Torstai aamua

Nainen hyvää huomenta! :)
Huh hellettä 0.8 ei ihan pakkasta, lukema noin kello 05:00 tänä aamuna.

11

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Huomenta. Täällä olen jo hereillä. Töihin lähdössä. Tänään tyhy-päivä iltapäivällä. Meidät bongaa mm. Töölöstä. Näin pari yötä sitten mielenkiintoista unta siitä sun edellisestä työpaikasta. Minä ja te ratkaisimme siinä jonkin timantin kohtaloa. Samalla ratkaisimme Suomen asioita ja kaikki päättyi lopulta meidän ylistämisen. Kiva uni. Mitä sinä aiot tänään tehdä?

      • Hyväätyhypäivää

        Riitalle. ☺ Miten ihmeessä ehditte nettiin ennen töihinlähtöä ? Minulla ei ole aamuisin yhtään ylimääräistä minuuttia käytössä, vaan herään siten, että ehdin hoitaa aamulla pakolliset toimet ja olen ajoissa töissä. Minulle ei tulisi mieleenkaan surffailla netissä heti aamutuimaan. 😄😄


    • HänelleTeelle

      Mukavaa päivää ihanalle! Tuulee niin että hiukset lähtee päästä.

    • Peräkontti

      Huomenta ja,taas on kohta ilta. Palellut koko päivän, aivan jäässä, tarvitsen lämppärin.

    • aitoriitta

      Muistan sinua aina aamuisin ja iltaisin parhaiten. Herään aina ajoissa töihin, että saan surffailla soffalla. Tyhy-päivässä meillä oli frisbee-golfia ja suunnistusta Töölössä. Kivaa oli. Nyt on jalat kyllä kipeänä. Huomenna vielä työpäivä ja sitten vapaa viikonloppu😀

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...
      Mä oon kaput....
      Oli pitkä päivä....Mä oikeesti voitin sunt vaik ootkin ollut hereil viidelt...
      Mulla kello soimas..puol kuudelt...
      Mut perhana heräsin neljän jälkeen...
      Arvaavaan minkälainen olo mulla..aivan karsee...mä oon kuoleman väsynyt...
      Päivä ihan kiva...kaikkea uutta tietoa. Nähtävyyksiä...
      Ihanaa ruokaa....
      Ei meil ihan noin kylmää ...asut jossain landel....
      Pitää varmaa sanoa hyvää iltaa...
      En oo ehtinyt....kirjoittaa...
      Huomen pitäis jaksaa..siis Hesa..
      Mut nukun pitkään aamul...
      Voipi olla etten ehdi...katotaan jossain välis..
      Jotenkin mun sydän taas täynnä rakkautta...
      Johtuu väsymyksestä...perhana...
      Mä kyl voitan tään tunne keisin...
      Kivaa iltaa..nuku hyvin...tsau ...Beibi...❤🍀😀

    • aitoriitta

      Hyvää iltaa sinullekin. Minulla tänään taas hyvä mieli. Tyttö oli kotona käymässä. Hän aina ilahduttaa. Tein ruokaa perheelle ja siitäkin tuli hyvä mieli. Huomasin tykkääväni pomostani, vaikka hänellä on ollut mussa kestämistä. Tykkään sinusta mies nyt ja aina. Ei tähän rakkautta tarvita. Olemme bestiksiä. Meidän ystävyytemme säilyy aina ja siksi se on kallisarvoisempaa kuin rakkaus. Senhän sinä olet jo saanut tuntea. Nuku hyvin väsymyksesi pois.

    • aamullataastöihin

      Ja hyvää yötä 😑 kylläpäs väsyttää...

    • aitoriitta

      Miksi meidän välillä aina välillä tuntuu vaikealta. Olemme eri kohdassa surutyötä mutta molemmat sen tekevät. Minä olen ehkä tällä hetkellä vähän edellä. Minun pitää antaa sinunkin tehdä surutyösi sillä vasta sen jälkeen aukeaa uusi sivu. Kyllä se aukeaa!

    • VaikeaValita

      Millaistahan unta katsoisi? Uutta vai uusintoja....

    • Neidille öitä! :)
      💤z

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe