Hygienia hukassa

Kaivinkone68

Laitakarin jäätelökioskilta ostin joku päivä jäätelön ja täytyy sanoa että oikein puistatti kun joku nuori nainen rasvaisen etutukkansa kanssa lappasi jäätelöä minulle. Suihkussa voisi käydä joka toinen päivä kun on tuollaisessa työssä. Muuten palvelu oli kyllä ihan hyvää.

10

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tötteröpää

Höpö höpö. Ei ole totta. Ilkeyttä vain.

• Volvomies

Hattu päähän ja hygieenia passi näkyviin. Tarkastaja tulee.

• Järkipäähän

Itse olen työskennellyt monta kesää jäätelö työtekijänä ja kokemuksesta voin kertoa että kopin lämpötila voi nousta kuumana päivänä jopa 30 asteeseen. Tuskinpa kenenkään hiukset siinä lämpötilassa hirveän fresheinä pysyvät joten se ei kerro automaattisesti huonosta hygieniasta. Asia häiritsee sinua varmaan aika paljon kun siitä tännekkin kirjoitat joten mielummin ottaisit yhteyttä kioskin omistajaan etkä tulisi anonyymisti kitisemään tänne. Jatkossa jos jonkun myyjän ulkonäkö sinua niin paljon häiritsee että siitä pitää tulla avautumaan suomi24 keskustelupalstalle kannattaa jättää sitten kokonaan ne jäätelöt ostamatta. Toivottavasti tämä "nuori nainen" ei tätä tule lukemaan koska sen verran itsetuntoa romuttavaa tekstiä kirjoitit.

• Saleale

Ostin salesta suklaapuikon. Sillä oli varmaan syntymäpäivät juuri olleet. Koska se oli paperin ohut ja jäähilettä sekä sitkeää kermaa. Oli oletettavadti useaan kertaan sulatettu. Mutta olihan se halpa ja kyllä siinä nahkeassa taikinassa vaniljajäätelön maku oli. Siitä pisteet.

• Tyhjentäkääse

Pursuava roskis kioski sisäl ei ol kyl kiva näky.

• Kohtelias

Olisit tarjonnut nuorelle tytölle apua roskiksen tyhjennyksessä.

• Vieläoppivat

Hän saattoi olls myös kohtelias nuori mies. Eiköhän roskisasioissa ohjaaminen kuulu johdolle;)

• Matonpesijä

Hinnasto ikkunassa oli epäsiisti.

• Ihmettelijä

Kylläpäs maailmaan mahtuu ruikuttajia, taitaa kotona olla kaikki hyvin?

• Mökkiläiset

Voihan sitä palautteesta ottaa opiksikin. Jos alkaa ravintolayrittäjäksi, niin kannattaa todella panostaa myös ulkoiseen olemukseen ja ympäristöön ja mainontaan ja pitää luvatusta kiinni. Onni ja Paatpub hoitaneet hyvin nuo asiat alusta saakka. Toivotaan kaikille kuitenkin onnea ja menestystä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4440
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1623
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      905
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30