Naiselle hyvää huomenta! :)
Raitista ilmaa tunkeutuu huoneeseen raollaan olevasta tuletusluukusta.
Keskiviikko aamua
18
435
Vastaukset
- Aikaraikasta
ilmaa, 4,5 astetta, onneksi kuitenkin ;)., alla aurinkoisen aamun.
Huomenia sinnekkin, kaffeen tuoksun ja juomisen merkeissä. - aitoriitta
Huomenta. Töihin lähdössä. Oletko vielä suuttunut vai olitko ollenkaan? Luulen, että meillä on samanlainen näkemys asioista. Kavereita tässä ollaan mutta hyviä sellaisia. Jutellaan mukavia vaan täällä. Se riittää minulle ainakin. Palaillaan taas.
- ihmejuttuja
Kenen kaveri sinä kuvittelet olevasi täällä?
- hah
Korjaisit sen ikkunaluukun, se ei mene kunnolla kiinni. Vai kuokitko mieluummin siellä vaoissa.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....
Huomenta....mun päivä alkanut...
Nukun nykyään tositosi pitkään...
Johtuu varmaan siitä et laitan ruokaa tottumukset uusikx...
Sain käskyn...
Kävin sellaisessa seurannassa...
Missä paljon puhuttiin elämästä...ruuasta...kaikesta....
Sanoi et mulla hyvä tieto siitä mikä terveellistä syömistä.....
Et mun pitää käyttää itseeni...
Kyl mä tiedänkin...mut ruoka ei sillai paljon kiinnosta...
Myt nyt syönyt...en kyl pian syö..koko ajan tunne et halkee...ei nälkä...
Kivaa kun viileni..mut kyl eilen oli kylmä..mä vedin talvitakin päälle...menin ensin kevyemmis..mut oli palattava takas jäädyin..
Sit oli hyvä ..mitä nyt kädet...paleli enemmän kuin talvel...
Elämä on täl hetkel hyvää...sydänkin tuntuu...rauhottuvan hiljalleen...oon laittanut päänsisäiset asiat järjestykseen...tiedän mikä on nyt oikein..se on hyvä...oli tosi rauhatonta vähän aikaa..surut saa sellaista aikaa...
Pikku hiljaa..pikku hiljaa....niin elämä....
Kaikella on tarkoituksensa...tässä elämässä...
Ole häpi....enen sano...tsau ..beibi...❤🌸😇😈Mulla ikkuna raollaan...näetkö....😀
Viilees hyvä nukkuu..- aitoriitta
Kirjoituksesi oli mukavan rauhallinen. Hyvää päivää sinulle ja kaikkea hyvää!
- Pikkukukkaelluhallo
Kiitos...
Samoin sinulle....👍🌸 - Pikkukukkaelluhallo
Iltaa Kuokka....
Nuku hyvin...olkoon unesi hyvää..
Munkin täytyisi mennä..
Tajuutko mä herään puol kuudelt....huomen...apuuvaaaaaaa...
Mä oon ..nukkuva katasroofi..huomen..
Mut hauska..päivä tiedos...houp..
Sinisiä unia...Tsau...beibi...❤🍀😀
- Kiinan.pioni
Hyvää päivää. Raikasta sellaista.
- nnnnainennn
Virkistävää päivää sinullekin :)
Neidille hyvää iltaa! 😘
- Peräkontti
Huomenta, nyt on jo ilta
- mukavafuntsailla
Iltaa. Olipa mukava päivä. 😁 Juhannus lähenee... mitäs aiot tehdä? Ja muutkin, mitä suunnitelmia teillä on?
- HänelleTeelle
Iltaa miehelle! Viileää on ollut mutta aurinkoista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684