Miten voin opetella "nollaamaan" aivoni ilman terveyttä vahingoittavia keinoja? Aivoni ikään kuin hakevat aina vain voimakkaampia ärsykkeitä, jolloin ennen iloa tuoneet asiat eivät enää auta. Enkö vaan kykene onnellisuuteen ja tasapainoiseen elämään? Tekisi mieli rikkoa rajoja ja elää vapaana kuin taivaan lintu.
Ovatko aivoni kenties vahingoittuneet liiasta ahdistuksesta, sillä nuoruuteni ja nuori aikuisuuteni on ollut melko stressaavaa ja aika ajoin pelottavaakin. Koulukiusaamistakin on taustalla. Huonoja kokemuksia on vaikka muille jakaa niin koulussa kuin työelämässäkin. Vai onkohan masentuneisuus nyt saanut maanisia piirteitä. En jaksa keskittyä mihinkään. Apua tarttisin.
Mikään ei auta
mielenrauhaaetsimässä
2
186
Vastaukset
- vendor234
Jos aivot on jääny ylivirittyneeseen tilaan, niin ei auta enää mikää. Sulla on joko serotoniinin tai Gaba välittäjäaineen puutetta aivoissa. Veikkaan jälkimmäistä. Siihen on lääkkeitä jotka poistaa oireet, mutta ei paranna. Lyrica ja Xanor Depot.
- Puttu
Voit aloittaa lukemalla aiheesta kirjoja. Yksi esimerkki tässä.
https://www.adlibris.com/fi/kirja/jaljet-kehossa-9789522605108
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232