Isännöitsijöille varoitus! ProtectPipen myyntipuhelu haluaa aggressiivisesti sopia puolen tunnin tapaamisen. Heidän viemäripuhdistusteknologiansa on yksinkertainen ja kuka tahansa ymmärtää sen 2 minuutin tutustumisella, joten hämmästelin, mihin tarvitaan puolituntinen tapaaminen? "Jotta päästään asiassa eteenpäin". Tämä oli minulle täys STOP. Eihän kukaan täysijärkinen halua tulla "luukutetuksi" puolen tunnin ajan. Haiskahtaa aggressiiviselta myyntitilaisuudelta.
Se ei paljon vaadi, että puhelinmyyjä astuu sen rajan yli, että homma alkaa ärsyttää. Silloin potentiaali asiakas menee täysin lukkoon. Kiinnostus muuttuu vastustukseksi. Vaikka tuote olisi hyvä, niin periaatteesta en haluakaan kuulla siitä enää sanaakaan! Tällainen lienee pieleen mennyt myyntipuhelu.
Kyse on siitä, että minä tutustun tuotteeseen minun ehdoillani. Ei niin, että myyjä päättää, että hän luukuttaa puoli tuntia. Homma ei mene niin päin.
Varoitus ProtectPipen myyntipuhelut
ITS.hoitaa.homman
2
2311
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin netraudasta kokeeksi törpöllisen, täytyy sanoa että yllätyin jopa positiivisesti kun rööri aukesi, toki hivenen lisäksi mekaanisesti tönien. Sen jälkeen pysynyt auki ja hajut poissa.
- Anonyymi
Heidän myymänsä tuote on tekaistu. Tieteellistä pohja ja näyttöä ei ole, perustuu vaan haastatteluihin. Nettisivut ja "faktat" ontuu pahasti. Ties mitä tuo liuos sisältää, varmaan jotain perus putkenavajaa. Ja kovasti mainostetaan mikrobeja. Tiedoksi, ne mikrobit asuvat valmiiksi jo siel putkissa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1071644- 2021329
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131306Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1961141Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151049- 1421049
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811019Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33872- 74859
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka61740