Torstai aamua

Nainen hyvää huomenta! :)
Huh hellettä 0.8 ei ihan pakkasta, lukema noin kello 05:00 tänä aamuna.

11

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

Huomenta. Täällä olen jo hereillä. Töihin lähdössä. Tänään tyhy-päivä iltapäivällä. Meidät bongaa mm. Töölöstä. Näin pari yötä sitten mielenkiintoista unta siitä sun edellisestä työpaikasta. Minä ja te ratkaisimme siinä jonkin timantin kohtaloa. Samalla ratkaisimme Suomen asioita ja kaikki päättyi lopulta meidän ylistämisen. Kiva uni. Mitä sinä aiot tänään tehdä?

• Hyväätyhypäivää

Riitalle. ☺ Miten ihmeessä ehditte nettiin ennen töihinlähtöä ? Minulla ei ole aamuisin yhtään ylimääräistä minuuttia käytössä, vaan herään siten, että ehdin hoitaa aamulla pakolliset toimet ja olen ajoissa töissä. Minulle ei tulisi mieleenkaan surffailla netissä heti aamutuimaan. 😄😄

• HänelleTeelle

Mukavaa päivää ihanalle! Tuulee niin että hiukset lähtee päästä.

• Peräkontti

Huomenta ja,taas on kohta ilta. Palellut koko päivän, aivan jäässä, tarvitsen lämppärin.

• aitoriitta

Muistan sinua aina aamuisin ja iltaisin parhaiten. Herään aina ajoissa töihin, että saan surffailla soffalla. Tyhy-päivässä meillä oli frisbee-golfia ja suunnistusta Töölössä. Kivaa oli. Nyt on jalat kyllä kipeänä. Huomenna vielä työpäivä ja sitten vapaa viikonloppu😀

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka...
      Mä oon kaput....
      Oli pitkä päivä....Mä oikeesti voitin sunt vaik ootkin ollut hereil viidelt...
      Mulla kello soimas..puol kuudelt...
      Mut perhana heräsin neljän jälkeen...
      Arvaavaan minkälainen olo mulla..aivan karsee...mä oon kuoleman väsynyt...
      Päivä ihan kiva...kaikkea uutta tietoa. Nähtävyyksiä...
      Ihanaa ruokaa....
      Ei meil ihan noin kylmää ...asut jossain landel....
      Pitää varmaa sanoa hyvää iltaa...
      En oo ehtinyt....kirjoittaa...
      Huomen pitäis jaksaa..siis Hesa..
      Mut nukun pitkään aamul...
      Voipi olla etten ehdi...katotaan jossain välis..
      Jotenkin mun sydän taas täynnä rakkautta...
      Johtuu väsymyksestä...perhana...
      Mä kyl voitan tään tunne keisin...
      Kivaa iltaa..nuku hyvin...tsau ...Beibi...❤🍀😀

• aitoriitta

Hyvää iltaa sinullekin. Minulla tänään taas hyvä mieli. Tyttö oli kotona käymässä. Hän aina ilahduttaa. Tein ruokaa perheelle ja siitäkin tuli hyvä mieli. Huomasin tykkääväni pomostani, vaikka hänellä on ollut mussa kestämistä. Tykkään sinusta mies nyt ja aina. Ei tähän rakkautta tarvita. Olemme bestiksiä. Meidän ystävyytemme säilyy aina ja siksi se on kallisarvoisempaa kuin rakkaus. Senhän sinä olet jo saanut tuntea. Nuku hyvin väsymyksesi pois.

• aamullataastöihin

Ja hyvää yötä 😑 kylläpäs väsyttää...

• aitoriitta

Miksi meidän välillä aina välillä tuntuu vaikealta. Olemme eri kohdassa surutyötä mutta molemmat sen tekevät. Minä olen ehkä tällä hetkellä vähän edellä. Minun pitää antaa sinunkin tehdä surutyösi sillä vasta sen jälkeen aukeaa uusi sivu. Kyllä se aukeaa!

• VaikeaValita

Millaistahan unta katsoisi? Uutta vai uusintoja....

• Neidille öitä! :)
      💤z

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      22
      3071
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      192
      2786
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1775
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      256
      1456
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1253
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      41
      1088
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1027
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      138
      924
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      914
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      804
    Aihe