Golf IV:n varatankki

Tietoa vailla

Paljonko on Golf IV:n varatankki???

13

7900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jykä

7 litraa

• olekaan

Kaikki polttoaine on yhdessä ja samassa säilössä. Omassa autossani on polttoaineen varoitusvalon sytyttyä bensaa jäljellä noin 5 litraa.

• tai yhdeksän

Omassa Golf IV:ssäni tankkiin mahtuu valon sytyttyä 46-47 litraa dieseliä, kun tankin koko on 55 litraa. Siis 8-9 litraa on jäljellä silloin.

• bensaa suonissa

Kommentti tähän,

Viime kesänä ajelin bensamittarin valo vilkkuen muutamia kymmeniä kilometreja ja tankatessa hurahti 55l eli eiköhän tuo yhtä samaa ole ja käyttöohjekin puhuu asian puolesta.

• Golffaaja
        bensaa suonissa kirjoitti:

Kommentti tähän,

Viime kesänä ajelin bensamittarin valo vilkkuen muutamia kymmeniä kilometreja ja tankatessa hurahti 55l eli eiköhän tuo yhtä samaa ole ja käyttöohjekin puhuu asian puolesta.

Ihan oikea määrää en tiedä, mutta epäilisin sen olevan lähenpänä 7-8 litra´.Bensavalo rupeaa palamaan, niin kyllä sillä vielä yli 100 km ajelee!

• että näin !!

vw golf gti bensavalon syttyessä ajaa 65 km !!!!

• 6+5

Tuollainen auto onkin pölijä.

• ookkonä Oulusta
        6+5 kirjoitti:

Tuollainen auto onkin pölijä.

Itte taidat olla Oulusta ja ihan pöljä!

• golffist

itse muistaakseni ajoin 40-50 km kaupunkiajoa 1,6 IV:llä.

• veeWEe

Golf iv variant 1.6 vm.2000 ajoin bensavalon sytyttyä vielä 80km ja olis vielä mennyt ehkä n.20 eli 100km ainakin 1.6 moottorilla vaikka ajettu jo sen 300tkm.

• Golffejaollu

Sillä ajaa valon syttyessä vm.2002 1.8t gti:llä todistetusti 60km vähintään ja n.80-100km 1.6 variantilla.

• paha

Mä köyn lähes aina tankkaamassa tankin täyteen kun on puolillaan, näin ei tarvitse arvailla kauanko polttoainetta riittää, toki teillä volkkarin omistajilla ei välttämättä ole rahaa tankata kuin se varatankki kun kaikki rahat meni auton korjauksiin. Voimia teille, olette joutuneet pahan pauloihin eikä paha päästä teitä otteestaan.

• TorstiTiihonen

Tarkoitatko mahdollisesti varakanisteria? Sen tilavuuden näkee siitä kanisterin kyljestä. Se lukee siinä. Esim. 10 L tarkoittaa kymmentä litraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5187
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1907
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe