Laitakarin jäätelökioskilta ostin joku päivä jäätelön ja täytyy sanoa että oikein puistatti kun joku nuori nainen rasvaisen etutukkansa kanssa lappasi jäätelöä minulle. Suihkussa voisi käydä joka toinen päivä kun on tuollaisessa työssä. Muuten palvelu oli kyllä ihan hyvää.
Hygienia hukassa
10
1281
Vastaukset
- Tötteröpää
Höpö höpö. Ei ole totta. Ilkeyttä vain.
- Volvomies
Hattu päähän ja hygieenia passi näkyviin. Tarkastaja tulee.
- Järkipäähän
Itse olen työskennellyt monta kesää jäätelö työtekijänä ja kokemuksesta voin kertoa että kopin lämpötila voi nousta kuumana päivänä jopa 30 asteeseen. Tuskinpa kenenkään hiukset siinä lämpötilassa hirveän fresheinä pysyvät joten se ei kerro automaattisesti huonosta hygieniasta. Asia häiritsee sinua varmaan aika paljon kun siitä tännekkin kirjoitat joten mielummin ottaisit yhteyttä kioskin omistajaan etkä tulisi anonyymisti kitisemään tänne. Jatkossa jos jonkun myyjän ulkonäkö sinua niin paljon häiritsee että siitä pitää tulla avautumaan suomi24 keskustelupalstalle kannattaa jättää sitten kokonaan ne jäätelöt ostamatta. Toivottavasti tämä "nuori nainen" ei tätä tule lukemaan koska sen verran itsetuntoa romuttavaa tekstiä kirjoitit.
- Saleale
Ostin salesta suklaapuikon. Sillä oli varmaan syntymäpäivät juuri olleet. Koska se oli paperin ohut ja jäähilettä sekä sitkeää kermaa. Oli oletettavadti useaan kertaan sulatettu. Mutta olihan se halpa ja kyllä siinä nahkeassa taikinassa vaniljajäätelön maku oli. Siitä pisteet.
- Tyhjentäkääse
Pursuava roskis kioski sisäl ei ol kyl kiva näky.
- Kohtelias
Olisit tarjonnut nuorelle tytölle apua roskiksen tyhjennyksessä.
- Vieläoppivat
Hän saattoi olls myös kohtelias nuori mies. Eiköhän roskisasioissa ohjaaminen kuulu johdolle;)
- Matonpesijä
Hinnasto ikkunassa oli epäsiisti.
- Ihmettelijä
Kylläpäs maailmaan mahtuu ruikuttajia, taitaa kotona olla kaikki hyvin?
- Mökkiläiset
Voihan sitä palautteesta ottaa opiksikin. Jos alkaa ravintolayrittäjäksi, niin kannattaa todella panostaa myös ulkoiseen olemukseen ja ympäristöön ja mainontaan ja pitää luvatusta kiinni. Onni ja Paatpub hoitaneet hyvin nuo asiat alusta saakka. Toivotaan kaikille kuitenkin onnea ja menestystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740