Löytyykö netistä tai jostain muualta ohjetta miten sidotaan käsisiteet oikeaopppisesti? Miten pitkät ne pitäisi olla?
Käsisiteet?
7
9359
Vastaukset
- flky
Ei tuo linkki toimi enää, löytyiskö muualta?
- TomBat
flky kirjoitti:
Ei tuo linkki toimi enää, löytyiskö muualta?
http://www.muaythai.fi/
siellä FAQ ja kysymys: Kuinka käsisiteet sidotaan? - tittidii
flky kirjoitti:
Ei tuo linkki toimi enää, löytyiskö muualta?
en nyt ala latelemaan kliseitä. Mutta itse rullaan siteeni näin:
1. lenksu peukkuun ja kämmenselän kautta kämmenen ympäri 2 kertaa
2. etukautta ranteen ympäri yhden kerran, jonka jälkeen sormi"kainaloista" alkaen pikkurillin ja nimettömän välinen välikkö ja joka sormivälin jälkeen aina yksi kierros ranteen ympäri
3. kun olet rullannut viimeisen kerran ranteen ympäri, kierrä kaksi kertaa kämmenen ympäri ja loput sen jälkeen ranteen ympäri.
itse omistan hieman lyhyehkömmät siteet, joten lopussa menee ranteen ympäri noin 3-4 kertaa tiukkuudesta riippuen. Jos siteesi ovat luokkaa 5m, niin kandee keksii jotain järkevämpää tohon loppuun, ettei tuu kauhee pakka ranteen ympärille..
ja näin ennalta vastattuna, tuo tapa ei millään tavalla vahingoita sormivälejä, vaikka toiset niin väittävätkin, säkki ja väärä lyöntitekniikka sen tekevät, eli korvien välissä tämäkin vika, päinvastoin se tekee nyrkistä erittäin pitävän ja kompaktin. Harrastan itse säkin mättöä pelkillä siteillä, joten soveltuu siihenkin, jos nyt innostut
- 543524432
http://www.boxinggyms.com/tips/handwraps.htm
Tuolla on muutama tapa. Kannattaa näitä ohjeita etsiä englanniksi, niin johan alkaa löytyä. - Check this too
- ::..::
Tää on tosi tärkee pointti. Itse treenasin surullisen kuuluisalla tarmon salilla -80-90 luvulla, jolloin ei tuettu huippunyrkkeilijöitä, muita kuin näitä surullisen kuuluisia vuorisvääriä, joista ei oikeasti ollut mihinkään. Itselläni oli niin kovat iskut, että aina oli kädet rikki, vastaus oli aina näiltä tietämättömiltä, sä lyöt väärin, vittu ku olis käyttäny aikansa paremmassa seurassa aikoinaan, historia voitais lukea nyrkkeilyssä tänäpäivänä toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473