Onko kellään katatoniaa ja miltä se tuntuu?
Katatoniaa
6
396
Vastaukset
- 24680
Olen kerran nähnyt kun ystäväni vajosi katatoniaan ja oli poissa tästä maailmasta. Ei muista tuosta hetkestä mitään. Ei meinannut reagoida vaikka ravisteltiin... ambulanssihenkilökunta sai vasta puolen tunnin kuluttua heräämään tähän maailmaan...
- katatoniastaa
Katatoninen voi olla näennäisen rauhallinen ja liikkumaton,mutta sisällä kuohuu niin paljon,että ei uskalla liikkua.Näin mulla ainakin katatonia meni.Mieli laukkasi .
- 55558
En tiedä onko minulla katatoniaa, katatonisia hetkiä on ollut. Kerran äänien kuunteleminen esti liikkumasta. Se ei tuntunut niin pahalta. Ikävältä tuntuu se kun liike hidastuu ja aivot puuroutuu tahmeaksi mössöksi. Jähmettyminen ei satu mutta tuntuu epämiellyttävältä.
Ajoittain vien käteni asentoon ja jähmetyn paikalleni ilman syytä. Se tuntuu rentouttavalta mutta samalla turhauttavalta yrittää pakottaa itseään liikkumaan. Useimmiten tapahtuu peilin edessä tai ruokapöydässä, en löydä yhteistä tekijää.- Katanianuhri
Mulla on katatonia kolmesti viikossa!
Silloin k*rpä seisoo niin että silmissä telää.
On se hirmuinen tunne.
Silmät,s**tana, tuntuu pullistuvan kuopistaan.
Ei kyllä toivo pahimmalle vihamiehelekään sitä.
- HaaviAuki
Katatoniassa on parasta, että ei tunnu miltään.
- OnneksiHeräsin
Kolme kuukautta risperidonia 4 mg päivässä ja alko katatonia olla aika lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306