttää tämän keskustelun ensimmäisen löytävän Stormin kokemuksia haettaessa.
Stormin lupaamiin toimitusaikoihin ei kannata millään tapaa uskoa, nämä ovat selvästi keksittyjä ja mailitse kysellessä valehdellaan vaan lisää. Tilausta tehdässä toimitus luvattiin 1-2 viikkon, 2,5 viikon jälkeen kun ei mitään ollut kuulunut vastattiin mailikyselyyn, että ensi viikolla on tuotteita saatavilla. Tällä seuraavalla viikolla edelleenkään tilaus ei kuitenkaan lähde ja vielä uudelleen asiasta kysellessä lopulta vastaus on, että toimitus olisi 2 kuukauden päästä. Eli 1-2 viikkoa on käytännössä 3 kuukautta, kunhan ensin kuukauden odottelet vastausta oikeaan toimitusaikaan (ja yhden valheellisen lupauksen siinä välissä).
Mitään tilaustuotteita ei täältä kannata ostaa. Varastotuotteita ei sitten näytä paljoa olevankaan, eli ilmeisesti firman idea on siirtää riskiä ja turhaa odottelua asiakkaan kannettavaksi.- Anonyymi
Juu, verkkokaupassa 2-4 päivän toimitus viruu aina viikoksi /tilaan nykyään muualta
- Anonyymi
Sama homma jatkuu edelleen.
- Anonyymi
Ikävää että menny "rättikaupan" suuntaan sitä mukaa kun toimitilat vaihtuneet , ainakin vantaalla. Tulee nykyisin ostettua muualta,ennen ihan mielenkiinnostakin poikkesi ajolenkillä ja usein hyllystä löytyikin jotain mukaan , usein jotain kiiltävää.Nykyisin ei valikoimaa juurikaan ja rättejä en kerää nurkkiin.
- Anonyymi
joo aika paska putiikki. tilasin idiriumtulpat moottoripyörään. luvattiin toimittaa parissa arkipäivässä. maksoin tilauksen ja yli viikko mennyt eikä mitään kuulunut. storm motorin tilaussivulla lukee edelleen tilaus käsittelyssä. olen pariin otteeseen lähettänyt sähköpostia ilman mitään vastausta. kyllä oli viimeinen kerta kun kyseisetä askartelukaupasta mitään ostan.
- Anonyymi
Luulempa että mulla käy samalla tavalla....koko ajan lukee vaan käsittelyssä....sama viimeinen kerta kun saatana ostan kyseisestä firmasta yhtään mitään. Tilaan vaikka euroopasta niin tulee parissa päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulempa että mulla käy samalla tavalla....koko ajan lukee vaan käsittelyssä....sama viimeinen kerta kun saatana ostan kyseisestä firmasta yhtään mitään. Tilaan vaikka euroopasta niin tulee parissa päivässä.
Joo, ois pitäny täältä eka lukea ennen ku tilaa. Itelläki viikko tosiaa menny 3-4 päivän sisällä luvatusta toimituksesta. EMC:ltä tulee nopeaa ja XLmoto:sta vastattiin tosi nopeaa spostiin kun halusin muokata tilausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran tiiän, että tuo "käsittelyssä" tila tarkottaa myös sitä, että osa(t) on laitettu tilaukseen ja odottaa niiden saapumista. Niitten saapumisen jälkeen se käsittely vaihtuu lähetetty tilaan.
Jos tilauksen tilaan haluaa saada vastausta, kannattaa vastata saamaansa tilausvahvistus viestiin sähköpostissa, siihen oon itte ainaki saanu vastauksen 1-2pv arkipvä sisään
- Anonyymi
Tein virheen ja olin tilannut eräät katteet, joissa toimitus Stormin mukaan voi kestää 3-6vk. Tässä on nyt mennyt jo reilut 2kk eikä vieläkään kuulu. Aika hintavat katteet kaiken lisäksi että alkaa hieman mitta täyttymään.
- Anonyymi
itsekkin tilasin hyvissä ajoin ennen moottoripyöräkautta varaosia. yli 2kk odotellut milloin osat saapuvat. jos haluaa tästä puljusta ostaa niin kanattaa tilata kauden lopussa. hyvällä tuurilla ne voi tulla ennen seuraavaa kautta :D
- Anonyymi
Tyrivät MP Peilin Myynnin. Oli kuva ja tuotenumero kuitenkin peili oli ERI.
En suosittele kauppaa kellekään TURHAA JUOKSUTUSTA asiakkaan piikkiin.
Täytyy kokeilla netistä Puolan poikaa josko sieltä saisi oikean tuotteen.. - Anonyymi
Lahden myymälässä olen ainakin saanut hyvää palvelua.
Joka kerta ollut palvelemassa naishenkilö, joka on todella ystävällinen ja hyvä työssään.
Myymälässä asiointi on aina ollut miellyttävää. - Anonyymi
Tosi paska palvelu. Viikossa ei saanu takarengasta vaihdettua. Vein sit muualle, homma hoituu.
- Anonyymi
Ostaako joku renkaita tuolta muka , katsoin omaani kun mainosti joulualennuksia , valkosivuinen takarengas 440,- siihen laitto päälle , aivan sairas hinta , sytytystulppa iridium 36,- kappale , ostan muualta mp- osani .Harmi että nuo on ottanu niin rankasti valikoimansa ja hintansa kanssa takapakkia , ennen tuli paljonkin kauppaa tehtyä , nyt ei enään aikoihin .
- Anonyymi
Turun Storm eilen käyty hyvin toimi palvelu ja huumori myös osa oli valmiina varasin edellisenä päivänä ja hain kotiin osan👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829