Tiedän että tyypin 1 diabeetikko ei voi ammatikseen tai matkustajien kanssa toimia lentäjänä, mutta onko yksityis lentolupa mahdollinen?
Saako tyypin 1 diabeetikko lentolupaa.
6
2649
Vastaukset
- Eivois
Ei valitettavasti ole mahdollinen.
Diabeetikko ei voi saada lentolupakirjaa. - AnotherHappyLanding
Miksi muka? Taidat valehdella.
- 10xreissua_vuodessa
MED.B.025 Aineenvaihdunta- ja umpieritysjärjestelmät
a) Hakijoilla ei saa olla sellaista aineenvaihdunnallista, ravitsemuksellista tai
umpieritysjärjestelmään liittyvää toiminnallista tai rakenteellista häiriötä, joka
todennäköisesti haittaa kyseisen lupakirjan tai lupakirjojen mukaisten oikeuksien
käyttämistä turvallisesti.
b) Hakijat, joilla on aineenvaihdunnallinen, ravitsemuksellinen tai umpieritysjärjestelmään
liittyvä häiriö, voidaan katsoa lääketieteelliset kelpoisuusvaatimukset täyttäviksi, mikäli
tilan osoitetaan olevan vakaa ja ilmailulääketieteellisen arvioinnin tulos on hyväksyttävä.
c) Diabetes
(1) Insuliinihoitoa vaativaa diabetesta sairastavat hakijat on arvioitava terveydentilansa
vuoksi kelpaamattomiksi.
(2) Hakijat, joiden diabetes ei vaadi insuliinihoitoa, on arvioitava terveydentilansa
vuoksi kelpaamattomiksi, ellei voida osoittaa, että verensokerin tasapaino on
hallinnassa.
d) Ilmailulääketieteellinen arviointi:
(1) luokan 1 lääketieteellisen kelpoisuustodistuksen hakijoiden, joiden verensokeria
hoidetaan muulla lääkityksellä kuin insuliinilla, kelpoisuus on siirrettävä
lupakirjaviranomaisen ratkaistavaksi.
(2) luokan 2 lääketieteellisen kelpoisuustodistuksen hakijoiden, joiden verensokeria
hoidetaan muulla lääkityksellä kuin insuliinilla, kelpoisuus määritetään
lupakirjaviranomaisen kanssa neuvotellen.
- 123d1f1f23f123f
Tietenki voi saaha. :,) kaikki on mahdollista.
yrität vaa saaha. - 123d123d123d
Anteeksi mutta tuosta sais hyvän vitsi jos 1 tyypin diabeetti ois lentäjä ja sitte kesken lennon tulis kuulutus: "Täällä kapteeni nönnönnöö anteeksi hetkinen, kone saattaa hieman täristä, mittaan juuri verensokeria".
- 456f789u
Hah hah hah ihan himpskatin hyvä vitsi! Nauran täällä ihan kippurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673