Osaako joku vinkata millä ohjelmalla aukeaisi Dropboxiin talletetut videot? Laitteena iPad pro. Appstoresta kokeiltu aika montaa, mutta eivät pyöritä ja ovat täynnä kaikkea sontaa. Puhelimella otetut videot normaalisti aukeavat, mutta esim. eräs kurssimateriaali ei.
Ohjelma iPadiin, jolla aukeaisi Dropbox-videot?
5
210
Vastaukset
- Debianisti
VLC ainakin osaa näyttää lähes kaikkia videoformaatteja.
- Yllätys
Kiitos paljon! Latasin sen, mutta sitten alkoikin tuttu veivaaminen, kun dropbox ei tuon ohjelman kautta anna kirjautua sisälle. Alla näkyy kyllä kaikki sisältö ja s-postiosoite on valmiina oikein, mutta pomppaa takaisin "kirjaudu"-kohtaan, kun yrittää hyväksyä. Tätä samaa teki muistaakseni muidenkin ohjelmien kohdalla.
- Joopssss
Mene dropboxiin ja avaa haluammasi tiedosto suoraan vlc-ohjelmmassa painamalla kolmea pistettä oikealla ylhäällä, valitsemalla export ja painamalla"open in". Kyseisen valikon kuvakkeet voi myös itse järjestellä siten, että VLC-on ensimmäisenä.
Videoiden lataamiseen näin menee kuitenkin aikaa, joten kannattaa ensin valita koulun tiedostot sisältävä kansio ja painaa "Make available offline". Itse säilytän ipadissani paikallista kopiota kaikista koulutiedostoista, mikä nopeuttaa niiden avaamista. Varmista kuitenkin, että laitteessasi on tarpeeksi tilaa.
En tiedä miten sama onnistuu uudempien laitteiden tiedostot-apissa, itse kun käytän kivikautista ipadia ja droboxin omaa ohjelmaa. - Yllätys
Joopssss kirjoitti:
Mene dropboxiin ja avaa haluammasi tiedosto suoraan vlc-ohjelmmassa painamalla kolmea pistettä oikealla ylhäällä, valitsemalla export ja painamalla"open in". Kyseisen valikon kuvakkeet voi myös itse järjestellä siten, että VLC-on ensimmäisenä.
Videoiden lataamiseen näin menee kuitenkin aikaa, joten kannattaa ensin valita koulun tiedostot sisältävä kansio ja painaa "Make available offline". Itse säilytän ipadissani paikallista kopiota kaikista koulutiedostoista, mikä nopeuttaa niiden avaamista. Varmista kuitenkin, että laitteessasi on tarpeeksi tilaa.
En tiedä miten sama onnistuu uudempien laitteiden tiedostot-apissa, itse kun käytän kivikautista ipadia ja droboxin omaa ohjelmaa.Kiitos! Löysin tuon kohdan, mutta ei anna vaihtoehdoksi edes exportata tiedostoa vlc:hen. Antaa vain ipadin omat ja tulostimen.
- Joopssss
"Open in" -> vlc-player. Ja kato että se ei ole piilossa "more"-kohdan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820