Oon tosiaan 15v poika just alkanu murrosikä painaa jotenki koko ajan päälle menneisyyden tapahtumat... Esim kun olin 8v niin äiti oli vihaissaan välillä että haluisi nirhata minut yms. yms.
Ei nyt kuitenkaan tehnyt mitään. Tuntuu että nämä tapahtumat on vasta viime aikoina alkanut tulemaan mieleen koko ajan ja aiheuttamaan pientä surua siellä kun täällä. Miten nää nyt alkoi just painamaan mieltä?
Alkanut vaivaamaan tapahtunut murrosiän alettua
brandon9
3
682
Vastaukset
- 13v-tyttö
Itellä sama ongelma ja haluisin kans tietää mistä johtuu
- Kylläsesiitä
Murrosikäisen henkinen ajatusmaailma kehittyy kovaa vauhtia ja nyt olet vasta nyt alkanut tajuamaan, että äitisi on sanonut erittäin rumasti ja siksi se sinun mieltäsi painaa. Tuo on ihan normaalia ja selvä merkki, että murrosikäsi alkoi. Kannattaa puhua jonkun kanssa asiasta, kyllä minuakin vaivaisi.
- Koulukuramoottorille
Jollekin vaan puhumaan ps en muista mikä se oli oikeesti se kura moottori toi on vaan joku pilasana siit mut kyl sä varmasti tajuat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980