Osaako joku vinkata millä ohjelmalla aukeaisi Dropboxiin talletetut videot? Laitteena iPad pro. Appstoresta kokeiltu aika montaa, mutta eivät pyöritä ja ovat täynnä kaikkea sontaa. Puhelimella otetut videot normaalisti aukeavat, mutta esim. eräs kurssimateriaali ei.
Ohjelma iPadiin, jolla aukeaisi Dropbox-videot?
5
226
Vastaukset
- Debianisti
VLC ainakin osaa näyttää lähes kaikkia videoformaatteja.
- Yllätys
Kiitos paljon! Latasin sen, mutta sitten alkoikin tuttu veivaaminen, kun dropbox ei tuon ohjelman kautta anna kirjautua sisälle. Alla näkyy kyllä kaikki sisältö ja s-postiosoite on valmiina oikein, mutta pomppaa takaisin "kirjaudu"-kohtaan, kun yrittää hyväksyä. Tätä samaa teki muistaakseni muidenkin ohjelmien kohdalla.
- Joopssss
Mene dropboxiin ja avaa haluammasi tiedosto suoraan vlc-ohjelmmassa painamalla kolmea pistettä oikealla ylhäällä, valitsemalla export ja painamalla"open in". Kyseisen valikon kuvakkeet voi myös itse järjestellä siten, että VLC-on ensimmäisenä.
Videoiden lataamiseen näin menee kuitenkin aikaa, joten kannattaa ensin valita koulun tiedostot sisältävä kansio ja painaa "Make available offline". Itse säilytän ipadissani paikallista kopiota kaikista koulutiedostoista, mikä nopeuttaa niiden avaamista. Varmista kuitenkin, että laitteessasi on tarpeeksi tilaa.
En tiedä miten sama onnistuu uudempien laitteiden tiedostot-apissa, itse kun käytän kivikautista ipadia ja droboxin omaa ohjelmaa. - Yllätys
Joopssss kirjoitti:
Mene dropboxiin ja avaa haluammasi tiedosto suoraan vlc-ohjelmmassa painamalla kolmea pistettä oikealla ylhäällä, valitsemalla export ja painamalla"open in". Kyseisen valikon kuvakkeet voi myös itse järjestellä siten, että VLC-on ensimmäisenä.
Videoiden lataamiseen näin menee kuitenkin aikaa, joten kannattaa ensin valita koulun tiedostot sisältävä kansio ja painaa "Make available offline". Itse säilytän ipadissani paikallista kopiota kaikista koulutiedostoista, mikä nopeuttaa niiden avaamista. Varmista kuitenkin, että laitteessasi on tarpeeksi tilaa.
En tiedä miten sama onnistuu uudempien laitteiden tiedostot-apissa, itse kun käytän kivikautista ipadia ja droboxin omaa ohjelmaa.Kiitos! Löysin tuon kohdan, mutta ei anna vaihtoehdoksi edes exportata tiedostoa vlc:hen. Antaa vain ipadin omat ja tulostimen.
- Joopssss
"Open in" -> vlc-player. Ja kato että se ei ole piilossa "more"-kohdan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363