Miten voin opetella "nollaamaan" aivoni ilman terveyttä vahingoittavia keinoja? Aivoni ikään kuin hakevat aina vain voimakkaampia ärsykkeitä, jolloin ennen iloa tuoneet asiat eivät enää auta. Enkö vaan kykene onnellisuuteen ja tasapainoiseen elämään? Tekisi mieli rikkoa rajoja ja elää vapaana kuin taivaan lintu.
Ovatko aivoni kenties vahingoittuneet liiasta ahdistuksesta, sillä nuoruuteni ja nuori aikuisuuteni on ollut melko stressaavaa ja aika ajoin pelottavaakin. Koulukiusaamistakin on taustalla. Huonoja kokemuksia on vaikka muille jakaa niin koulussa kuin työelämässäkin. Vai onkohan masentuneisuus nyt saanut maanisia piirteitä. En jaksa keskittyä mihinkään. Apua tarttisin.
Mikään ei auta
mielenrauhaaetsimässä
2
191
Vastaukset
- vendor234
Jos aivot on jääny ylivirittyneeseen tilaan, niin ei auta enää mikää. Sulla on joko serotoniinin tai Gaba välittäjäaineen puutetta aivoissa. Veikkaan jälkimmäistä. Siihen on lääkkeitä jotka poistaa oireet, mutta ei paranna. Lyrica ja Xanor Depot.
- Puttu
Voit aloittaa lukemalla aiheesta kirjoja. Yksi esimerkki tässä.
https://www.adlibris.com/fi/kirja/jaljet-kehossa-9789522605108
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303